A mód nagyjából a 0.2-es szériákra hasonlít.
A parancsoknál nagyon nem értettem, hogy mit is szeretne (szeretnél) velem tudatni. Mutatok pár példát.:
SendClientMessageToAll(0xff0000AA, \"[sZERVER]: FIGYELEM!! A szerver 10 MP múlva leáll!\");
- Ez a szöveg a /kocsik parancsnál van, és csak annyi van a /kocsik parancsnál, hogy a játékosnak a skinjét a 212-es számúra változtatja, és ezt a szöveget írja ki, mikor magában a szerver nem is indulna újra, mivel nem is hajt végre ilyen parancsot....
/kocsiresi - Annyit tesz lehetővé, hogy újra le spawnolnak a járművek. Tehát 1 helyen, 2 jármű van.
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA, \"Vezess NonRP-sen! \");
return 1;
}
Ezt tulajdonképpen nem értem... egy party szerveren miért vezessen egy játékos \"NonRPS-sen\"?
És itt is található feleslegesen meghívott eljárások.
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
if (strcmp(\"/adminok\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid,0x4cfa08AA, \"Magista [Tulaj/Scriptek/Mapper]\");
SendClientMessage(playerid,0x4cfa08AA, \"Water [Tulaj/Haver/Ötletelő]\");
SendClientMessage(playerid,0x4cfa08AA, \"TGF [V.I.P.]\");
SendClientMessage(playerid,0x4cfa08AA, \"TGF [V.I.P.]\");
SendClientMessage(playerid,0x4cfa08AA, \"TGF [V.I.P.]\");
SendClientMessage(playerid,0x4cfa08AA, \"TGF [V.I.P.]\");
SendClientMessage(playerid,0x4cfa08AA, \"TGF [V.I.P.]\");
return 1;
}
- A /adminok parancsnál általában az ONLINE adminisztrátorokat mutatja, és nem pedig a felsoroltakat.
De a szerveren, ettől függetlenűl elég sokan vannak fent.[/quote] - Mostanság már nem erre van igény.
Vissza emlékeztet ez a mód arra, mikor kezdtem az egész SA-MP szériát (0.2a, vagy b). Egyébként nem túl rossz, és nem túl jó.
Ahogy a többiek fogják mondani/írni: Ezt minek publikáltad?; Mehet a kukába; Ez mi?!