Szerző Téma: Kerítés generálása  (Megtekintve 2169 alkalommal)

Nem elérhető Zharko

  • 1955
  • Future House <3
    • Profil megtekintése
Kerítés generálása
« Dátum: 2014. január 03. - 18:02:13 »
+27 Show voters
Hali.
Ezt a szkriptet még a Homokozóhoz készítettem, de sokat nem használtuk. Hivatalos fórumra már vagy egy hónapja kiraktam.
Licensz: módosíthatod, szabadon oszthatod, stb... DE: tilos sajátodként feltûntetni
Hogy használd?
Parancsa: /plot [HOSSZ] [sZÉLESSÉG] [KAPU]
KAPU:
-0: nincs
-1: hátsó kapu
-2: elsõ kapu
Tudsz létrehozni X*x méretû kerítést, kapuval. Gangzonet is kreál a területen.
Minimum: 1*1
Maximum: Végtelen ( azthiszem )
Letöltés: PASTEBIN
vagy
 
/*
Plot create scipt
Author: Zharko
Location: Hungary
License: you can editing, sharing to others, etc. BUT: indicate the original author\'s name
*/
#include a_samp
#include core
#include float
#include streamer
#include zcmd
#include sscanf2
#include dini
CMD:plot(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
new h, sz, g;
if(sscanf(params, \"ddd\", h, sz, g)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"USE: /plot [Length] [Width] [Gate]\");
CreateTelek(playerid, h, sz, g);
return 1;
}
#define PLOTFILE1 \"telkek.ini\"
#define MAX_PLOTS 100
#define ELKERITESOBJ 1446
enum PlotInfos
{
Float:x,
Float:x2,
Float:y,
Float:y2,
Float:z,
Float:z2,
owner[MAX_PLAYER_NAME],
Text3D:ownertext,
haveaccess[256],
   area
}
new Plots[MAX_PLOTS][PlotInfos], plotshave, str[128], name2[MAX_PLAYERS][MAX_PLAYER_NAME], objects;
#define formatstr(%1,%2) format(str, sizeof(str), %1, %2)
pName(playerid) { new n[32]; GetPlayerName(playerid, n, sizeof n); return n; }
new zone[MAX_PLAYERS];
//GangZoneDestroy(zone[playerid]);
stock CreateTelek(playerid, HOSSZ, SZELESSEG, gate = 0)
{
#define PLUS_VAL 4.65
#define Z_DIFF 0.5
new
Float: sarok[2],
Float: X, Float: Y, Float: Z, Float: A,
Float: zx[2], Float: zy[2],
Float: counter = X + (PLUS_VAL / 2)
;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
Z = Z-0.5;
zx[ 0 ] = X; zy[ 0 ] = Y;
GetPlayerFacingAngle(playerid, A);
if((270+20) > A > (270-20))
{
counter =  X + (PLUS_VAL / 2);
for(new i = 0; i < HOSSZ; ++i) //X
{
   if(i == 0) sarok[0] = counter;
   if(i == HOSSZ-1) sarok[1] = counter;
   CreateDynamicObject(1446, counter, Y, Z, 0.00, 0.00,0.0);
   CreateDynamicObject(1446, counter, (Y+(PLUS_VAL*SZELESSEG)), Z, 0.00, 0.0, 180.0);
   counter = counter + PLUS_VAL;
}      
counter =  Y;
for(new i = 0; i < SZELESSEG; ++i) //Y
{
   if(i == 0)
   {
      CreateDynamicObject(1446, (sarok[0]-(PLUS_VAL))+(PLUS_VAL/2), (Y+(PLUS_VAL / 2)), Z, 0.00, 0.0, 270.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL / 2), (counter-(PLUS_VAL))+(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, Z, 0.00,0.0, 90.0); //y2
   }
   else if(i == SZELESSEG-1)
   {
      zx[ 1 ] = sarok[1] + (PLUS_VAL/2); zy[ 1 ] = counter+(PLUS_VAL);
      zone[playerid] = GangZoneCreate(zx[0], zy[0], zx[1], zy[1]);
      GangZoneShowForPlayer(playerid, zone[playerid],0xFFFF0096);
      Plots[area] = CreateDynamicRectangle(zx[0], zy[0], zx[1], zy[1]);
      if(gate == 1) CreateDynamicObject(1446, sarok[0]-(PLUS_VAL/2), counter+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 270.0); //y1
      else if(gate == 2) CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL/2), counter+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0,90.0);  //y2
      else
      {
         CreateDynamicObject(1446, sarok[0]-(PLUS_VAL/2), counter+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 270.0); //y1
         CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL/2), counter+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0,90.0);  //y2
      }
   }
   else
   {
      CreateDynamicObject(1446, sarok[0]-(PLUS_VAL/2), counter+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 270.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL/2), counter+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0,90.0);  //y2
   }
   counter = counter + PLUS_VAL;
}
SendClientMessage(playerid, -1, \"Lekreálva270\");
}
else if((90+20) > A > (90-20))
{
counter =  X - (PLUS_VAL / 2);
for(new i = 0; i < HOSSZ; ++i) //X
{
   if(i == 0) sarok[0] = counter;
   if(i == HOSSZ-1) sarok[1] = counter;
   CreateDynamicObject(1446, counter, Y, Z, 0.00, 0.00,180);
   CreateDynamicObject(1446, counter, Y, Z, 0.00, 0.00,180);
   CreateDynamicObject(1446,counter, (Y-(PLUS_VAL*SZELESSEG)) , Z, 0.00, 0.0, 0.0);
   counter = counter - PLUS_VAL;
}      
counter =  Y;
for(new i = 0; i < SZELESSEG; ++i) //Y
{
   if(i == 0)
   {
      CreateDynamicObject(1446, (sarok[0]-(PLUS_VAL))+(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, Y-(PLUS_VAL / 2), Z, 0.00, 0.0, 90.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL / 2)-PLUS_VAL, Y-(PLUS_VAL / 2), Z, 0.00,0.0, 270.0); //y2
   }
   else if(i == SZELESSEG-1)
   {
      zx[ 1 ] = sarok[1] - (PLUS_VAL/2); zy[ 1 ] = counter-(PLUS_VAL);
      zone[playerid] = GangZoneCreate(zx[0], zy[0], zx[1], zy[1]);
      GangZoneShowForPlayer(playerid, zone[playerid],0xFFFF0096);
 
      if(gate == 1) CreateDynamicObject(1446, sarok[0]-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, counter-(PLUS_VAL), Z, 0.00, 0.0, 90.0); //y1
      else if(gate == 2) CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL/2)-PLUS_VAL, counter-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 270.0);  //y2
      else
      {
         CreateDynamicObject(1446, sarok[0]-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, counter-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 90.0); //y1
         CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL/2)-PLUS_VAL, counter-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 270.0);  //y2
      }
   }
   else
   {
      CreateDynamicObject(1446, sarok[0]-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, counter-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 90.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL/2)-PLUS_VAL, counter-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 270.0);  //y2
   }
   counter = counter - PLUS_VAL;
}
SendClientMessage(playerid, -1, \"Lekreálva90\");
}
else if((180+20) > A > (180-20))
{
counter =  Y - (PLUS_VAL / 2);
for(new i = 0; i < HOSSZ; ++i) //Y
{
   if(i == 0) sarok[0] = counter;
   if(i == HOSSZ-1) sarok[1] = counter;
   CreateDynamicObject(1446, X, counter, Z, 0.00, 0.00, 270);
   CreateDynamicObject(1446, (X+(PLUS_VAL*SZELESSEG)), counter, Z, 0.00, 0.0, 90);
   counter = counter - PLUS_VAL;
}      
counter =  X;
for(new i = 0; i < SZELESSEG; ++i) //X
{
   if(i == 0)
   {
      CreateDynamicObject(1446, X+(PLUS_VAL / 2), (sarok[0]-(PLUS_VAL))+(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 180.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, X+(PLUS_VAL / 2), sarok[1]+(PLUS_VAL / 2)-PLUS_VAL, Z, 0.00,0.0, 0.0); //y2
   }
   else if(i == SZELESSEG-1)
   {
      zx[ 1 ] = counter+(PLUS_VAL); zy[ 1 ] = sarok[1]-(PLUS_VAL/2);
      zone[playerid] = GangZoneCreate(zx[0], zy[0], zx[1], zy[1]);
      GangZoneShowForPlayer(playerid, zone[playerid],0xFFFF0096);
      if(gate == 1) CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[0]-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 180.0); //y1
      else if(gate == 2) CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[1]+(PLUS_VAL/2)-PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 0.0);  //y2
      else
      {
         CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[0]-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 180.0); //y1
         CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[1]+(PLUS_VAL/2)-PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 0.0);  //y2
      }
   }
   else
   {
      CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[0]-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 180.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[1]+(PLUS_VAL/2)-PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 0.0);  //y2
   }
   counter = counter + PLUS_VAL;
}
SendClientMessage(playerid, -1, \"Lekreálva180\");
}
else if(A < 360 && A > 340 || A < 20 && A > 0 )
{
counter =  Y + (PLUS_VAL / 2);
for(new i = 0; i < HOSSZ; ++i) //Y
{
   if(i == 0) sarok[0] = counter;
   if(i == HOSSZ-1) sarok[1] = counter;
   CreateDynamicObject(1446, X, counter, Z, 0.00, 0.00, 270);
   CreateDynamicObject(1446, (X-(PLUS_VAL*SZELESSEG)), counter, Z, 0.00, 0.0, 90);
   counter = counter + PLUS_VAL;
}      
counter =  X - (PLUS_VAL);
for(new i = 0; i < SZELESSEG; ++i) //X
{
   if(i == 0)
   {
      CreateDynamicObject(1446, X-(PLUS_VAL / 2), sarok[0]+(PLUS_VAL / 2)-PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 0.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, X-(PLUS_VAL / 2), sarok[1]-(PLUS_VAL / 2)+PLUS_VAL, Z, 0.00,0.0, 180.0); //y2
   }
   if(i == SZELESSEG-1)
   {
      zx[ 1 ] = counter; zy[ 1 ] = sarok[1]+(PLUS_VAL/2);
      zone[playerid] = GangZoneCreate(zx[0], zy[0], zx[1], zy[1]);
      GangZoneShowForPlayer(playerid, zone[playerid],0xFFFF0096);
 
      if(gate == 1) CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[0]-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 0.0); //y1
      else if(gate == 2) CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[1]+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 180.0);  //y2
      else
      {
         CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[0]-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 0.0); //y1
         CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[1]+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 180.0);  //y2
      }
   }
   else
   {
      CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[0]-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 0.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[1]+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 180.0);  //y2
   }
   counter = counter - PLUS_VAL;
}
SendClientMessage(playerid, -1, \"Lekreálva0\");
} else return 0;
return 1;
}

 
Screenshotok:
http://www.kephost.com/images4/2013/8/3/a1_2013_8_3_uti0zyegnd.png
http://www.kephost.com/images4/2013/8/3/a1_2013_8_3_hnnd1d5ed4.png
http://www.kephost.com/images4/2013/8/3/a1_2013_8_3_un4i3ebha2.png
Pluginok, amiket felhasználtam:
Incognito\'s Streamer
ZCMD
SSCANF
Update: azért angol-magyar mert külföldi fórumra raktam ki elõször a szkriptet. Mielõtt valaki belekötne. ( http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=480462 )
« Utoljára szerkesztve: 2014. január 04. - 13:03:17 írta Zharko »

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Kerítés generálása
« Válasz #1 Dátum: 2014. január 03. - 23:03:54 »
+2 Show voters
Nézz fel az égre:


Ott repül a plusz. :D

Kerítés generálása
« Válasz #2 Dátum: 2014. január 04. - 09:15:34 »
+1 Show voters
Na jó. Ez NAGYON tetszik :D Fel is használom. Lehet átírom egy kicsit, hogy le is mentse. Repül a +!!!

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
Kerítés generálása
« Válasz #3 Dátum: 2014. január 04. - 11:51:04 »
+2 Show voters
A képek hibásak. Fel tudnád tölteni mégegyszer?

Nem elérhető Zharko

  • 1955
  • Future House <3
    • Profil megtekintése
Kerítés generálása
« Válasz #4 Dátum: 2014. január 04. - 13:03:55 »
+1 Show voters

A képek hibásak. Fel tudnád tölteni mégegyszer?
 
[/quote]
Javítva.

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Kerítés generálása
« Válasz #5 Dátum: 2014. január 04. - 13:31:10 »
+1 Show voters
Szerintem véletlenül a kódban hagytad a teszteléshez használt debug-szerû üzeneteket. :)
Egyébként tetszik az ötlet. Grat.

Nem elérhető Beckham

  • 1693
  • Noresz
  • Discord: Noresz#4265
    • Profil megtekintése
    • OctansV Alt:v szervere
Kerítés generálása
« Válasz #6 Dátum: 2014. január 06. - 16:29:03 »
+2 Show voters
Ez milyen jó volt,mikor homokozón lõttük szét minigunnal :D egymás házát szedtük szét,lopkodtuk az alkatrészeket:DDD

Nem elérhető Zharko

  • 1955
  • Future House <3
    • Profil megtekintése
Kerítés generálása
« Válasz #7 Dátum: 2014. január 06. - 16:32:40 »
+1 Show voters
Jaja, nem volt rossz :D

Kerítés generálása
« Válasz #8 Dátum: 2014. február 03. - 13:52:10 »
0 Show voters
Ez marha jó!! Megér egy  + -t bõven!  :thumbsup:  :thumbsup:

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal