#include <a_samp>
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
new Float:x,Float:y,Float:z,Float:hp; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); GetPlayerHealth(playerid,hp);
if(newkeys == KEY_NO) CreateExplosion(x, y, z, 12, 1.0),SetPlayerHealth(playerid,hp),SetPlayerPos(playerid,x,y,z+5);
return 1;
}
new Float:x,Float:y,Float:z,Float:hp; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); GetPlayerHealth(playerid,hp);
#include <a_samp>
#define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_NO)) {
new Float:x,Float:y,Float:z,Float:hp;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
GetPlayerHealth(playerid,hp);
CreateExplosion(x, y, z, 12, 1.0),SetPlayerHealth(playerid,hp),SetPlayerPos(playerid, x+5, y+5, z);
}
return 1;
}
Ezt a szkriptet max az olcsó FUN szervereken tudnám elképzelni.Az olcsó jelzõt nem értem. Nem RP szerverekre készítettem.
Még azt nem értem hogy mért a Z értéket növeled 5-el? Nem lenne értelmesebb az X et vagy az Y-t?
[/quote]
Pont az a lényege, hogy feldobja a játékost. X Y koordinátán én is gondolkodtam aszerint, hogy merre néz.
#define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))[/quote]
Ez minek?
Az olcsó jelzõt nem értem. Nem RP szerverekre készítettem.
Ezt a szkriptet max az olcsó FUN szervereken tudnám elképzelni.
Még azt nem értem hogy mért a Z értéket növeled 5-el? Nem lenne értelmesebb az X et vagy az Y-t?
[/quote]
Pont az a lényege, hogy feldobja a játékost. X Y koordinátán én is gondolkodtam aszerint, hogy merre néz.
#define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))[/quote]
Ez minek?
[/quote]
Nem is azt mondtam hogy RP szerverekre készítetted, épp ez az hogy egy ilyen szkriptet egy jobb fun szervereken is jobb mûködõképességgel írnak meg.
És most annak mi értelme hogy robbanáskor feldobod a játékost majd visszatöltöd az eredeti értékére az életét? Nem egyszerûbb ha X meg az Y koordinátáihoz hozzáadsz +5-öt és akkor szerintem sebzõdni se fog a játékos robbanáskor és akkor máris nem kell lekérdezi + visszatölteni a játékosnak az élet értékét.
A PRESSED definíciója abban segíti a dolgot hogy akár egyszerre az N és a SPACE gomb lenyomásával is mûködik a parancs.