Szerző Téma: Los Santos városháza RP szerverekre  (Megtekintve 3304 alkalommal)

Los Santos városháza RP szerverekre
« Dátum: 2015. április 01. - 17:53:30 »
+5 Show voters
Helló.
Most készültem el ezzel a mappal. Elkészítési idő: 15-20 perc.
Ez még az első mapjaim között van, így nem lett a legjobb. :)
Miket csináltam?
-A nagyobb fákat kivettem, nekem nem tetszettek.
-Az utakat egy másik objectel cseréltem fel.
-Egy kisebb csatorna-áradást csináltam a városháza elé.
-Rendőrségtől elvettem a hírdetőtáblát, amit máshová helyeztem.
Képek:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150401/editor_2015-04-01_17-45-55-49_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150401/editor_2015-04-01_17-46-16-77_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150401/editor_2015-04-01_17-46-25-82_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150401/editor_2015-04-01_17-46-28-99_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150401/editor_2015-04-01_17-46-34-74_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Kód:

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4054, 1402.5000, -1682.0234, 25.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4220, 1370.6406, -1643.4453, 33.1797, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 713, 1407.1953, -1749.3125, 13.0938, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 713, 1457.9375, -1620.6953, 13.4531, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1266, 1538.5234, -1609.8047, 19.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4229, 1597.9063, -1699.7500, 30.2109, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4230, 1597.9063, -1699.7500, 30.2109, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 713, 1496.8672, -1707.8203, 13.4063, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1429.5313, -1748.4219, 12.9063, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1447.9063, -1748.2266, 12.9063, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1516.0000, -1748.6016, 13.0078, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4005, 1402.5000, -1682.0234, 25.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 712, 1445.8125, -1650.0234, 22.2578, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1461.6563, -1707.6875, 11.8359, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1461.1250, -1687.5625, 11.8359, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 712, 1449.8516, -1655.9375, 22.2578, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1496.9766, -1686.8516, 11.8359, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1503.1875, -1621.1250, 11.8359, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 712, 1508.4453, -1668.7422, 22.2578, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 620, 1533.2656, -1749.0234, 12.8047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 700, 1553.7031, -1747.9375, 13.4063, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1260, 1538.5234, -1609.8047, 19.8438, 0.25);
CreateDynamicObject(8661, 1439.36902, -1735.82727, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1433.11340, -1716.66211, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1430.32703, -1697.79053, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1431.23499, -1681.36462, 12.40540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1444.31116, -1665.53857, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1444.21631, -1650.19446, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1444.23022, -1630.68518, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1443.65515, -1612.27283, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1459.49377, -1596.90308, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1497.94470, -1593.13123, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1519.37634, -1587.44031, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1514.56567, -1612.13196, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1514.62329, -1628.93591, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1515.53857, -1647.50183, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1517.65161, -1664.18469, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1519.31848, -1680.42407, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1518.81628, -1697.40601, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1518.30359, -1712.44373, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1520.25684, -1737.27576, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1490.08484, -1737.00256, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1473.71753, -1736.37964, 12.38540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(4206, 1469.34827, -1717.24194, 11.92840,   356.85840, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(673, 1462.98584, -1695.62170, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(641, 1463.16028, -1707.21021, 11.10156,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(641, 1498.33411, -1701.02795, 11.10156,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(641, 1493.47900, -1708.21338, 11.10156,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(700, 1498.85547, -1708.17505, 13.72656,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(673, 1492.62549, -1700.75916, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(673, 1455.63452, -1621.87610, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(673, 1460.00000, -1619.05115, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(673, 1459.32385, -1622.08960, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(673, 1457.02905, -1618.83276, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(673, 1498.94946, -1621.71106, 12.39844,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(1260, 1538.66064, -1732.33594, 19.84375,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateDynamicObject(4230, 1598.33521, -1823.10962, 30.21094,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1399.63953, -1665.26416, 12.56540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1399.61047, -1684.34229, 12.56540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1389.93713, -1688.19336, 12.56540,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1393.57507, -1689.14966, 12.56540,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(8661, 1409.63562, -1688.92554, 12.56540,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateDynamicObject(4021, 1412.30493, -1667.90540, 18.89248,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
« Utoljára szerkesztve: 2016. január 31. - 22:35:16 írta anGeL »

Los Santos városháza RP szerverekre
« Válasz #1 Dátum: 2015. április 01. - 17:56:31 »
+1 Show voters
Szerintem az a reklámtábla nem szükséges oda, azon kívül jó lett!
www.twitch.tv/almightymartin

Az év STAFF tagja - 2015
Az év RP szervere - 2015 - [rc-rp.hu]

Red County Role Play [rc-rp.hu] - Tulajdonos
Project San Andreas [psa.hu] - Főadminisztrátor
See MTA LV [see-game.com] - Admin 4

Nem elérhető Thomas_Jonson

  • 560
  • Thomas_Jonson
    • Profil megtekintése
Los Santos városháza RP szerverekre
« Válasz #2 Dátum: 2015. április 01. - 18:12:33 »
0 Show voters
Ha még kezdő vagy, akkor jó lett. Grt. :)

Nem elérhető Hörry

  • 835
    • Profil megtekintése
Los Santos városháza RP szerverekre
« Válasz #3 Dátum: 2015. április 01. - 18:12:49 »
0 Show voters
Első mappnak nagyon is jó.
Csak így tovább.

Nem elérhető Blez

  • 202
    • Profil megtekintése
Los Santos városháza RP szerverekre
« Válasz #4 Dátum: 2015. április 01. - 20:34:37 »
0 Show voters
Szép! :D Bár engem zavarna úgy játszani egy RP szerveren, hogy az úton nincs sávfelező csík, bár nem baj. Jobboldalt megy mindenki és kész! :D

Los Santos városháza RP szerverekre
« Válasz #5 Dátum: 2015. április 04. - 10:24:50 »
0 Show voters
Köszi.  ;D

Los Santos városháza RP szerverekre
« Válasz #6 Dátum: 2015. augusztus 14. - 02:24:20 »
0 Show voters
Jó lett, RP szerverre elfogadhatóbb mint a sima szerintem, felesleges oda az a sok nagy fa.

Nem elérhető rowel

  • 599
    • Profil megtekintése
Los Santos városháza RP szerverekre
« Válasz #7 Dátum: 2015. augusztus 14. - 02:33:33 »
0 Show voters
Szép, letisztult.

Los Santos városháza RP szerverekre
« Válasz #8 Dátum: 2015. augusztus 30. - 10:45:23 »
0 Show voters
Szép.
Első mapnak jó. Bár én is kezdő vagyok

Los Santos városháza RP szerverekre
« Válasz #9 Dátum: 2016. január 31. - 22:14:42 »
0 Show voters
Köszi!  :thumbsup: A napokban csinálok hozzá egy updatet, amivel megcsinálom az útfelezőt, illetve finomítgatok rajta egy picit!

Los Santos városháza RP szerverekre
« Válasz #10 Dátum: 2016. február 01. - 14:58:15 »
0 Show voters
Nekem elnyerte a tetszésemet, szerintem is sokkal jobb mint az eredeti.

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Los Santos városháza RP szerverekre
« Válasz #11 Dátum: 2016. február 01. - 15:32:03 »
0 Show voters
Letisztultság, egyszerűség! Így tovább, sose bonyolíts! ;)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal