#include <a_samp>#include <zcmd>new Language[MAX_PLAYERS]; // Létrehozzuk az összes játékosnak || 0 = angol || 1 = magyar#define DIALOG_TEST 0 // Definiáljuk a TEST dialogotpublic OnPlayerConnect(playerid) {Language[playerid] = 0; // Beállítjuk csatlakozáskor a játékosnak automatikusan angolrareturn 1;}CMD:tesztuzi(playerid, params[]) { // Létrehozzuk a /tesztuzi parancsotSendLanguagedMessage(playerid, \"Magyar üzenet\", \"English message\"); // Elkdüljük az üzenetetreturn 1;}CMD:english(playerid, params[]) return Language[playerid] = 0; // Beállítjuk a játékosnak az angoltCMD:magyar(playerid, params[]) return Language[playerid] = 1; // Beállítjuk a játékosnak a magyartCMD:tesztdialog(playerid, params[]) {SendLanguagedDialog(playerid, DIALOG_TEST, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Magyar\", \"English\", \"Magyar üzenet\", \"English message\", \"Ok\", \"\");// Elküldjük neki a dialogos parancsotreturn 1;}stock SendLanguagedMessage(playerid, hungarian[], english[]) {if(Language[playerid] == 0) { // Ha angol van a játékosnak beállítva SendClientMessage(playerid, -1, english); // Eldküljük az angol üzenet} else { // Ha magyarSendClientMessage(playerid, -1, hungarian); // Elküldjük a magyar üzenetet}return 1;}stock SendLanguagedDialog(playerid, dialogid, dialogstyle, huntitle[], engtitle[], hungarian[], english[], button1[], button2[]) {if(Language[playerid] == 0) { // Ha angol van a játékosnak beállítva ShowPlayerDialog(playerid, dialogid, dialogstyle, engtitle, english, button1, button2); // Felmutatjuk neki az angol dialogot} else { // Ha magyarShowPlayerDialog(playerid, dialogid, dialogstyle, huntitle, hungarian, button1, button2); // Felmutatjuk neki a magyar dialogot}return 1;}
// Üzenet:SendLanguagedMessage(playerid, \"magyar üzenet\", \"english message\");// Dialog:SendLanguagedDialog(playerid, dialogid, dialogstyle, \"Magyar\", \"English\", \"Magyar üzenet\", \"English message\", \"Ok\", \"\");
Nem rossz, de egy ilyet pár perc megcsinálni..
Hasznos Még esetleg egy ToAll is lehetett volna
stock SendLanguagedMessage(playerid, color, hungarian[], english[]){ if(Language[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, color, english); else SendClientMessage(playerid, color, hungarian); return 1;}stock SendLanguagedMessageToAll(color, hungarian[], english[]){ for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) SendLanguagedMessage(i, color, hungarian, english); return 1;}
stock SendLanguagedDialogForAll(dialogid, dialogstyle, huntitle[], engtitle[], hungarian[], english[], button1[], button2[]) {for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) {if(IsPlayerConnected(i))if(Language == 0) { ShowPlayerDialog(i, dialogid, dialogstyle, engtitle, english, button1, button2);} else { ShowPlayerDialog(i, dialogid, dialogstyle, huntitle, hungarian, button1, button2);}}}
SendLanguagedDialogForAll(DIALOG_ID, DIALOG_STYLE, \"Párbeszéd ablak cím\", \"Dialog title\", \"Magyar üzenet\", \"English message\", \"Gomb1\", \"Gomb2\");
stock SendLanguagedDialogForAll(dialogid, dialogstyle, huntitle[], engtitle[], hungarian[], english[], button1[], button2[]) {for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) {if(IsPlayerConnected(i))if(Language == 0) { ShowPlayerDialog(i, dialogid, dialogstyle, engtitle, english, button1, button2);} else { ShowPlayerDialog(i, dialogid, dialogstyle, huntitle, hungarian, button1, button2);}}} Elküldi minden játékosnak a dialogot.. Akinek magyar nyelv van beállítva annak magyar dialogot küld, akinek angol annak angolt Használat: SendLanguagedDialogForAll(DIALOG_ID, DIALOG_STYLE, \"Párbeszéd ablak cím\", \"Dialog title\", \"Magyar üzenet\", \"English message\", \"Gomb1\", \"Gomb2\");
Nem tudom Én ilyen izékhez gondoltam, hogy kiíratni, hogy RESTART lesz vagy a Szerver lezárásra kerül stb...
Hasznos Még esetleg egy ToAll is lehetett volna stock SendLanguagedMessage(playerid, color, hungarian[], english[]){ if(Language[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, color, english); else SendClientMessage(playerid, color, hungarian); return 1;}stock SendLanguagedMessageToAll(color, hungarian[], english[]){ for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) SendLanguagedMessage(i, color, hungarian, english); return 1;} Így megfelel?E:Kiegészítettem, hogy színezni is lehessen. Gondolom ez alap lenne így. [/quote]Tökély felhasználom
Hasznos Még esetleg egy ToAll is lehetett volna stock SendLanguagedMessage(playerid, color, hungarian[], english[]){ if(Language[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, color, english); else SendClientMessage(playerid, color, hungarian); return 1;}stock SendLanguagedMessageToAll(color, hungarian[], english[]){ for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) SendLanguagedMessage(i, color, hungarian, english); return 1;} Így megfelel?E:Kiegészítettem, hogy színezni is lehessen. Gondolom ez alap lenne így. [/quote]Tökély felhasználom [/quote]csak nyugodtan. azért van