Ez a streamer kb ugyanúgy streameli az objecteket, mint minden más object streamer, csak az a különbség, hogy ezt én írtam.
Jelenleg 3 dologra képes:Object Létrehozás
Object Törlés
Object Stream függvény, ami beindítja a timertHasználata:#include <kurtistreamer> a mód/script legelso soraiba
Maximum object szám megváltoztatása (ha nem elég neked 10.000):
#undef MAX_STOBJECTS
#define MAX_STOBJECTS kívánt mennyiség
Látótávolság megváltoztatása (ha kevés a 100):
#undef MAX_STREAMDIS
#define MAX_STREAMDIS kívánt mennyiség
A CreateObject függvény helyett: CreateStObject(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ);
A DestroyObject függvény helyett: DestroyStObject(objectid);
Ha módba rakod akkor
OnGameModeInit-hez: StObject();
OnGameModeExit-hez: StObjectUnload();
Ha scriptbe akarod akkorOnFilterScriptInit-hez: StObject();
OnFIlterScriptExit-hez: StObjectUnload();
Nem az elso próbálkozásom, hogy ilyent akartam írni, többször is sikertelenül végeztem. Szóval nem tudom, hogy mennyi ideig dolgozhattam rajta. De kb. 3 napomat ezzel töltöttem, kisebb részletekben, aztán sikerült muködore megírnom.
Letöltés: ITT