GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: ReMoTe - 2012. július 09. - 13:32:45

Cím: Killstrake
Írta: ReMoTe - 2012. július 09. - 13:32:45
KillStreak:
Mód elejére?:
new killstreak[MAX_PLAYERS];

 
Ahová akarod:
 
stock HandleKS(playerid, killerid)
{
     killstreak[playerid] = 0;
     killstreak[killerid] ++;
     new msg1[64], msg2[64], name1[MAX_PLAYER_NAME], name2[MAX_PLAYER_NAME];
     GetPlayerName(playerid, name1, strlen(name1));
     GetPlayerName(playerid, name2, strlen(name2));
     format(msg1, strlen(msg1), \"%s ide,hog ymit írjon ha \'befejezte\' a kill strake-t vagyis meghalt\", name2, name1);
     format(msg2, strlen(msg2), \"%s <-hogy ki %i<- és hogy hanyadik killstreak-nél jár\", name2, killstreak[killerid]);
     SendClientMessageToAll(-1, msg1);
     SendClientMessageToAll(-1, msg2);
     switch(killstreak[killerid])
     {
          case 3:
          {
               //Mit kapjon ha megöl egymás után 3 embert
          }
          case 6:
          {
               //Mit kapjon ha megöl egymás után 6 embert
          }
          case 9:  //A számok átírásával változtathatod,hogy hány embert kelljen a jualomért megölni :)
          {
               //Mit kapjon ha megöl egymás után 9 embert
          }
     }
     return 1;
}

 
Csak akkor ad jutalmat,ha TÉNYLEGESEN fejen lövöd,nem pedig hason :)
Cím: Killstrake
Írta: DrAkE - 2012. július 09. - 13:37:36
Hát nem egészen úgy tûnik a második kód, mint ha lekérdezné, hogy fejen lõtte-e.
Cím: Killstrake
Írta: Dead - 2012. július 09. - 15:47:54
Idézetet írta: DrAkE date=1341833856\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24050\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát nem egészen úgy tûnik a második kód, mint ha lekérdezné, hogy fejen lõtte-e.
 
igen. semmi köze kozzá, csak kiír egy gametextet
E: OnPlayerDeath alá kéne tenni nem stock okba.
Cím: Killstrake
Írta: tonyo - 2012. július 10. - 10:06:05
Idézetet írta: Dead date=1341841674\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24050\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Hát nem egészen úgy tûnik a második kód, mint ha lekérdezné, hogy fejen lõtte-e.
 
igen. semmi köze kozzá, csak kiír egy gametextet
E: OnPlayerDeath alá kéne tenni nem stock okba.
 
[/quote]
Még akkor sem lenne sok értelme. Ehhez le kellene kérdezni, hogy hova céloz, stb... Asszem Y_Less írt erre egy függvényt, én azt használtam anno, csak hát az sem bugmentes ugyebár, hisz ha pl. van köztetek egy épület, akkor is úgy érzékeli, hogy headshot, szal... Bár egész jól ki lehet pofozni a 0.3d-e-s dolgokkal, de tökéletes sajnos akkor sem lesz :)