Nemrossz script, de;
Sokkal egyszerûbb lenne a textdrawokat alapból létrehozni minden játékosnak/player textdrawokat használni - biztosítani h az ID-k egymás után legyenek.
Ha ez megvan, akkor a click részét ilyen szépen le lehet egyszerûsíteni.
public OnPlayerClickKeypad(playerid, Text:clickedid)
{
if(Number[playerid][0] <= clickedid <= Number[playerid][9])
{
new
key = _:clickedid - _:Number[playerid][0],
str[12];
if(strlen(code[playerid]) > 7) return 0;
valstr(str, key);
strcat(code[playerid], str, sizeof(code[]));
TextDrawSetString(Thecode[playerid],code[playerid]);
}
else if(clickedid == Accept[playerid])
{
if(!strcmp(code[playerid], numkey[playerid], true)) return CallLocalFunction(\"OnPlayerKeypadSucces\",\"i\",playerid);
else return CallLocalFunction(\"OnPlayerKeypadFailed\",\"i\",playerid);
}
else if(clickedid == Decline[playerid])
{
CancelSelectTextDraw(playerid);
HidePlayerKeypad(playerid);
}
return 1;
}