Pizza|1582Vizes üveg|2683AK-47|355Kulcs|430
public OnPlayerUsedItem(playerid,const itemname[]){if(!strcmp(itemname,\"Pizza\", true)) //A használt item neve \"Pizza\" akkor:{SendClientMessage(playerid,-1,\"Megettél egy pizzát!\");SetPlayerHealth(playerid,100.0);}if(!strcmp(itemname,\"Víz\", true)) //A használt item neve \"Víz\" akkor:{SendClientMessage(playerid,-1,\"Megittál egy üveg vizet!\");SetPlayerHealth(playerid,100.0);}return 1;}
lehet jobb lenne úgy megoldani, mint a ZCMD-nél. Bár, nem tudom az kevesebb laggot okozna-e plusz annyi eljárással.
Szép munka BoOy! Én is írtam egy hasonló szkriptet a mostani szerveremhez.. viszont ennek hátránya is van nem csak haszna mivel ki lehetséges használni a tárgyak másolását illetve duplikálását. Próbáld valakivel letesztelni úgy, hogy egy visszaszámlálás segítségével egyszerre veszitek fel a földrõl. Viszont lehet javítani is egy változó segítségével.
Kedves BoOy!Nagyon szép munkát végeztél! Megtudhatnám hogy kb. mennyi ideig csináltad? Láttam már ilyen Inventory és Loop System-et de ez káprázatos [/quote]1 napot rászántam, részekben Gyönyörûséges! Szerk.: ha van már 70 000 item a szerveren, lehet jobb lenne úgy megoldani, mint a ZCMD-nél. Bár, nem tudom az kevesebb laggot okozna-e plusz annyi eljárással. [/quote]70.000 item nem lehet a szerveren max 500 De ezt változtathatod ebbe a sorba: #define MAX_DROP_OBJECT 500 És ha kell megcsinálom zcmd-be de akkor ID alapján.
Gyönyörûséges! Szerk.: ha van már 70 000 item a szerveren, lehet jobb lenne úgy megoldani, mint a ZCMD-nél. Bár, nem tudom az kevesebb laggot okozna-e plusz annyi eljárással. [/quote]70.000 item nem lehet a szerveren max 500 De ezt változtathatod ebbe a sorba: #define MAX_DROP_OBJECT 500 És ha kell megcsinálom zcmd-be de akkor ID alapján.
#define MAX_DROP_OBJECT 500
Amit lerakok azt el is menti? Bocsi nem tudom megnezni telefonrol vagyok ?
Most káprázik a szemem?? Ez marha jó!Repül a +!!!!De 1 kérdésem lenne:Az objecteket honnan szedted? [/quote]Köszi, amúgy Map editorból Parancsoljatok:Frissítések: Zyzu által észlelt bug javítva.Most már 2 loot rendszer érhetõ el!lehet jobb lenne úgy megoldani, mint a ZCMD-nél. Bár, nem tudom az kevesebb laggot okozna-e plusz annyi eljárással.[/quote]loot(faster) Ezzel a rendszerrel tárgyakat a földrõl a /takeon parancsal kell fevenni. (Nincs \'N\' gyorsbillentyû)loot(slower) Ezzel a rendszerrel tárgyakat a földrõl gyorsbillentyûvel tudod felvenni. (\'N\' gomb elérhetõ)
lehet jobb lenne úgy megoldani, mint a ZCMD-nél. Bár, nem tudom az kevesebb laggot okozna-e plusz annyi eljárással.[/quote]
Még egy tippet mondok.. próbáld megcsinálni mentés nélkül. Mondjuk leraksz egy pozícióra egy item tárgyat.. majd újra spawnolásnál más tárgy lesz ott.. szóval random keletkezik egy új tárgy ha felveszik. A mentés szerintem hülyeség egy kicsit, mivel sok tárgy lesz végén a földön.
Kibeb*szott jó lett + [/quote]Köszi szépen A ZCMD-set úgy értettem, hogy nem 500 strcmp-vel, hanem rögtön az adott eljárást meghívva mûködne. Bár ez ékezeteknél gondokat okozna. Az itemet használatkor egybõl levonja? Szerintem kellene valami olyasmi, hogy csak akkor törlöd ki az itemet, ha az eljárás 0-val tért vissza.Tehát a pl. a vércsomagot ne vonja le addig, amíg nem engedtem meg neki, hogy elhasználja. [/quote]Ha 0-val tér vissza akkor nem fut tovább a szkript tehát nem vonja le Úgy van megcsinálva, de azért még1x kipróbálom egy adott feltétellel Az elsõ mondatodban arra gondolsz, hogy amikor használja a játékos az itemet akkor ne 500 strcmp-vel mûködjön?
A ZCMD-set úgy értettem, hogy nem 500 strcmp-vel, hanem rögtön az adott eljárást meghívva mûködne. Bár ez ékezeteknél gondokat okozna. Az itemet használatkor egybõl levonja? Szerintem kellene valami olyasmi, hogy csak akkor törlöd ki az itemet, ha az eljárás 0-val tért vissza.Tehát a pl. a vércsomagot ne vonja le addig, amíg nem engedtem meg neki, hogy elhasználja. [/quote]Ha 0-val tér vissza akkor nem fut tovább a szkript tehát nem vonja le Úgy van megcsinálva, de azért még1x kipróbálom egy adott feltétellel Az elsõ mondatodban arra gondolsz, hogy amikor használja a játékos az itemet akkor ne 500 strcmp-vel mûködjön?