Szerző Téma: LS határ  (Megtekintve 2314 alkalommal)

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
LS határ
« Dátum: 2013. augusztus 25. - 15:13:12 »
+1 Show voters
Heli. Mivel ma unatkoztam ezért készítettem egy határ scriptet tartalmaz 2 határ át kelõt lassítók is vannak a határ elõtt
Készítette:ZSOLTI99
Készítési idõ: 35 perc kb
Tesztelve volt és mûködik
Sorok száma: 101
script
 
#include <a_samp>
#include <a_objects>
 
forward Sorompo(playerid);
forward Sorompo2(playerid);
new hatar1;
new hatar2;
new bool:gateopen;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n************************************\");
print(\"Ez egy Határ script by ZSOLTI99\");
print(\"Határ FS Betöltés....\");
print(\"************************************\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"\\n************************************\");
print(\" Határ FS Leállítva by ZSOLTI99\");
print(\" Használd egészségel!!\");
print(\"************************************\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
//====================M=A=P=P==b=y==Z=S=O=L=T=I=9=9========================================////
CreateObject(7033, 74.4545, -1534.99036, 8.507, 0, 0, 264);
CreateObject(3578, 75.1622, -1547.62708, 4.4286, 0, 0, 174);
CreateObject(3578, 77.7437, -1522.43311, 3.4835, 0, 0, 171.996);
CreateObject(10829, 79.6262, -1520.01794, 3.4964, 0, 0, 82);
CreateObject(10829, 85.9308, -1552.93933, 4.7507, 0, 0, 260.996);
CreateObject(620, 95.7486, -1581.90247, 10.1182, 0, 0, 153.715);
CreateObject(620, 86.5383, -1570.86243, 7.9032, 0, 0, 153.715);
CreateObject(620, 80.1543, -1562.01038, 5.8084, 0, 0, 153.715);
CreateObject(620, 73.6703, -1555.41467, 4.0039, 0, 0, 153.715);
CreateObject(3578, 80.7353, -1554.70496, 4.8124, 0, 0, 82.496);
CreateObject(3578, 85.3638, -1557.59753, 4.6846, 0, 0, 171.991);
CreateObject(3578, 91.0212, -1534.93518, 3.9982, 0, 0, 82.491);
CreateObject(3578, 97.5673, -1535.7373, 4.2196, 0, 0, 82.491);
CreateObject(3578, 105.5742, -1537.87012, 4.8186, 0, 0, 82.491);
CreateObject(3578, 89.4888, -1518.94788, 3.5164, 0, 5, 166.491);
CreateObject(3578, 87.7218, -1522.91748, 3.1892, 0, 4.999, 142.487);
CreateObject(3578, 85.237, -1525.06311, 3.3332, 0, 5.743, 122.482);
CreateObject(3578, 62.3064, -1535.02368, 3.9903, 0, 0, 171.985);
CreateObject(3578, 52.3062, -1533.59741, 3.9783, 0, 0, 171.985);
CreateObject(3578, 42.1612, -1532.17627, 3.9811, 0, 0, 171.985);
CreateObject(3578, 32.2735, -1530.4281, 3.9582, 0, 0, 167.985);
CreateObject(3578, 22.4917, -1528.20508, 3.3962, 0, 4.75, 165.981);
CreateObject(3578, 12.795, -1525.59009, 2.621, 0, 3.746, 163.976);
CreateObject(3578, 3.3151, -1522.87378, 1.9735, 0, 3.741, 163.971);
CreateObject(3578, 62.5294, -1532.00732, 4.0752, 0, 0, 351.735);
CreateObject(3578, 52.6193, -1530.56604, 4.0546, 0, 0, 351.733);
CreateObject(3578, 42.5405, -1529.05139, 4.091, 0, 0, 351.733);
CreateObject(3578, 32.6619, -1527.58521, 3.9282, 0, 358.25, 351.733);
CreateObject(3578, 22.7568, -1525.98437, 3.1376, 0, 353.248, 349.733);
CreateObject(3578, 14.2123, -1524.41296, 2.3892, 1.498, 356.742, 349.813);
CreateObject(3578, 4.2076, -1522.58838, 1.8351, 1.494, 356.737, 349.81);
CreateObject(620, 18.361, -1525.97046, 3.3304, 0, 0, 153.715);
CreateObject(620, 28.2149, -1528.24023, 3.9977, 0, 0, 153.715);
CreateObject(620, 36.0215, -1529.87732, 4.4355, 0, 0, 153.715);
CreateObject(620, 45.4658, -1531.12866, 4.3479, 0, 0, 153.715);
CreateObject(620, 55.0856, -1532.43103, 4.2586, 0, 0, 153.715);
CreateObject(620, 59.933, -1532.96423, 4.2093, 0, 0, 153.715);
//===========================================================================================////
hatar1=CreateObject(3578, 67.9145, -1541.01294, 4.6235, 0, 0, 268);
SetTimer(\"Sorompo\",1000, true);
hatar2=CreateObject(3578, 81.2566, -1528.60779, 4.3735, 0, 0, 264.25);
SetTimer(\"Sorompo2\",1000, true);
return 1;
}
    //Gamemode init alatt:
    public Sorompo(playerid)
    {
      for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
      {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,5.0, 67.9145, -1541.01294, 4.6235))
        {
          if(gateopen == false)
          {
            MoveObject(hatar1,67.9145, -1541.01294, 2.6735, 3.0);// nyitot// barrier closed after command
            gateopen = true;
          }
          return 1;
        }
      }
      if(gateopen == true)
      {
        MoveObject(hatar1,67.9145, -1541.01294, 4.6235,3.0); //zárt// barrier closed after command
        gateopen = false;
      }
      return 1;
    }
    public Sorompo2(playerid)
    {
      for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
      {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,5.0,81.2566, -1528.60779, 4.3735))
        {
          if(gateopen == false)
          {
            MoveObject(hatar2,67.9145, -1541.01294, 2.6735, 3.0);// nyitot// barrier closed after command
            gateopen = true;
          }
          return 1;
        }
      }
      if(gateopen == true)
      {
        MoveObject(hatar2,81.2566, -1528.60779, 4.3735,3.0); //zárt //zárt// barrier closed after command
        gateopen = false;
      }
      return 1;
    }

 
Letöltés link: http://data.hu/get/6868300/hatar.pwn
Használjátok egészséggel !!!
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 27. - 12:46:58 írta ZSOLTI99 »

LS határ
« Válasz #1 Dátum: 2013. augusztus 25. - 20:33:06 »
0 Show voters
Nagyon jó lett!  Pont ilyent kerestem :D

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
LS határ
« Válasz #2 Dátum: 2013. augusztus 25. - 22:27:13 »
0 Show voters
Ha jól látom, másodpercenként fut le a timer ..
Ami azt jelenti, hogyha nincs player a közelében, akkor is lecsukja a sorompót MINDEN MÁSODPERCBEN.
Nem pazarolsz egy kicsit ? :-[

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
LS határ
« Válasz #3 Dátum: 2013. augusztus 26. - 12:34:36 »
0 Show voters
Kösz de miben pazarlok? Szerintem ez tökéletes...

LS határ
« Válasz #4 Dátum: 2013. augusztus 26. - 14:50:12 »
0 Show voters
Attól eltekintve hogy hibás, nekem nem tetszik.
(A map jó, de mind a timer, mind a funkció hibás. Csak 0 ID-nél \"megy\")

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
LS határ
« Válasz #5 Dátum: 2013. augusztus 26. - 22:22:41 »
0 Show voters
holnap javítva lesz rossat raktam fel most figyelem kösz hogy szóltál

LS határ
« Válasz #6 Dátum: 2013. augusztus 28. - 09:37:54 »
0 Show voters
Faxa !:)

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
LS határ
« Válasz #7 Dátum: 2014. március 02. - 01:33:09 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dead Space date=1393718748\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41866\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Háát beraktam.
Bugos + rondák az illesztések :/
Ilyen ronda illesztéseket még nem láttam amióta kezdtem a szakmát  :confused:
Nem azt mondom hogy egy haladó scripter vagyok mert még csak tanulom,de mapolásbol azért már elértem a középmezõnyt......hát de ez.....
 
[gmod]Örülök, hogy ezt gondolod.. de nézd meg mikor nyitották meg a témát.. és te mikor írtál ide. :facepalm: Szabályzatokat el kéne olvasni![/gmod]

Nem elérhető RDash

LS határ
« Válasz #8 Dátum: 2014. március 02. - 10:09:35 »
0 Show voters
Van benne hiba,csúnya az objektek illesztése kijavítanád és máris szebb lenne.(Ez csak egy építõ jellegû kritika.by:Dash Profi Mapper)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal