#include
forward Osszead(a,b);
forward Kivon(a,b);
forward Szorzas(a,b);
forward Osztas(a,b);
forward Maradekososztas(a,b);
public Osszead(a,b)
{
a += b;
return a;
}
public Kivon(a,b)
{
a -= b;
return a;
}
public Szorzas(a,b)
{
a *= b;
return a;
}
public Osztas(a,b)
{
a /= b;
return a;
}
public Maradekososztas(a,b)
{
a %= b;
return a;
}
Float:atlagszamitas(...){
new args = numargs(), Float:numbers;
for(new i = 0; i < args; i++){
numbers = numbers + getarg(i);
}
return numbers / args;
}
Elsõ publikált scriptem,matematikai feladatokat lehet vele végezni,Használat: Osszead(1,1) es ketto lesz az eredmeny (pl: formatban)
Készítõ én.
Azzal tér vissza, az az eredmény... Gyakorolt egy picit pawn nyelven, és publikálta, semmi extra, de ez nem is baj. Habár ez senkinek sincs hasznára, maximum az olyan kezdõknek, akik nem láttak még forráskódot. De azok is csak a mûveleteket értenék meg maximum, a többit nem. Szóval ilyen kis dolgokat szerintem felesleges publikálni szerintem. Ja és SSK, íme egy példa:
new asd = Osszeadas(5+5);
print(asd); // 10-et fog írni.
De amúgy ez agész kód csak túlbonyolítja a dolgokat. Egyszerûen ennyibõl meg lehet oldani, nem kell rá függvényeket írni, felesleges az egész:
new asd = 5 + 5;
Float:atlagszamitas(...){
new args = numargs(), Float:numbers;
for(new i = 0; i < args; i++){
numbers = numbers + getarg(i);
}
return numbers / args;
}
Ez honnan van? :hmmm: Amúgy meg nem sokat ér a script, ezt bármilyen kezdõ megtudja oldani, sõt macroval mégkönnyebb.
Mellesleg:
tied vs enyém:
Float:average(...){
new args = numargs(), Float:numbers;
for(new i = 0; i < args; i++){
numbers = numbers + getarg(i);
}
return numbers / args;
}
Az én scriptem megtalálható itt: http://sampforum.hu/index.php?topic=45125.msg448773#msg448773
Float:atlagszamitas(...){
new args = numargs(), Float:numbers;
for(new i = 0; i < args; i++){
numbers = numbers + getarg(i);
}
return numbers / args;
}
Ez honnan van? :hmmm: Amúgy meg nem sokat ér a script, ezt bármilyen kezdõ megtudja oldani, sõt macroval mégkönnyebb.
Mellesleg:
tied vs enyém:
Float:average(...){
new args = numargs(), Float:numbers;
for(new i = 0; i < args; i++){
numbers = numbers + getarg(i);
}
return numbers / args;
}
Az én scriptem megtalálható itt: http://sampforum.hu/index.php?topic=45125.msg448773#msg448773
[/quote]
Ezt vehetjük akkor lopásnak?
Igen, számomra is érdekes. Sajnos nem hiszek a véletlenekbe!
[mod]A scriptbe felhasználtad egy másik scripter munkáját, viszont nevét nem helyezted ki és azt állítottad a script a tied.
Adok 1 napot, hogy bármiféle magyarázatot adj a jelenségrõl, a magyarázattól függ mi lesz a témád sorsa. Amennyiben nem adsz rá (elfogadható) magyarázatot 24 órán belül a témát zárom figyelmeztetést kiosztok.
Bizonyíték:
Float:atlagszamitas(...){
new args = numargs(), Float:numbers;
for(new i = 0; i < args; i++){
numbers = numbers + getarg(i);
}
return numbers / args;
}
Ez honnan van? :hmmm: Amúgy meg nem sokat ér a script, ezt bármilyen kezdõ megtudja oldani, sõt macroval mégkönnyebb.
Mellesleg:
tied vs enyém:
Float:average(...){
new args = numargs(), Float:numbers;
for(new i = 0; i < args; i++){
numbers = numbers + getarg(i);
}
return numbers / args;
}
Az én scriptem megtalálható itt: http://sampforum.hu/index.php?topic=45125.msg448773#msg448773
[/quote][/mod]