GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: Rammstein - 2012. Március 07. - 21:29:37

Cím: Kidolgozott Dillimore
Írta: Rammstein - 2012. Március 07. - 21:29:37
Üdv, eljött az idõ, hogy egy általam készült mapot publikálok a fórumon!  :)

Ebben a Map-ban Dillimort RP-sítettem egy kicsit. Ez még csak egy 1.0 kiadás, még terveim szerint alakítok rajta. Ez csak egy kis \"alap\" kidolgozás!


Képek:


\"5p5qsi8p5yphdhfoevhf.png\"

\"kmsk6ujmdcw8cspxwitd.png\"

\"rna2on7kraqdjbha2sls.png\"

\"sob1a0g3s2xvmg64g5it.png\"

\"xwwgw8vn0mugclvb2th0.png\"

\"xf1xj4kmhg3igi33ptp8.png\"

\"z3foty1akomz9vkcctzp.png\"

\"eojlo75titxc6rqzdtn1.png\"

Letöltés:


http://solidfiles.com/d/e524669dd1/

Stuntzor
Cím: Kidolgozott Dillimore
Írta: RyDerBoy96 - 2012. Március 07. - 21:52:53
Objectszám, teleport kordináta? Amúgy nekem tetszik, ez olyan rp-s :D xd
Cím: Kidolgozott Dillimore
Írta: Rammstein - 2012. Március 08. - 14:31:12
Object számot nem tudok, teleport koordináta hülyeség hisz nem vízen van... mindenki tudja hol van Dillimore.

Am kösz.


Stuntzor
Cím: Kidolgozott Dillimore
Írta: instant - 2012. Március 08. - 14:32:35
de akik nem tudják hol van mint én :D  :D
Cím: Kidolgozott Dillimore
Írta: Penzykee. - 2012. Március 08. - 14:46:02
de nem véletlenül találták ki a szabályzatot. ;)
am nem rossz.
Cím: Kidolgozott Dillimore
Írta: Rammstein - 2012. Március 08. - 15:07:07
ty
Cím: Kidolgozott Dillimore
Írta: The - 2012. Március 08. - 15:07:23
Nekem nem tetszik. Televan rakva kerítéssel ami felesleges és ennyi kb.
Cím: Kidolgozott Dillimore
Írta: RyDerBoy96 - 2012. Március 08. - 15:09:42
Idézetet írta: Daviid date=1331215643\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18151\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem nem tetszik. Televan rakva kerítéssel ami felesleges és ennyi kb.
 
Ennyi erõvel sok map felesleges, csak nézni lehet, ennyi:D
Cím: Kidolgozott Dillimore
Írta: bobwest - 2012. Március 08. - 17:06:53
Hát, figyelj kicsit jobban is meglehetett volna oldani, egyébként én is kb 2 hete elkezdtem ezt csinálgatni 10-20perceken át, de egyébként nem rossz ;)  :hmmm:
Cím: Kidolgozott Dillimore
Írta: emu420 - 2012. Március 08. - 17:28:35
Észrevettem egyik képen, hogy van egy zebra, és oda van rakva kerités, most az Rp-zõ playerek ugorják át a keritést hogy átmehessenek a zebrán? Nekem ezért nemtetszik, amúgy szép. ;)
Cím: Kidolgozott Dillimore
Írta: IXT - 2012. Március 08. - 17:59:35
a 2.0 verzióban a keritést kivehetnéd,az nekem nem tetszik  :nono:
Cím: Kidolgozott Dillimore
Írta: rhassi - 2012. Március 08. - 18:33:08
Osztom Daviid és nyui véleményét.
Cím: Kidolgozott Dillimore
Írta: caRlos - 2012. Március 08. - 22:35:30
Nem lett rossz, de akkor már mást is tegyél bele ne csak bollardlightot meg kerítést. Én is dolgozom Dillimoreon, háát hogy is mondjam más az elképzelésünk az \"RP-\"-rõl. Inkább városokban tudnám ezeket a keresztezõdéseket elképzelni, és Dillimore ugyebár kisváros.
Cím: Kidolgozott Dillimore
Írta: Csabesz - 2012. Március 11. - 14:39:42
Objectek számát és a koordinátákat helyezd ki!
Nem hiszem hogy olyan nehéz lehet egy Object X,Y,Z koordinátáját kimásolni és ide beilleszteni, majd az egész CreateObjectet egy új pawn-ba bemásolni és leolvasni az utolsó object sorszámát. ;)
Cím: Kidolgozott Dillimore
Írta: Meta Pro - 2012. Március 11. - 20:06:21
Jó/Szép!
Cím: Kidolgozott Dillimore
Írta: Calvin - 2012. Március 11. - 20:07:54
Ennek most mi értelme van?:/... IRL sincs körbe kerítésezve az  út mentét mindenhol [szinte] az út patka...Azért van az út patka hogy elválassza az utat,és a járdát...