Szerző Téma: Kocsi parancsok!  (Megtekintve 2655 alkalommal)

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
Kocsi parancsok!
« Dátum: 2011. szeptember 13. - 13:11:35 »
+1 Show voters
Sziasztok!
El hoztam nektek egy kocsi/motor rendszerhez való parancsokat!
Hát a parancsok így zsólnak:
/motor
/nyit
/riaszto
/sisak
/motorhazteto
/csomagtartó
/ellop
Akkor hát le írnám!
Ügye bár sok szerveren nem tudni mi a be ídnítás parancs ha kezdõ vagy!
Én ezért startup al meg oldottam a dolgokat!
 
Mód elejére
forward Startup(playerid, vehicleid);
Mód végére:
public Startup(playerid, vehicleid)
{
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return 1;
if(IsABicikli(vehicleid)) SetJarmu(vehicleid, KOCSI_MOTOR, 1);
else if(engineOn[vehicleid]) SetJarmu(vehicleid, KOCSI_MOTOR, 1);
else
{
SetJarmu(vehicleid, KOCSI_MOTOR, 0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN,   \"A jármûvet a /motor paranccsal, vagy a SPACE lenyomásával indíthatod, ha el szeretnéd lopni /ellop\");
}
return 1;
}
Nyitás/Zárás
if(strcmp(cmd, \"/nyit\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   //if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] == NINCS)
   //{
      if(HireCar[playerid] == NINCS)
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs bérelt kocsid!\");
         return 1;
      }
   //}
   /*if(SwitchKey[playerid] == 0)
   {
      new kocsi = PlayerInfo[playerid][pPhousekey];
      new kocsi_id = HouseInfo[kocsi][hVid];*/
      new berkocsi = HireCar[playerid];
      if(berkocsi != NINCS)
      {
         if(gCarLock[berkocsi] == 0)
         {
            GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Berelt kocsid ~r~zarva\", 5000, 3);
            PlayerPlaySound(playerid, 1145, 0.0, 0.0, 0.0);
            LockCar(berkocsi);
            format(string, sizeof(string), \"* Valaki bezárta a kocsiját.\");
            ProxDetector(30.0, playerid,string , COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         }
         else
         {
            GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Berelt kocsid ~g~nyitva\", 5000, 3);
            PlayerPlaySound(playerid, 1145, 0.0, 0.0, 0.0);
            UnLockCar(berkocsi);
            format(string, sizeof(string), \"* Valaki kinyitotta a kocsiját.\");
                ProxDetector(30.0, playerid,string , COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         }
      }
Riasztó
if(egyezik(cmd, \"/riasztó\") || egyezik(cmd, \"/riaszto\"))
{
new carid;
carid = GetClosestVehicle(playerid);
if(GetDistanceToVehicle(playerid, carid) > 5.5)
   return Msg(playerid, \"A közeledben nincs jármû!\");
new vs;
vs = IsAVsKocsi(carid);
if(vs == NINCS)
   return Msg(playerid, \"Ez nem V-s!\");
if(CarInfo[vs][cOwned] != 1 || !egyezik(CarInfo[vs][cOwner], PlayerName(playerid)) && JarmuKulcs[playerid] != vs)
   return Msg(playerid, \"Ez nem a tied!\");
if(Bikes(carid)) return Msg(playerid, \"Csak autó.\");
if(KocsiRiaszto[carid] == 0)
{
   Msg(playerid, \"Riasztó bekapcsolva.\");
   Cselekves(playerid, \"bekapcsolta a riasztót...\");
   KocsiRiaszto[carid] = 1;
   return 1;
}
Msg(playerid, \"Riasztó kikapcsolva.\");
Cselekves(playerid, \"kikapcsolta a riasztót...\");
KocsiRiaszto[carid] = 0;
if(GetJarmu(carid, KOCSI_RIASZTO) == 1)
   SetJarmu(carid, KOCSI_RIASZTO, 0);
return 1;
}
Sisak:
if(egyezik(cmd, \"/sisak\"))
{
if(SisakotVesz[playerid] == 1) return 1;
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT) return Msg(playerid, \"Szálj fel a jármûre.\");
if(!Bikes(GetPlayerVehicleID(playerid))) return Msg(playerid, \"Ebben a jármûben nem használhatod.\");
if(Sisak[playerid] == 0)
{
   Freeze(playerid);
   ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Shifty\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0, 1);
   Cselekves(playerid, \"felveszi a bukósisakot...\");
   SisakotVesz[playerid] = 1;
   SetTimerEx(\"SisakFel\", 5000, false, \"i\", playerid);
}
else
{
   Msg(playerid, \"Levetted a bukósisakot.\");
   RemovePlayerAttachedObject(playerid, SISAKSLOT);
   Cselekves(playerid, \"levette a bukósisakot...\");
   Sisak[playerid] = 0;
}
}
Motorháztetõ/Csomagtartó:
if(egyezik(cmd, \"/csomagtartó\") || egyezik(cmd, \"/csomagtarto\") || egyezik(cmd, \"/cst\"))
{
veh = GetClosestVehicle(playerid);
if(GetDistanceToVehicle(playerid, veh) > 5.5) return Msg(playerid, \"A közeledben nincs jármû!\");
if(IsABoat(veh) || IsABicikli(veh) || IsAPlane(veh)) return Msg(playerid, \"Ebben a jármûben nem használhatod!\");
if(GetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO) == 1)
{
   SetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO, 0);
   Cselekves(playerid, \"bezárta a csomagtartót\");
}
else
{
   SetJarmu(veh, KOCSI_CSOMAGTARTO, 1);
   Cselekves(playerid, \"kinyitotta a csomagtartót\");
}
return 1;
}
if(egyezik(cmd, \"/motorhazteto\") || egyezik(cmd, \"/motorháztetõ\") || egyezik(cmd, \"/mh\"))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return Msg(playerid, \"Nem vagy jármûben!\");
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return Msg(playerid, \"Nem vagy sofõr!\");
if(IsABoat(veh) || IsABicikli(veh) || IsAPlane(veh)) return Msg(playerid, \"Ebben a jármûben nem használhatod!\");
if(GetJarmu(veh, KOCSI_MOTORHAZTETO) == 1)
{
   SetJarmu(veh, KOCSI_MOTORHAZTETO, 0);
   Cselekves(playerid, \"bezárta a motorháztetõt\");
}
else
{
   SetJarmu(veh, KOCSI_MOTORHAZTETO, 1);
   Cselekves(playerid, \"kinyitotta a motorháztetõt\");
}
return 1;
}//Ezekhez kellenek az enumok
Ellopás:
if(!strcmp(cmd, \"/ellop\", true))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Mégis mit akarsz ellopni bazze?\");
if(IsABicikli(GetPlayerVehicleID(playerid))) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Biciklin motor? Ez modern bicikli lehet... :)\");
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return 1;
new car = IsAVsKocsi(GetPlayerVehicleID(playerid));
if(car != -1)
{
    if(CarInfo[car][cOwned] == 0)
      return 1;
}
new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(engineOn[kocsi] == 0)
{
   if(KocsiElet(kocsi) <= 350) return Msg(playerid, \"A jármû elromlott! Hívj szerelõt!\");
   if(Gas[kocsi] <= 0) return Msg(playerid, \"Nincs benzin!\");
   if(KocsiSokkolva[kocsi])
      return Msg(playerid, \"A jármû sokkolva van\");
   if(!AMT(playerid, MUNKA_AUTOTOLVAJ)) return Msg(playerid, \"Nem vagy autótolvaj!\");
        if(MunkaFolyamatban[playerid] == 1) return 1;
   if(PlayerToPoint(100, playerid, 1477.1985,-1804.2847,13.5469))
   {
      Msg(playerid, \"Városháza környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(80, playerid, 1596.8505,-1677.9633,5.8906))
   {
      Msg(playerid, \"LSPD környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(50, playerid, 1214.0414,-1324.4862,13.5670))
   {
      Msg(playerid, \"Kórház elõtt akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(250, playerid, 175.1913,1904.2084,18.2397))
   {
      Msg(playerid, \"Fort környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
   else if(PlayerToPoint(140, playerid, -1593.2107,727.9420,-4.9063))
   {
      Msg(playerid, \"SFPD környékén akarsz kocsit lopni?\");
      return 1;
   }
        new kocsiserules, ido, Float:kocsielet;
           GetVehicleHealth(kocsi, kocsielet);
           kocsiserules = 1000 - floatround(kocsielet);
        ido = 5500 + (kocsiserules * 5);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Összekötöd a vezetékeket...\");
   SetTimerEx(\"Munkavege\", ido, false, \"ddd\", playerid, M_MOTOR, 0);
   MunkaFolyamatban[playerid] = 1;
   ProxDetector(30.0, playerid, \"* Valaki összeköti a vezetékeket...\", COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   return 1;
}
}
new car = IsaVsKocsik
Erre a sorra figyelj ezt írd át ami neked a vs kocsi new-je!

 
Hát akkor ennyi lenne nem vagyok benne bíztos hogy mindne mûködik de ha valami nem mûkszik cska pötyögj!
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 12. - 18:19:15 írta APC »

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Kocsi parancsok!
« Válasz #1 Dátum: 2011. szeptember 13. - 13:51:51 »
0 Show voters
rp modbol szedted ugye ???
mer a sor tetejébõl hiányzik 1 pár sor

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
Kocsi parancsok!
« Válasz #2 Dátum: 2011. szeptember 13. - 14:22:20 »
0 Show voters
írtam oda eg ypéldát szerintem aki tud scriptelni az meg érti aki nem az emg ne csináljon semmit vele!
És ne kezdjen bele RP szerverbe!

Kocsi parancsok!
« Válasz #3 Dátum: 2011. szeptember 13. - 15:24:15 »
0 Show voters
Nekem így látásra tetszik :D Majd lehet berakom a GM-embe ;)
Amúgy sztem nem szedte ki mert a /nyit-et eleve kapukhoz rakják RP-be meg nincs olyan string h [name] beindította a motort meg a /ellop-nál mit akarsz ellopni bazze? melyik RP-be van ez? Szerintem nem lopta.
AM én is úgy scirpterek hogy leírtam egy scirpt (pl sendclientmessage) nyomok pár spacet aztán írom a kövit :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 13. - 15:31:15 )

Idézetet írta: scripter01 date=1315912295\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11445\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát a parancsok így zsólnak:
 
ezt a hibát fedeztem fel, lehetõleg javítsd ;D
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 13. - 15:31:15 írta ungorimresandor »

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Kocsi parancsok!
« Válasz #4 Dátum: 2011. szeptember 13. - 15:57:06 »
0 Show voters
hiányoznak ebbõl a scriptbõl az enumok ami kell a berkocsihoz meg a boolok létrehozása a script tetejérõl ...

Kocsi parancsok!
« Válasz #5 Dátum: 2011. szeptember 13. - 16:12:38 »
0 Show voters
Idézetet írta: instant date=1315922226\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11445\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hiányoznak ebbõl a scriptbõl az enumok ami kell a berkocsihoz meg a boolok létrehozása a script tetejérõl ...
 
:O akkor ezt azt jelenti hogy lehet hogy az eléb tévedtem ??? ??? ???  :question:

Kocsi parancsok!
« Válasz #6 Dátum: 2011. szeptember 13. - 16:29:05 »
0 Show voters
Hiányzó kódok, eljárások, definiciók, változó létrehozások, egyszerûen kész tragédia ez az egész, le is zárom de lehet törölni is fogom az egészet erõsen copy-nak tûnik.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal