Szerző Téma: Object, jármû.. stb tároló  (Megtekintve 1417 alkalommal)

Nem elérhető BVZS

  • 487
    • Profil megtekintése
Object, jármû.. stb tároló
« Dátum: 2013. október 07. - 21:55:49 »
0 Show voters
Hello sziasztok!
Ez a dolog nem valami nagy szám, de nekem segített: gyorsabbá varázsolta a mód futtatását + jobban áttekinthetõ. (véleményeim szerint)
Az a lényege, hogy OnGameModeInit-hez csak meghívunk néhány \"tárolót\".
Példa:
 

public OnGameModeInit()
{
    ObjectekBetoltese(); JarmuvekBetoltese();
    print(\"A játékmód sikeresen betöltött!\");
    return 1;
}
forward ObjectekBetoltese();
public ObjectekBetoltese()
{
    CreateObject(...);
    print(\"Az objectek sikeresen betöltöttek!\");
    return 1;
}
forward JarmuvekBetoltese();
public JarmuvekBetoltese()
{
    AddStaticVehicle(...);
    print(\"A jármûvek sikeresen betöltöttek!\");
    return 1;
}

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Object, jármû.. stb tároló
« Válasz #1 Dátum: 2013. október 07. - 23:02:13 »
0 Show voters

public OnGameModeInit( )
{
   LoadObjectek( );
   LoadJarmuvek( );
   return 1;
}
stock LoadObjectek( )
{
   return 1;
}
stock LoadJarmuvek( )
{
   return 1;
}

 
Egyszerûbb az egész kód, nincs semmi forward meg minden hülyeség.. egyébként ezt sem nevezném \'kódnak\', én is készítettem ilyen LEíRÁST..

Nem elérhető Lömpi

  • 1257
    • Profil megtekintése
Object, jármû.. stb tároló
« Válasz #2 Dátum: 2013. október 08. - 03:52:05 »
0 Show voters
Idézetet írta: TwoClose date=1381175749\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43467\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hello sziasztok!
Ez a dolog nem valami nagy szám, de nekem segített: gyorsabbá varázsolta a mód futtatását + jobban áttekinthetõ. (véleményeim szerint)
Az a lényege, hogy OnGameModeInit-hez csak meghívunk néhány \"tárolót\".
Példa:
 

public OnGameModeInit()
{
    ObjectekBetoltese(); JarmuvekBetoltese();
    print(\"A játékmód sikeresen betöltött!\");
    return 1;
}
forward ObjectekBetoltese();
public ObjectekBetoltese()
{
    CreateObject(...);
    print(\"Az objectek sikeresen betöltöttek!\");
    return 1;
}
forward JarmuvekBetoltese();
public JarmuvekBetoltese()
{
    AddStaticVehicle(...);
    print(\"A jármûvek sikeresen betöltöttek!\");
    return 1;
}

 

Nem rossz de viszont én meg több fájlból olvastatom be az objecteket, jármûveket.. Sokkal egyszerûbb még ennél is mivel, nem kell lefuttatnod azért xEzer-szer több soros módot a konvertálásnál, hanem elég mindig azt a fájlt, amiben az objectek vannak. Javíts ki ha tévedek, de így nem lehet igazából belezavarodni :)

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
Object, jármû.. stb tároló
« Válasz #3 Dátum: 2013. október 08. - 17:34:38 »
0 Show voters
A legjobb megoldás még mindig az, ha fájlba mented az adatokat, majd onnan töltöd be, az alap függvény fájlkezelõkkel (mivel kevés dolog esetén a leggyorsabbak tudtommal) és streamerrel létrehozod az adott objectet.
Én ezt így oldottam meg:
 

stock Objecttolt(filename[])
{
        if(!fexist(filename)) printf(\"Az adott fájl nem létezik, hozd létre ezzel a címmel (objectek - és txt legyen), ha nem hozza létre autómatikusan!\");
                new
        buff[256],
        object,
        WorldID,
                IntID,
                Float: X,Y,Z, rX, rY, rZ,
                szamlalo,
                File:opened = fopen(\"objectek.txt\", io_read);
       if(opened)
                {
                   while(fread(opened, buff))
                   {
                                    unformat(buff,\"dffffffdd\", object, X, Y, Z, rX,rY,rZ,WorldID, IntID);
                                        printf(\"%d, %f, %f, %f, %f, %f, %f, %d, %d\", object, X, Y, Z, rX,rY,rZ, WorldID, IntID );
                                        CreateDynamicObject(object, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, WorldID, IntID, -1, 200.0);
                                    szamlalo++;
                                   }
                                   fclose(opened);
        }
                return 1;
}
stock Objectment(filename[],object,Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:rX,Float:rY,Float:rZ, WorldID, IntID)
{
   new File:opened,
   sorok[256];
   format(sorok,sizeof(sorok), \"%d %f %f %f %f %f %f %d %d \\r\\n\", object, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, WorldID,IntID);
   opened = fopen(filename, io_append);
   fwrite(opened, sorok);
   fclose(opened);
   return 1;
}

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Object, jármû.. stb tároló
« Válasz #4 Dátum: 2013. október 08. - 21:23:07 »
0 Show voters
SnooP ezt a megoldást nem merném megcsinálni semilyen magyar hostnál, max külföldi VPS-en vagy a saját gépemen..

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal