Nos, nem sok munkám van ebben az include-ban, inkább csak saját szórakoztatásra írtam meg, de azért publikálom. A funkciók:
/* IsNumericVar(str)
* Ezzel meg lehet állapítani hogy egy változóban csak számok vannak, vagy nem
* Ha a tömb egy blokkja a 10-es számkörön bellül van akkor 1 a visszatérés
* Ha a tömb egy blokkja a 10-es számkörön kívül van akkor 2 + az a blokk a tömbben, ahol megszakadt a futtatás
* Ha nem szám, akkor -1 a visszatérésünk.
*/
/* POSX(year)
* Ezzel a funkcióval éveket tudunk POSIX 32-bites idoszámításba leírni
* Ha a megadott string nem 4 karakter hosszú akkor 0 a visszatérés
* Ha a megadott string nincs benne a POSX számítási határban, akkor -1 a visszatérés
* Ha lefutott a kód, akkor az év a visszatérés
*/
/* POSXL(year)
* Ezzel a funkcióval éveket tudunk POSIX 32-bites idoszámításba leírni
* Ha a megadott string nem 4 karakter hosszú akkor 0 a visszatérés
* Ha a megadott string nincs benne a POSX számítási határban, akkor -1 a visszatérés
* Ha lefutott a kód, akkor az év a visszatérés
* Ezzel a funkcióval szökoévet számítunk!
*/
/* BinToDec(numb)
* Ez a funkció egy kettes számrendszerbeli számot konvertál tizes számrendszerbeli számmá
* numb: a szám
*/
/* FloatToInt(numb, round)
* Ez a funkció a lebegopontos számokat konvertálja egész számokká, és kerekíti oket
* numb: a szám
* round: a kerekítés módszere.
** 0: egyszeru matematikai kerekítés. Az 5 vagy annál nagyobb számokat felfele, a többit lefele kerekítjük.
** 1: Felfele kerekítünk
** 2: Lefele kerekítünk
** 3: Lekerekti a pozitív értékeket, és felkerekíti a negatív értékeket. (To zero)
*/
/* SetPlayerMoney(target,money)
* A játékos pénzét ÁLLÍTJA ÁT (nem ad hozzá, hanem ÁTÁLLÍTJA!)
* target: a játékos id-je
* money: a pénz
* Ha sikerült a muvelet, a visszatérés 1. Ha a játékos érvénytelen, a visszatérés 0.
*/
/* StrSame(stri1, stri2)
* Összehasonlít két stringet hosszúság illetve blokkegyezés alapján
* Ha a visszatérés: 0, akkor a két string hosszúsága nem azonos
* Ha a visszatérés: 1, akkor a két string hosszúsága és blokktartalma azonos
* Ha a visszatérés: 2, akkor a két string hosszúsága azonos, de blokktartalma nem
* Kis-Nagybetuérzékeny
*/
/* StrSameIC(stri1, stri2)
* Összehasonlít két stringet hosszúság illetve blokkegyezés alapján
* Ha a visszatérés: 0, akkor a két string hosszúsága nem azonos
* Ha a visszatérés: 1, akkor a két string hosszúsága és blokktartalma azonos
* Ha a visszatérés: 2, akkor a két string hosszúsága azonos, de blokktartalma nem
* NEM Kis-Nagybetuérzékeny
*/
/* StrToUp(str)
* Egy string minden karakterét nagybetuvé konvertál
* str: a string
*/
/* StrToLow(str)
* Egy string minden karakterét kisbetuvé konvertál
* str: a string
*/
/* Modulo(inte, inte2)
* Egy integer és egy másik integer hányadosának maradékával tér vissza
* inte: az 1. szám
* inte2: a 2. szám
*/
/* BanFromTeam(teamid)
* Egy adott csapatból az összes játékost kibannolja
* teamid: A csapat ID-je
*/
/* DegToRad
* Egy szöget radiánba konvertál
* deg: A szög
*/
/* RadToDeg
* Egy radiánt szögbe konvertál
* rad: a szög
*/
/* Vehicles
* A kocsik mennyisége
* A kocsik mennyiségével tér vissza.
*/
/* Pickups
* A pickupok mennyisége
* A pickupok mennyiségével tér vissza.
*/
/* IsPlayerInInterior
* A játékos interiorban van?
* Ha interiorban van, a visszatérés 1, ha nem akkor 0. Ha a játékos érvénytelen, akkor -1.
*/
/* IsPlayerInArena(player, minx, miny, maxx, maxy)
* Ha a játékos a megadott területen bellül van, akkor a visszatérés 1
* Ha nem, akkor a visszatérés 0
* Ha a játékos nincs kapcsolódva, akkor -1 a visszatérés.
*/
/* IsTeamInArena(player, team, minx, miny, maxx, maxy)
* Ha a csapatban MINDEN játékos a megadott területen bellül van, akkor a visszatérés 1
* Ha nem, akkor a visszatérés 0
* Ha a játékos nincs a csapatban, akkor a visszatérés -1
* Ha a játékos nincs kapcsolódva, akkor a visszatérés -2
*/
/* SetTeamPos(player,team,x,y,z)
* Egy csapaton bellül az összes embert teleportálja valahova
* Nincs visszatérési érték, ha sikerült
* Ha azomban a játékos nincs a csapatban, akkor a visszatérés 0
*/
/* WhoIsDriving(vehicle)
* Megnézi, hogy ki vezeti a kocsit
* Ha a kocsi amit beírtál, nem létezik, akkor a visszatérési érték 0
* Ha megvan a vezeto, akkor annak az IDjével tér vissza
*/
/* WhoIsDrivingWithName(vehicle)
* Megnézi, hogy ki vezeti a kocsit
* Ha a kocsi amit beírtál, nem létezik, akkor a visszatérési érték 0
* Ha megvan a vezeto, akkor annak a nevével tér vissza.
*/
/* ClearChatForAll()
* Mindnekinek kiüríti a chatet
* Nincs visszatérési érték
*/
/* ClearChatToPlayer(player)
* Egy játékos chatét kiüríti.
* Nincs visszatérési érték
*/
Letöltés:
www.getalife.atw.hu/kfunc.h