Szerző Téma: Kórházba spawnolás halálkor  (Megtekintve 2340 alkalommal)

Kórházba spawnolás halálkor
« Dátum: 2014. június 25. - 16:10:29 »
+1 Show voters
Be szeretném mutatni szerzeményem :)
Ezt a Filterscriptet azoknak ajánlom akik nem tudják megoldani hogyha eghy játékos meghal a kórház elõtt spawnoljon...én így oldottam meg:
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
public OnFilterscriptInit(){
print(\"---------------------------------------------------\");
print(\"Respawn in hospital/Újraéledés a kórházban by CRaft\");
print(\"---------------------------------------------------\");
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid){
SetTimer(\"death\", 4000);
return 1;
}
public death(playerid){
SetPlayerPos(playerid,1178.8407,-1324.4160,14.1400);
return 1;
}

Nem elérhető Lofoli

  • 296
    • Profil megtekintése
Kórházba spawnolás halálkor
« Válasz #1 Dátum: 2014. június 25. - 17:55:46 »
0 Show voters
Nem is olyan rossz!
Kezdõ rpg-seknek jól jöhet!
Grat hozzá!

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kórházba spawnolás halálkor
« Válasz #2 Dátum: 2014. június 25. - 18:02:24 »
0 Show voters
Ránézésre sem mûködik.

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
Kórházba spawnolás halálkor
« Válasz #3 Dátum: 2014. június 25. - 18:21:30 »
0 Show voters
Mûködni mûködhet, csak amíg nem rak a kórház elé, nyugodtan tudsz mászkálni össze vissza.  :)

Kórházba spawnolás halálkor
« Válasz #4 Dátum: 2014. június 25. - 18:22:17 »
0 Show voters
Tesztelve mûködik :D
Én Rp szerver csinálok csak nekem egy másik scriptbe van beépítve!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 25. - 18:23:05 )

Idézetet írta: CRaft date=1403713337\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49005\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tesztelve mûködik :D
Én Rp szerver csinálok csak nekem egy másik scriptbe van beépítve!
 
4 mp kell hogy a korház elé rakjon halál után

Kórházba spawnolás halálkor
« Válasz #5 Dátum: 2014. június 29. - 21:11:48 »
0 Show voters
RPG-nek szerintem tökéletes, jó lett!
Csak egy kis javítás kell neki, de szerintem meglehet oldani nem nagy bibi az,hogy egy kicsit kell várnod!

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Kórházba spawnolás halálkor
« Válasz #6 Dátum: 2014. június 29. - 22:07:11 »
0 Show voters
Ennél sokkal praktikusabb, ha készítesz egy változót:
 
new bool:meghalt[MAX_PLAYERS];

 
Amikor meghal a játékos ezt a változót \'true\'(igaz) értékre állítod:
 
meghalt[playerid] = true;

 
Amikor spawnol leellenõrzöd, hogy most elsõ spawn, vagy halál utáni. Egyértelmû, hogyha elsõ spawn akkor a változónk értéke \'false\'
Tehát:
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
     if(meghalt[playerid] == true)
    {
       // ha meghalt
    } else {
        //ha nem halt meg..
    }
}

 
Így még várni sem kell..
Ez pedig NEM mûködik. Miért?
1. SetTimerEx szükséges, mert így hol adod meg hogy melyik játékost teleportálja? Ha meg mégis \'mûködõképes\' akkor próbáljátok ki ketten.. nem fog menni..
2. \'forward\' lemaradt
3. SetTimernek is kimaradt egy funkciója. Helyesen:
 
SetTimer(\"death\",4000,false);

 
\'false\' tehát nem ismétlõdik.. Aki azt mondta kipróbálta nem kell hazudni.. A 3. pont kihagyása(még a második kihagyása esetén is) esetén a compiler sírni fog, hogy mûködésképtelen.. TÖBB helyen

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Kórházba spawnolás halálkor
« Válasz #7 Dátum: 2014. június 30. - 10:54:14 »
0 Show voters
Idézetet írta: BackUP date=1404072431\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49005\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic



Ennél sokkal praktikusabb, ha készítesz egy változót:
 
new bool:meghalt[MAX_PLAYERS];

 
Amikor meghal a játékos ezt a változót \'true\'(igaz) értékre állítod:
 
meghalt[playerid] = true;

 
Amikor spawnol leellenõrzöd, hogy most elsõ spawn, vagy halál utáni. Egyértelmû, hogyha elsõ spawn akkor a változónk értéke \'false\'
Tehát:
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
     if(meghalt[playerid] == true)
    {
       // ha meghalt
    } else {
        //ha nem halt meg..
    }
}

 
Így még várni sem kell..
Ez pedig NEM mûködik. Miért?
1. SetTimerEx szükséges, mert így hol adod meg hogy melyik játékost teleportálja? Ha meg mégis \'mûködõképes\' akkor próbáljátok ki ketten.. nem fog menni..
2. \'forward\' lemaradt
3. SetTimernek is kimaradt egy funkciója. Helyesen:
 
SetTimer(\"death\",4000,false);

 
\'false\' tehát nem ismétlõdik.. Aki azt mondta kipróbálta nem kell hazudni.. A 3. pont kihagyása(még a második kihagyása esetén is) esetén a compiler sírni fog, hogy mûködésképtelen.. TÖBB helyen
 

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagy..
 

public OnPlayerSpawn(playerid) {
SetPlayerPos(playerid,1178.8407,-1324.4160,14.1400);
return 1;
}

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Kórházba spawnolás halálkor
« Válasz #8 Dátum: 2014. június 30. - 11:20:35 »
0 Show voters
Idézetet írta: Flash date=1404118454\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49005\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagy..
 
ha mindig a korház elõtt szeretnél spawnolni..

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Kórházba spawnolás halálkor
« Válasz #9 Dátum: 2014. június 30. - 11:21:36 »
0 Show voters
Idézetet írta: BackUP date=1404120035\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49005\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagy..
 
ha mindig a korház elõtt szeretnél spawnolni..
 
[/quote]
Ennek a \"scriptnek\" ez a lényege.. Egyébként a fentiben leírt kódok is ugyanazok amit én írtam :)

Kórházba spawnolás halálkor
« Válasz #10 Dátum: 2014. december 31. - 20:33:40 »
0 Show voters
Szerinted ezt egy kezdő nem tudja megírni?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal