Sziasztok!
Véletlenül 2x küldte el a fórum az elöző témámat, (Járműlekérő parancs) ezért gyors,egy nagyon egyszerű kis szkriptet mutatok be. Ez a nagyon kezdő szkriptereknek jól jön!
Egy sima Képernyő Üdvözlés, amit csatlakozásnál ír ki.
Üzenet: \"Üdvözöllek a szerveren! Jó szórakozást!\"
Ha akarjátok, nyugodtan átírhatjátok!
Szkript
#include <a_samp>
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new Text:textid = TextDrawCreate(100.0, 100.0, \"{FF0000}Üdvözöllek a szerveren! Jó szórakozást!\");
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
TextDrawShowForPlayer(playerid, textid);
}
Sziasztok!
Véletlenül 2x küldte el a fórum az elöző témámat, (Járműlekérő parancs) ezért gyors,egy nagyon egyszerű kis szkriptet mutatok be. Ez a nagyon kezdő szkriptereknek jól jön!
Egy sima Képernyő Üdvözlés, amit csatlakozásnál ír ki.
Üzenet: \"Üdvözöllek a szerveren! Jó szórakozást!\"
Ha akarjátok, nyugodtan átírhatjátok!
Szkript
#include <a_samp>
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new Text:textid = TextDrawCreate(100.0, 100.0, \"{FF0000}Üdvözöllek a szerveren! Jó szórakozást!\");
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
TextDrawShowForPlayer(playerid, textid);
}
Nem bántásból, de... ennek mi értelme? Milyen funkciót lát el? Csak mert megjeleníti a textdraw-ot (igazából minden formázás, csinosítás nélkül), de nincs meghatározva, hogy hol, mikor, milyen esetekben tűnjön el (eleve nem egy lokális válozóban kéne eltárolni az azonosítószámát). Illetve lekéred ugyan a játékos nevét, de mit csinálsz vele? Nem használod fel sehol a lekért nevet.