GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: dexi - 2012. február 22. - 16:23:42

Cím: Közeli jármû sebességének lekérdezése
Írta: dexi - 2012. február 22. - 16:23:42
Sziasztok!
Saját készítésû jármû sebesség lekérõmet szeretném megosztani veletek.. lényege hogy a legközelebb álló jármû sebességét kéri le és azt az értéket adja vissza.
 
/* ================================ */
stock
GetClosestVehicleSpeed( playerid, Float:range = 2.5 )
/* ================================ */
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
for( new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++ )
{
    GetVehiclePos( i, x, y, z );
   
    if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, range, x, y, z ) )
    {
       new Float:speed[ 4 ];
   GetVehicleVelocity( i, speed[ 0 ], speed[ 1 ], speed[ 2 ] );
   new VehSpeedInt = floatround( ( 1.7 ) * floatsqroot( floatabs( floatpower( speed[ 0 ] + speed[ 1 ] + speed[ 2 ], 2) ) )  * 85 );
   return VehSpeedInt;
    }
}
return 0;
}

 
TESZTELVE! Mûködik.
Használatára példa:
 
CMD:sebesseg( playerid )
{
        new _Str[128];
        format( _Str, sizeof(_Str), \"Sebesség: %d KMH\", GetClosestVehicleSpeed(playerid) );
        SendClientMessage( playerid, -1, _Str );
        return 1;
}
Cím: Közeli jármû sebességének lekérdezése
Írta: szabyxxx - 2012. február 22. - 17:20:18
Szép Kód Lett  8)
Cím: Közeli jármû sebességének lekérdezése
Írta: 1ST_Chr - 2012. február 22. - 17:27:23
Szerintem ez hibás. Az elsõ ciklusban végigmegy az összes játékoson, nem MAX_VEHICLES kéne oda? És ha a GetVehicleVelocity-nél tömböt használtál, akkor a kocsi pozíciójánál mért nem? :D
ZCMD-nél playerid, params[] kell
Cím: Közeli jármû sebességének lekérdezése
Írta: dexi - 2012. február 22. - 18:02:00
Hopp igen MAX_VEHICLES javítva.. elõször nem így terveztem a felépítését :D. Params nem szükséges.. csak ha paramétereket szeretnél megadni .. a példa parancsban pedig nincsenek paraméterek. A tömb meg tökmind1.. ha valakinek nem felel meg úgy átalakítja magának.. Mûködõ képes tehát nincs gond.