//Meteor FS by sticky2 NEVEMET PLS NE TÖRÖLD KI!!!#include <a_samp>#include <zcmd>new meteor[13]; //Összes meteor objectnew zuhanas; //Új változó létrehozásaforward zuhan(); //Amikor a timer eléri azt az idõt akkor mi történjenforward respawn(); //Amikor a timer eléri azt az idõt akkor mi történjenpublic OnFilterScriptInit() //Amikor betöltõdik a FS{meteor[0] = CreateObject(3930,1809.0988,2686.5437,263.2325, 0,0,0,0);//meteorok létrehozása...meteor[1] = CreateObject(3930,1514.8483,2615.7263,236.2062, 0,0,0,0);meteor[2] = CreateObject(3930,1220.0146,2642.7314,208.4143, 0,0,0,0);meteor[3] = CreateObject(3930,886.1025,2580.7148,203.5286, 0,0,0,0);meteor[4] = CreateObject(3930,536.6060,1856.5032,150.9778, 0,0,0,0);meteor[5] = CreateObject(3930,585.7121,1477.3353,196.1869, 0,0,0,0);meteor[6] = CreateObject(3930,901.3146,1274.0555,154.4869, 0,0,0,0);meteor[7] = CreateObject(3930,1046.8810,1195.2507,182.5350, 0,0,0,0);meteor[8] = CreateObject(3930,1014.5671,935.2646,207.6062, 0,0,0,0);meteor[9] = CreateObject(3930,879.7067,856.7684,188.0687, 0,0,0,0);meteor[10] = CreateObject(3930,362.6457,724.8699,208.2483, 0,0,0,0);meteor[11] = CreateObject(3930,-32.2547,617.7372,143.4262, 0,0,0,0);meteor[12] = CreateObject(3930,-342.5421,574.1505,144.3939, 0,0,0,0);return 1;}public respawn(){SetObjectPos(meteor[0],1809.0988,2686.5437,263.2325);//Amikor a timer lejár, rakja vissza a helyéreSetObjectPos(meteor[1],1514.8483,2615.7263,236.2062);SetObjectPos(meteor[2],1220.0146,2642.7314,208.4143);SetObjectPos(meteor[3],886.1025,2580.7148,203.5286);SetObjectPos(meteor[4],536.6060,1856.5032,150.9778);SetObjectPos(meteor[5],585.7121,1477.3353,196.1869);SetObjectPos(meteor[6],901.3146,1274.0555,154.4869);SetObjectPos(meteor[7],1046.8810,1195.2507,182.5350);SetObjectPos(meteor[8],1014.5671,935.2646,207.6062);SetObjectPos(meteor[9],879.7067,856.7684,188.0687);SetObjectPos(meteor[10],362.6457,724.8699,208.2483);SetObjectPos(meteor[11],-32.2547,617.7372,143.4262);SetObjectPos(meteor[12],-342.5421,574.1505,144.3939);return 1;}public zuhan(){MoveObject(meteor[0], 1852.2910,2520.4119,6.8125, 22.0, 0, 0, 0); //Amikor a timer elér az idejéhez, mozgassa azaz \"zuhantassa\" a meteort(objectet)MoveObject(meteor[1], 1445.5729,2472.8037,6.7421, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[2], 1313.3762,2443.4080,6.7344, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[3], 755.7651,2656.2957,17.3312, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[4], 620.9981,1748.1519,5.5966, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[5], 352.0780,1414.5654,6.5740, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[6], 819.6898,1147.0803,28.2456, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[7], 1203.7294,1215.5029,6.8125, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[8], 1074.7427,811.7852,10.7111, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[9], 818.7691,692.2410,11.6321, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[10], 373.0053,668.8345,11.9287, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[11], -35.4668,616.6503,11.2376, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[12], -367.2946,560.9608,16.4742, 22.0, 0, 0, 0);return 1;}CMD:vilagvegeoff(playerid, params[])//Parancs{SendClientMessageToAll(-1, \"Vége a világvégének! Hát ezt is megéltük...\"); //Kiírja mindenkinek eztKillTimer(zuhanas);//Ne zuhanjon többet, azaz ne mozgassa tovább//Ide azért nem kell a KillTimer(respawn), mert ha esetleg pont lezuhant, akkor az ott is fog maradni, tehát vissza rakjareturn 1;}CMD:vilagvege(playerid, params[]) //parancs{SendClientMessageToAll(-1, \"VILÁGVÉGE!!! JÖNNEK AZ UFÓK MEG A MAJÁK MEG MINDEN!!METEOR ESÕ!!\"); //Kiírja mindenkinek ezt az üzitzuhanas = SetTimer(\"zuhan\", 21000, true); //A timer bekapcsolásaSetTimer(\"respawn\", 40000, true);//A timer bekapcsolásareturn 1;}
