Sziasztok, unatkoztam és összedobtam egy egyszerû kis kódot, nincs sok értelme de ilyet még nem láttam a fórumon. :D
Készítõ neve: Geno(én)
Elkészítési idõ: 2 perc
Sorok száma: 20
Természetesen teszteltem is és tökéletesen mûködik.
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Nyomd meg az Y gombot a katapultáláshoz.\");
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys == KEY_YES)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z + 90);
GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1);
}
}
return 1;
}
Tetszik grat. Egyébként élethûbb lett volna ha a SetPlayerVelocity függvényt használod:
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Nyomd meg az Y gombot a katapultáláshoz.\");
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys == KEY_YES)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float:pos[3];
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
GetPlayerVelocity(playerid, pos[0],pos[1],pos[2]);
SetPlayerVelocity(playerid, pos[0],pos[1],pos[2]+20.0);
GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1);
}
}
return 1;
}
Hali. :)
Tetszik grat. Egyébként élethûbb lett volna ha a SetVehicleVelocity függvényt használod:
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Nyomd meg az Y gombot a katapultáláshoz.\");
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys == KEY_YES)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new Float:pos[3];
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), pos[0],pos[1],pos[2]);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), pos[0],pos[1],pos[2]+50.0);
}
}
return 1;
}
Hali. :)
Ja mondjuk ha kigyullad a filmben a kocsi, akkor õk is kocsival együtt katapultálnak? :)