Hiba:
Ha egy épületen állsz és az alattad lévõ területre irányítod a checkpointot, a checkpoint a földre kerül, de a rakéta a levegõben robban...
Parancsok/kezelés:
/ltbe <-- légi támogatás bekapcsolás
/ltki <-- légi támogatás kikapcsolás
W A S D CP írányítás, Y rakéta kilövés.
#include <a_samp>
#include <zcmd>
public OnFilterScriptInit()
{
printf(\"==================================\");
printf(\" \");
printf(\" Légi Támogatás \");
printf(\" Script \");
printf(\" By: \");
printf(\" Nasika \");
printf(\" \");
printf(\"==================================\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
#define msg SendClientMessage
new Float:x3,Float:y3,Float:z3;
forward robban();
new bool:robbant = true;
new raket;
new timer333;
new bool:leta[MAX_PLAYERS] = false;
new Float:idelovix,Float:ideloviy,Float:ideloviz;
new Float:lex,Float:ley,Float:lez;
CMD:ltbe(playerid,params[])
{
leta[playerid] = true;
msg(playerid,-1,\"Légi támogatás bekapcsolva!\");
GetPlayerPos(playerid,lex,ley,lez);
SetPlayerCheckpoint(playerid, lex,ley,lez, 0.;
TogglePlayerControllable(playerid,0);
return 1;
}
CMD:ltki(playerid,params[])
{
leta[playerid] = false;
msg(playerid,-1,\"Légi támogatás kikapcsolva!\");
TogglePlayerControllable(playerid,1);
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(robbant == true)
{
if(leta[playerid] == true)
{
new Keys,ud,lr;
GetPlayerKeys(playerid,Keys,ud,lr);
if(ud == KEY_UP)
{
lex += 1.0;
SetPlayerCheckpoint(playerid, lex,ley,lez, 0.;
idelovix = lex;
ideloviy = ley;
ideloviz = lez;
}
if(ud == KEY_DOWN)
{
lex -= 1.0;
SetPlayerCheckpoint(playerid, lex,ley,lez, 0.;
idelovix = lex;
ideloviy = ley;
ideloviz = lez;
}
if(lr == KEY_LEFT)
{
ley += 1.0;
SetPlayerCheckpoint(playerid, lex,ley,lez, 0.;
idelovix = lex;
ideloviy = ley;
ideloviz = lez;
}
if(lr == KEY_RIGHT)
{
ley -= 1.0;
SetPlayerCheckpoint(playerid, lex,ley,lez, 0.;
idelovix = lex;
ideloviy = ley;
ideloviz = lez;
}
}
}
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(leta[playerid] == true)
{
if(robbant == false) return 0;
if (PRESSED(KEY_YES))
{
robbant = false;
raket = CreateObject(345, idelovix, ideloviy, ideloviz+20, 270, 0, 0);
MoveObject(raket,idelovix, ideloviy, ideloviz,15.0);
timer333 = SetTimer(\"robban\",100,true);
}
}
return 1;
}
public robban()
{
GetObjectPos(raket, x3, y3, z3);
if(x3 == idelovix && y3 == ideloviy && z3 == ideloviz)
{
CreateExplosion(x3, y3, z3, 3, 4.0);
DestroyObject(raket);
KillTimer(timer333);
robbant = true;
}
return 1;
}
Letöltés: (pwn & amx)
http://www.solidfiles.com/d/943212e1b1/