Sziasztok!Tudom, már lekéstem, de azért feldobom hátha ki lehet belõle venni valami jót, vagy lesz még egy ilyen világvége jóslat Szóval: Pár helyen meteorok zuhannak le, majd kis idõ után respawnolnak utána újra lezuhannak... //Meteor FS by sticky2 NEVEMET PLS NE TÖRÖLD KI!!!#include <a_samp>#include <zcmd>new meteor[13]; //Összes meteor objectnew zuhanas; //Új változó létrehozásaforward zuhan(); //Amikor a timer eléri azt az idõt akkor mi történjenforward respawn(); //Amikor a timer eléri azt az idõt akkor mi történjenpublic OnFilterScriptInit() //Amikor betöltõdik a FS{meteor[0] = CreateObject(3930,1809.0988,2686.5437,263.2325, 0,0,0,0);//meteorok létrehozása...meteor[1] = CreateObject(3930,1514.8483,2615.7263,236.2062, 0,0,0,0);meteor[2] = CreateObject(3930,1220.0146,2642.7314,208.4143, 0,0,0,0);meteor[3] = CreateObject(3930,886.1025,2580.7148,203.5286, 0,0,0,0);meteor[4] = CreateObject(3930,536.6060,1856.5032,150.9778, 0,0,0,0);meteor[5] = CreateObject(3930,585.7121,1477.3353,196.1869, 0,0,0,0);meteor[6] = CreateObject(3930,901.3146,1274.0555,154.4869, 0,0,0,0);meteor[7] = CreateObject(3930,1046.8810,1195.2507,182.5350, 0,0,0,0);meteor[8] = CreateObject(3930,1014.5671,935.2646,207.6062, 0,0,0,0);meteor[9] = CreateObject(3930,879.7067,856.7684,188.0687, 0,0,0,0);meteor[10] = CreateObject(3930,362.6457,724.8699,208.2483, 0,0,0,0);meteor[11] = CreateObject(3930,-32.2547,617.7372,143.4262, 0,0,0,0);meteor[12] = CreateObject(3930,-342.5421,574.1505,144.3939, 0,0,0,0);return 1;}public respawn(){SetObjectPos(meteor[0],1809.0988,2686.5437,263.2325);//Amikor a timer lejár, rakja vissza a helyéreSetObjectPos(meteor[1],1514.8483,2615.7263,236.2062);SetObjectPos(meteor[2],1220.0146,2642.7314,208.4143);SetObjectPos(meteor[3],886.1025,2580.7148,203.5286);SetObjectPos(meteor[4],536.6060,1856.5032,150.9778);SetObjectPos(meteor[5],585.7121,1477.3353,196.1869);SetObjectPos(meteor[6],901.3146,1274.0555,154.4869);SetObjectPos(meteor[7],1046.8810,1195.2507,182.5350);SetObjectPos(meteor[8],1014.5671,935.2646,207.6062);SetObjectPos(meteor[9],879.7067,856.7684,188.0687);SetObjectPos(meteor[10],362.6457,724.8699,208.2483);SetObjectPos(meteor[11],-32.2547,617.7372,143.4262);SetObjectPos(meteor[12],-342.5421,574.1505,144.3939);return 1;}public zuhan(){MoveObject(meteor[0], 1852.2910,2520.4119,6.8125, 22.0, 0, 0, 0); //Amikor a timer elér az idejéhez, mozgassa azaz \"zuhantassa\" a meteort(objectet)MoveObject(meteor[1], 1445.5729,2472.8037,6.7421, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[2], 1313.3762,2443.4080,6.7344, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[3], 755.7651,2656.2957,17.3312, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[4], 620.9981,1748.1519,5.5966, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[5], 352.0780,1414.5654,6.5740, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[6], 819.6898,1147.0803,28.2456, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[7], 1203.7294,1215.5029,6.8125, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[8], 1074.7427,811.7852,10.7111, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[9], 818.7691,692.2410,11.6321, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[10], 373.0053,668.8345,11.9287, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[11], -35.4668,616.6503,11.2376, 22.0, 0, 0, 0);MoveObject(meteor[12], -367.2946,560.9608,16.4742, 22.0, 0, 0, 0);return 1;}CMD:vilagvegeoff(playerid, params[])//Parancs{SendClientMessageToAll(-1, \"Vége a világvégének! Hát ezt is megéltük...\"); //Kiírja mindenkinek eztKillTimer(zuhanas);//Ne zuhanjon többet, azaz ne mozgassa tovább//Ide azért nem kell a KillTimer(respawn), mert ha esetleg pont lezuhant, akkor az ott is fog maradni, tehát vissza rakjareturn 1;}CMD:vilagvege(playerid, params[]) //parancs{SendClientMessageToAll(-1, \"VILÁGVÉGE!!! JÖNNEK AZ UFÓK MEG A MAJÁK MEG MINDEN!!METEOR ESÕ!!\"); //Kiírja mindenkinek ezt az üzitzuhanas = SetTimer(\"zuhan\", 21000, true); //A timer bekapcsolásaSetTimer(\"respawn\", 40000, true);//A timer bekapcsolásareturn 1;}
SendClientMessageToAll(-1, \"VILÁGVÉGE!!! JÖNNEK AZ UFÓK MEG A MAJÁK MEG az oxfordedites szerverek!!METEOR ESÕ!!\");
Köszi mindenkinek ha kapok rá 4dbö-t akkor megcsinálom hogy lángoljon is xdd[/quote]Várjuk, de azt egyedül csináld ment a +!