Sziasztok!
El hoztam nektek egy kocsi/motor rendszerhez való parancsokat!
Hát a parancsok így zsólnak:
/motor
/nyit
/riaszto
/sisak
/motorhazteto
/csomagtartó
/ellop
Akkor hát le írnám!
Ügye bár sok szerveren nem tudni mi a be ídnítás parancs ha kezdõ vagy!
Én ezért startup al meg oldottam a dolgokat!
Mód elejére
forward Startup(playerid, vehicleid);
Mód végére:
public Startup(playerid, vehicleid)
{
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return 1;
if(IsABicikli(vehicleid)) SetJarmu(vehicleid, KOCSI_MOTOR, 1);
else if(engineOn[vehicleid]) SetJarmu(vehicleid, KOCSI_MOTOR, 1);
else
{
SetJarmu(vehicleid, KOCSI_MOTOR, 0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"A jármûvet a /motor paranccsal, vagy a SPACE lenyomásával indíthatod, ha el szeretnéd lopni /ellop\");
}
return 1;
}
Nyitás/Zárás
if(strcmp(cmd, \"/nyit\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
//if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == NINCS)
//{
if(HireCar[playerid] == NINCS)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs bérelt kocsid!\");
return 1;
}
//}
/*if(SwitchKey[playerid] == 0)
{
new kocsi = PlayerInfo[playerid][pPhousekey];
new kocsi_id = HouseInfo[kocsi][hVid];*/
new berkocsi = HireCar[playerid];
if(berkocsi != NINCS)
{
if(gCarLock[berkocsi] == 0)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Berelt kocsid ~r~zarva\", 5000, 3);
PlayerPlaySound(playerid, 1145, 0.0, 0.0, 0.0);
LockCar(berkocsi);
format(string, sizeof(string), \"* Valaki bezárta a kocsiját.\");
ProxDetector(30.0, playerid,string , COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
}
else
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Berelt kocsid ~g~nyitva\", 5000, 3);
PlayerPlaySound(playerid, 1145, 0.0, 0.0, 0.0);
UnLockCar(berkocsi);
format(string, sizeof(string), \"* Valaki kinyitotta a kocsiját.\");
ProxDetector(30.0, playerid,string , COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
}
}
Riasztó
if(egyezik(cmd, \"/riasztó\") || egyezik(cmd, \"/riaszto\"))
{
new carid;
carid = GetClosestVehicle(playerid);
if(GetDistanceToVehicle(playerid, carid) > 5.5)
return Msg(playerid, \"A közeledben nincs jármû!\");
new vs;
vs = IsAVsKocsi(carid);
if(vs == NINCS)
return Msg(playerid, \"Ez nem V-s!\");
if(CarInfo[vs][cOwned] != 1 || !egyezik(CarInfo[vs][cOwner], PlayerName(playerid)) && JarmuKulcs[playerid] != vs)
return Msg(playerid, \"Ez nem a tied!\");
if(Bikes(carid)) return Msg(playerid, \"Csak autó.\");
if(KocsiRiaszto[carid] == 0)
{
Msg(playerid, \"Riasztó bekapcsolva.\");
Cselekves(playerid, \"bekapcsolta a riasztót...\");
KocsiRiaszto[carid] = 1;
return 1;
}
Msg(playerid, \"Riasztó kikapcsolva.\");
Cselekves(playerid, \"kikapcsolta a riasztót...\");
KocsiRiaszto[carid] = 0;
if(GetJarmu(carid, KOCSI_RIASZTO) == 1)
SetJarmu(carid, KOCSI_RIASZTO, 0);
return 1;
}
Sisak:
if(egyezik(cmd, \"/sisak\"))
{
if(SisakotVesz[playerid] == 1) return 1;
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT) return Msg(playerid, \"Szálj fel a jármûre.\");
if(!Bikes(GetPlayerVehicleID(playerid))) return Msg(playerid, \"Ebben a jármûben nem használhatod.\");
if(Sisak[playerid] == 0)
{
Freeze(playerid);
ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Shifty\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
Cselekves(playerid, \"felveszi a bukósisakot...\");
SisakotVesz[playerid] = 1;
SetTimerEx(\"SisakFel\", 5000, false, \"i\", playerid);
}
else
{
Msg(playerid, \"Levetted a bukósisakot.\");
RemovePlayerAttachedObject(playerid, SISAKSLOT);
Cselekves(playerid, \"levette a bukósisakot...\");
Sisak[playerid] = 0;
}
}
Motorháztetõ/Csomagtartó:
if(egyezik(cmd, \"/csomagtartó\") || egyezik(cmd, \"/csomagtarto\") || egyezik(cmd, \"/cst\"))
{
veh = GetClosestVehicle(playerid);
if(GetDistanceToVehicle(playerid, veh) > 5.5) return Msg(playerid, \"A közeledben nincs jármû!\");
if(IsABoat(veh) || IsABicikli(veh) || IsAPlane(veh)) return Msg(playerid, \"Ebben a jármûben nem használhatod!\");
if(GetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO) == 1)
{
SetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO, 0);
Cselekves(playerid, \"bezárta a csomagtartót\");
}
else
{
SetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO, 1);
Cselekves(playerid, \"kinyitotta a csomagtartót\");
}
return 1;
}
if(egyezik(cmd, \"/motorhazteto\") || egyezik(cmd, \"/motorháztetõ\") || egyezik(cmd, \"/mh\"))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return Msg(playerid, \"Nem vagy jármûben!\");
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return Msg(playerid, \"Nem vagy sofõr!\");
if(IsABoat(veh) || IsABicikli(veh) || IsAPlane(veh)) return Msg(playerid, \"Ebben a jármûben nem használhatod!\");
if(GetJarmu(veh, KOCSI_MOTORHAZTETO) == 1)
{
SetJarmu(veh, KOCSI_MOTORHAZTETO, 0);
Cselekves(playerid, \"bezárta a motorháztetõt\");
}
else
{
SetJarmu(veh, KOCSI_MOTORHAZTETO, 1);
Cselekves(playerid, \"kinyitotta a motorháztetõt\");
}
return 1;
}//Ezekhez kellenek az enumok
Ellopás:
if(!strcmp(cmd, \"/ellop\", true))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Mégis mit akarsz ellopni bazze?\");
if(IsABicikli(GetPlayerVehicleID(playerid))) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Biciklin motor? Ez modern bicikli lehet... \");
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return 1;
new car = IsAVsKocsi(GetPlayerVehicleID(playerid));
if(car != -1)
{
if(CarInfo[car][cOwned] == 0)
return 1;
}
new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(engineOn[kocsi] == 0)
{
if(KocsiElet(kocsi) <= 350) return Msg(playerid, \"A jármû elromlott! Hívj szerelõt!\");
if(Gas[kocsi] <= 0) return Msg(playerid, \"Nincs benzin!\");
if(KocsiSokkolva[kocsi])
return Msg(playerid, \"A jármû sokkolva van\");
if(!AMT(playerid, MUNKA_AUTOTOLVAJ)) return Msg(playerid, \"Nem vagy autótolvaj!\");
if(MunkaFolyamatban[playerid] == 1) return 1;
if(PlayerToPoint(100, playerid, 1477.1985,-1804.2847,13.5469))
{
Msg(playerid, \"Városháza környékén akarsz kocsit lopni?\");
return 1;
}
else if(PlayerToPoint(80, playerid, 1596.8505,-1677.9633,5.8906))
{
Msg(playerid, \"LSPD környékén akarsz kocsit lopni?\");
return 1;
}
else if(PlayerToPoint(50, playerid, 1214.0414,-1324.4862,13.5670))
{
Msg(playerid, \"Kórház elõtt akarsz kocsit lopni?\");
return 1;
}
else if(PlayerToPoint(250, playerid, 175.1913,1904.2084,18.2397))
{
Msg(playerid, \"Fort környékén akarsz kocsit lopni?\");
return 1;
}
else if(PlayerToPoint(140, playerid, -1593.2107,727.9420,-4.9063))
{
Msg(playerid, \"SFPD környékén akarsz kocsit lopni?\");
return 1;
}
new kocsiserules, ido, Float:kocsielet;
GetVehicleHealth(kocsi, kocsielet);
kocsiserules = 1000 - floatround(kocsielet);
ido = 5500 + (kocsiserules * 5);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Összekötöd a vezetékeket...\");
SetTimerEx(\"Munkavege\", ido, false, \"ddd\", playerid, M_MOTOR, 0);
MunkaFolyamatban[playerid] = 1;
ProxDetector(30.0, playerid, \"* Valaki összeköti a vezetékeket...\", COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
return 1;
}
}
new car = IsaVsKocsik
Erre a sorra figyelj ezt írd át ami neked a vs kocsi new-je!
Hát akkor ennyi lenne nem vagyok benne bíztos hogy mindne mûködik de ha valami nem mûkszik cska pötyögj!