Nos, ahogy megláttam 1ST_Chr témáját, gondolkoztam 1 új módszeren.
És találtam is egyet.
UI: A kód itt javítva, mivel nem írtam bele 1 kis részt.
new lastConnectedIP[ 16 ];
new nowIp[ 16 ];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerIp( playerid, nowIp, 16 );
if( IsPlayerNPC( playerid ) ) return printf( \"Bot try connecting from: %s\\n\", nowIp ), Kick( playerid );
if( strlen( lastConnectedIP ) > 0 && !strcmp( lastConnectedIP, nowIp, true ) )
{
printf( \"Bot try connecting from: %s\\n\", nowIp );
Kick( playerid );
}
lastConnectedIP[ 0 ] = EOS;
strcat( lastConnectedIP, nowIp );
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason )
{
lastConnectedIP[ 0 ] = EOS;
return 1;
}
Bocsánat a fura indent miatt, mivel már PawnoX-ben programozok, ezért 1 kicsit más az indent.
A módszert kipróbáltam, hogy 30x megnyitottam RakSAMP-t és csak 1 bot jutott fel!A többit mindegyiket ledobálta, és nem lett crash( szerver ügyileg )!