Szavazás

Jobb lenne a km/h szkript TextDrawban?

Összes szavazó: 17

Szerző Téma: Km/h! 0.3e[Javitva]  (Megtekintve 5326 alkalommal)

Km/h! 0.3e[Javitva]
« Dátum: 2012. október 13. - 10:18:09 »
+1 Show voters
Sziasztok ma irtam egy km/h szkriptet nektek!

Elkészitési idõ:15 perc!


Sorok száma:46!


Készitette:[sDW]BlackJack Aka:[ZvsR]BlackJack!


Újitások:Textdrawal ki egészitett!
:D
Nos itt a Kód:
//>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
#include <a_samp>
#include <fixchars.h>
new PlayerText:sebesseg;
//>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
public OnPlayerConnect(playerid)
{
sebesseg = CreatePlayerTextDraw(playerid, 240.000000, 380.000000, \"Sebesség:\");
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, sebesseg, 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, sebesseg, 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, sebesseg, 0.500000, 1.500000);
PlayerTextDrawColor(playerid, sebesseg, 0xFFFF00FF);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, sebesseg, 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, sebesseg, 1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, sebesseg, 1);
return 1;
}
//>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
PlayerTextDrawDestroy(playerid, sebesseg);
return 1;
}
//>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
PlayerTextDrawShow(playerid, sebesseg);
return 1;
}
//>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new string[64];
format(string, sizeof(string), \"Sebességed: %d km/h\", GetPlayerSpeed(playerid, true));
PlayerTextDrawSetString(playerid, sebesseg, string);
return 1;
}
//>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
stock GetPlayerSpeed(playerid,bool:kmh)
{
new Float:Vx,Float:Vy,Float:Vz,Float:rtn;
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),Vx,Vy,Vz); else GetPlayerVelocity(playerid,Vx,Vy,Vz);
rtn = floatsqroot(floatabs(floatpower(Vx + Vy + Vz,2)));
return kmh?floatround(rtn * 100 * 1.61):floatround(rtn * 100);
}
//>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 
SolidFiles link:http://www.solidfiles.com/d/51c05279db/
PasteBin link:http://pastebin.com/GgBYkYa7
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 21. - 18:50:52 írta [SDW]BlackJack »

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Km/h! 0.3e[Javitva]
« Válasz #1 Dátum: 2012. október 13. - 10:27:10 »
0 Show voters
ez így egy nagy szar:
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
   //Sebesseg>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
   new kmh = GetPlayerSpeed(playerid, true);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Sebességed:%d km/h\",kmh);
   return 1;
}
\"Ami nem megy nem kell erõltetni!!!!\"

Km/h! 0.3e[Javitva]
« Válasz #2 Dátum: 2012. október 13. - 10:27:50 »
0 Show voters
Jobb lenne szerintetek TextDrawal?

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Km/h! 0.3e[Javitva]
« Válasz #3 Dátum: 2012. október 13. - 10:31:18 »
0 Show voters
tesztelted is?

Km/h! 0.3e[Javitva]
« Válasz #4 Dátum: 2012. október 13. - 10:32:19 »
0 Show voters
Jah -.-\"

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Km/h! 0.3e[Javitva]
« Válasz #5 Dátum: 2012. október 13. - 10:39:55 »
0 Show voters
Bíztos tesztelted? :D Szerintem textdrawal jobb lenne..  és szerintem egy timerel kéne megoldani mert ez nagyon lasitja a szervered.. OnPlayerUpdate.

Km/h! 0.3e[Javitva]
« Válasz #6 Dátum: 2012. október 13. - 10:51:05 »
0 Show voters
Teszteltem csak mindig el tunik :D az uj verzioban meg csinalom egy f*x* textdrawal ;)

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Km/h! 0.3e[Javitva]
« Válasz #7 Dátum: 2012. október 13. - 11:08:18 »
0 Show voters
Inkább textdrawal sokkal jobb mint így van és timerel csináld.. Tutorial: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=167814

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
Km/h! 0.3e[Javitva]
« Válasz #8 Dátum: 2012. október 13. - 12:23:53 »
+5 Show voters
Ülj le kisfiam 1-es!
Amúgy ezt ugye te sem gondoltad komolyan?

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Km/h! 0.3e[Javitva]
« Válasz #9 Dátum: 2012. október 13. - 12:33:27 »
0 Show voters
Idézetet írta: Pedró date=1350116830\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28526\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
   new kmh = GetPlayerSpeed(playerid, true);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Sebességed:%d km/h\",kmh);
 
erre visszatérve:
Ez azt jelenti, hogy kiírja zöldel, hogy: \"Sebességed:  km/h\"
És annyi ms-ig, amennyivel megy -.-
És akkor még tesztelted..-.--.-.-.-
Még 1 paramétert is kihagytál ebbõl! A GameText Style-t.. >.<
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 17. - 15:52:36 írta ɐʞzssǝlosz »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Km/h! 0.3e[Javitva]
« Válasz #10 Dátum: 2012. október 13. - 13:02:46 »
0 Show voters
Normális, hogy nem megyen 1x megjeleniti aztán már nem de szerintem nem is megyen ez nem lesz jó.. zárd inkább és ha tesztelted és jó lesz akkor nyissál új témát.
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 13. - 13:04:45 írta ZyZu »

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Km/h! 0.3e[Javitva]
« Válasz #11 Dátum: 2012. október 13. - 13:39:11 »
0 Show voters
[mod]A script nem elég, hogy hibás még el sem végzi a dolgát. A témát zárom, írj PM-et, ha megcsinálod rendesen és a megújult MÛKÖDÕ scripttel újra megnyitjuk a témát[/mod]
Állítólag azt mondja most mûködni fog, bocs nem tudom megnézni, mert nagyon sietek, meg nincs fent a SAMP szóljatok, ha megint nem mûködõ! Téma megnyitva
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 17. - 20:52:29 írta zeteni »

Km/h! 0.3e[Javitva]
« Válasz #12 Dátum: 2012. október 17. - 21:27:52 »
0 Show voters
Idézetet írta: zeteni date=1350128351\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28526\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A script nem elég, hogy hibás még el sem végzi a dolgát. A témát zárom, írj PM-et, ha megcsinálod rendesen és a megújult MÛKÖDÕ scripttel újra megnyitjuk a témát
Állítólag azt mondja most mûködni fog, bocs nem tudom megnézni, mert nagyon sietek, meg nincs fent a SAMP szóljatok, ha megint nem mûködõ! Téma megnyitva
 
Most nyugi menni fog!

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Km/h! 0.3e[Javitva]
« Válasz #13 Dátum: 2012. október 17. - 22:00:28 »
0 Show voters
BlackJack\" post=\"352825\" timestamp=\"1350502072\"]

A script nem elég, hogy hibás még el sem végzi a dolgát. A témát zárom, írj PM-et, ha megcsinálod rendesen és a megújult MÛKÖDÕ scripttel újra megnyitjuk a témát
Állítólag azt mondja most mûködni fog, bocs nem tudom megnézni, mert nagyon sietek, meg nincs fent a SAMP szóljatok, ha megint nem mûködõ! Téma megnyitva
 
[/quote]Most nyugi menni fog!
[/quote]
A fenéket fog. :facepalm: PlayerTextDraw-ot használj, mert így mindenkinek egy textdrawot fog mutatni és össze vissza fog ugrálni.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerTextDraw
Nem néztem végig, lehet más is rossz.

Km/h! 0.3e[Javitva]
« Válasz #14 Dátum: 2012. október 18. - 05:36:54 »
0 Show voters
Idézetet írta: Cannonn date=1350504028\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28526\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

BlackJack link=topic=33020.msg352825#msg352825 date=1350502072]

A script nem elég, hogy hibás még el sem végzi a dolgát. A témát zárom, írj PM-et, ha megcsinálod rendesen és a megújult MÛKÖDÕ scripttel újra megnyitjuk a témát
Állítólag azt mondja most mûködni fog, bocs nem tudom megnézni, mert nagyon sietek, meg nincs fent a SAMP szóljatok, ha megint nem mûködõ! Téma megnyitva
 
Most nyugi menni fog!
[/quote]
A fenéket fog. :facepalm: PlayerTextDraw-ot használj, mert így mindenkinek egy textdrawot fog mutatni és össze vissza fog ugrálni.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerTextDraw
Nem néztem végig, lehet más is rossz.
 
[/quote]már bocs szerintem te tévedsz mert a haveromnal le teszteltem minden oké vele!Csak a player lássa salyát magának!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal