Sziasztok!
Hoztem egy Minkulássapka code-ot.
A szerverembõl hoztam amit most irogatok.
A sapka kordinátát egy másik sapiból van.
Elkészítési idö: 4-5 perc
Inc:
#include
#include
Define:
#define PIROS 0xAA3333AA
Maga a sapka parancsa:
if(strcmp(cmd, \"/sapka\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/mikulássapka\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
SetPlayerAttachedObject(playerid,6, 19064, 2, 0.120000, 0.040000, -0.003500, 0, 100, 100, 1.4, 1.4, 1.4);
SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Felvetted a sapkát!\");
}
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/sapkale\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/mikulássapkale\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 6))
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid, 6);
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Levetted a sapkát.\");
}
}
return 1;
}
A defináció csak a píros szín kod kíirogatása miatt.
A fixchars inc pedig az ékezetek miatt.
Használjátok egészséggel. :D
new bool: Sapka[MAX_PLAYERS];
if(strcmp(cmd, \"/sapka\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/mikulássapka\", true) == 0)
{
if( Sapka[playerid] == false)
{
Sapka[playerid] = true;
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 19065, 2, 0.120000, 0.040000, -0.003500, 0, 100, 100, 1.4, 1.4, 1.4);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Felvetted a Mikulás sapkát!\");
}
else
{
Sapka[playerid] = false;
RemovePlayerAttachedObject(playerid, 3);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Levetted a Mikulás sapkát!\");
}
return 1;
}
Ennek mi értelme van?:
if(IsPlayerConnected(playerid))
Most komolyan kérdezem, mert nem értem :confused: Ha csak magadra akarod feltenni a sapeszt, akkor alap, hogy online vagy.