Szerző Téma: Szimpla AFK  (Megtekintve 1746 alkalommal)

Szimpla AFK
« Dátum: 2011. Június 20. - 08:48:34 »
0 Show voters
Hello!
Unalmamban írtam egy kisebb AFK systemet.
Beírod hogy /pill akkor kiad neked egy üzenetet hogy AFK vagy(GameText,SendCillenTMessage) és elküld mindenkinek egy üzenetet hogy Pillen vagy a fejedfölé helyez egy 3D Textet hogy AFK
Ha beírod hogy /itt akkor kiad neked egy üzenetet hogy Visszajöttél Játszani(GameText,SendCillentMessage) és elküldi mindenkinek hogy visszajöttél és elt?nteti a 3D Textet hogy AFK vagy.
Forráskód:
 
/*=======================
Kenguru\'s AFK System
=======================*/
#pragma tabsize 0
#include <a_samp>
#include <fixchars>
#include <zcmd>
new Text3D: AFK;
CMD:pill(playerid, params[])
{
new string[256];
new kuldoneve[MAX_PLAYER_NAME];
SendClientMessage(playerid,0x99FF00AA,\"Ha visszajöttél /itt\");
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~ Pillen vagy\", 5000, 1);
AFK = Create3DTextLabel(\"AFK\", 0xFF0000FF, 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0);
Attach3DTextLabelToPlayer(AFK, playerid, 0.0, 0.0, 0.4);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
GetPlayerName(playerid, kuldoneve, sizeof(kuldoneve));
format(string, sizeof(string), \"%s Pillen Van [/pill]\",kuldoneve, playerid);
SendClientMessageToAll(0x33CCFFCC, string);
return 1;
}
CMD:itt(playerid, params[])
{
new tmp[256];
new kuldoneve[MAX_PLAYER_NAME];
Delete3DTextLabel(AFK);
GameTextForPlayer(playerid,\"~g~ Visszajöttél Játszani\", 5000, 1);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
GetPlayerName(playerid, kuldoneve, sizeof(kuldoneve));
format(tmp, sizeof(tmp), \"%s Viszajött Játszani [/itt]!\", kuldoneve, playerid);
SendClientMessageToAll(0x33CCFFCC, tmp);
return 1;
}

 
Nemtudtam tesztelni 100%-ban egyedül.
« Utoljára szerkesztve: 2011. November 12. - 19:28:28 írta Zsolesszka »

Szimpla AFK
« Válasz #1 Dátum: 2011. Június 21. - 17:55:45 »
0 Show voters
Köszönöm :)

Szimpla AFK
« Válasz #2 Dátum: 2011. Június 23. - 20:21:44 »
0 Show voters
jó lett,grat  ;)

Szimpla AFK
« Válasz #3 Dátum: 2011. Június 23. - 21:49:05 »
0 Show voters
Nem akkarok belekötni, de:
[pawn]/*=======================
Kenguru s AFK System
=======================*/[/pawn]
Kenguru\'s??!!
[pawn]SendClientMessage(playerid,0x99FF00AA,\"Ha visszajöttél /back\");[/pawn] miért /back van írva?
« Utoljára szerkesztve: 2011. Június 23. - 21:50:39 írta mauladam »

herban

  • Vendég
Szimpla AFK
« Válasz #4 Dátum: 2011. Június 23. - 21:58:44 »
0 Show voters
Kenguru\'s??!![/quote]
Igen mivel az is az õ neve

Szimpla AFK
« Válasz #5 Dátum: 2011. Június 24. - 06:36:41 »
0 Show voters
Idézetet írta: mauladam date=1308858545\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8988\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem akkarok belekötni, de:
[pawn]/*=======================
Kenguru s AFK System
=======================*/[/pawn]
Kenguru\'s??!!
[pawn]SendClientMessage(playerid,0x99FF00AA,\"Ha visszajöttél /back\");[/pawn] miért /back van írva?
 
Mivel a saját szervermbe is betettem csak oda más parancsokkal. (/afk,/back)
(KeNGuRu == Gumikacsa)

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Szimpla AFK
« Válasz #6 Dátum: 2011. Június 24. - 08:26:20 »
0 Show voters
szép lett grat  :D

Szimpla AFK
« Válasz #7 Dátum: 2011. Június 24. - 09:51:35 »
0 Show voters
Idézetet írta: Gumikacsa date=1308552514\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8988\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hello!
Unalmamban írtam egy kisebb AFK systemet.
Beírod hogy /pill akkor kiad neked egy üzenetet hogy AFK vagy(GameText,SendCillenTMessage) és elküld mindenkinek egy üzenetet hogy Pillen vagy a fejedfölé helyez egy 3D Textet hogy AFK
Ha beírod hogy /itt akkor kiad neked egy üzenetet hogy Visszajöttél Játszani(GameText,SendCillentMessage) és elküldi mindenkinek hogy visszajöttél és elt?nteti a 3D Textet hogy AFK vagy.
Forráskód:
 
/*=======================
Kenguru\'s AFK System
=======================*/
#pragma tabsize 0
#include <a_samp>
#include <fixchars>
#include <zcmd>
new Text3D: AFK;
CMD:pill(playerid, params[])
{
new string[256];
new kuldoneve[MAX_PLAYER_NAME];
SendClientMessage(playerid,0x99FF00AA,\"Ha visszajöttél /itt\");
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~ Pillen vagy\", 5000, 1);
AFK = Create3DTextLabel(\"AFK\", 0xFF0000FF, 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0);
Attach3DTextLabelToPlayer(AFK, playerid, 0.0, 0.0, 0.4);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
GetPlayerName(playerid, kuldoneve, sizeof(kuldoneve));
format(string, sizeof(string), \"%s Pillen Van [/pill]\",kuldoneve, playerid);
SendClientMessageToAll(0x33CCFFCC, string);
return 1;
}
CMD:itt(playerid, params[])
{
new tmp[256];
new kuldoneve[MAX_PLAYER_NAME];
Delete3DTextLabel(AFK);
GameTextForPlayer(playerid,\"~g~ Visszajöttél Játszani\", 5000, 1);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
GetPlayerName(playerid, kuldoneve, sizeof(kuldoneve));
format(tmp, sizeof(tmp), \"%s Viszajött Játszani [/itt]!\", kuldoneve, playerid);
SendClientMessageToAll(0x33CCFFCC, tmp);
return 1;
}

 
Nemtudtam tesztelni 100%-ban egyedül.
 
Míg egy játékos használja a parancsot akkor még jól mûködhet kivéve a a 3DText létrehozása és törlése okozhat gondot.
 
new Text3D: AFK;[/quote]
Ez csak egy játékosnak tárolja el a Create3DTextLabel index értékét és közben ha más is használja a /pill parancsot akkor már felülírásra is került ezen érték, így a törlése (Delete3DTextLabel), már nem lesz jó.
[pawn]
new Text3D: AFK[MAX_PLAYERS];
AFK[playerid] = Create3DTextLabel(\"AFK\", 0xFF0000FF, 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0);
Attach3DTextLabelToPlayer(AFK[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.4);
Delete3DTextLabel(AFK[playerid]);
[/pawn]

Szimpla AFK
« Válasz #8 Dátum: 2011. Június 24. - 14:17:24 »
0 Show voters
Jó bocs, nem tudtam.. :-X

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal