Hello
Készitettem egy elég egyszerû parancsfeldolgozót
(1ST_Chr ötlete volt , nekem jól mûködött, ha találtok valami hibát jelezzétek
Használat:
NCMD:parancs(playerid, paraméter1[], paraméter2[], stb.)
{
if(!IsParamUsed(paraméter1)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /parancs paraméter1 paraméter2 ...\");
return 1; //fontos
}
NCMD:setpos(playerid, x[], y[], z[])
{
if(!IsParamUsed(x)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /setpos x y z\");
if(!IsParamUsed(y)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /setpos x y z\");
if(!IsParamUsed(z)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /setpos x y z\");
SetPlayerPos(playerid, floatstr(x), floatstr(y), floatstr(z));
SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál.\");
return 1;
}
NCMD:getpos(playerid)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
new str[256]; format(str, 256, \"A poziciód: X:%f Y:%f Z:%f\", x, y, z);
SendClientMessage(playerid, -1, str);
return 1;
}
Elõnyök:
- Használhatod egyszerre ezt a rendszert és az eredeti OnPlayerCommandText-et.
- Nem kell az OnPlayerCommandText-be semmit irni.
Hátrányok:
- Jelenleg csak 10 paramétert lehet vele használni, de szerintem nem is kell több, ha mégis, könnyen át lehet irni a megfelelõ részeket.
- Nehéz szöveget használni, mert szavanként szétválogatja. Pl.: /announce
Fontos: A playerid paraméteren kivûl az összes paraméternek karakterláncnak kell lennie!
Képek: