Üdv.
A script lényege: Amikor spawnolsz akkor lefagyaszt vársz egy picit amiíg kifagyszaszt!
Értelme: Fõleg stunt szeróknál használatos a sok streameres object miatt.
Forráskód:
/**************************************
Object Betöltõ Timer
Készítette:
KeNGuRu
a.k.a.
Gumikacsa
**************************************/
//Includek
#include <a_samp>
#include <fixchars>
//Fowardoljuk az OL-t
forward OL(playerid);
//OnPlayerSpawn Függvény //amit csináljon amikor spawnol
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,0); //fagyasztás
SetTimerEx(\"OL\",10000,0,\"i\",playerid); //OL Timer
GameTextForPlayer(playerid, \"~y~Objectek~n~~b~Betöltése~r~....\", 12000, 6); //Amit kiír egy GameTextbe
return 1;
}
//OL függvény amit az elõbb forwardoltunk
public OL(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1); //Leveszi a fagyasztást
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Objectek~g~~n~Betöltve!\", 3000, 6); //Amit kiír ha indulhatsz
PlayerPlaySound(playerid,1058);
return 1;
}