Sziasztok! Szóval únatkoztam és össze dobtam egy Karantén DM -et.. csatlakozásért /kdm és kilépésért /exitdm változóval készítettem elõ ha belépel a DM -be akkor számolja mennyi játékos van benne .. Ha egy játékos meghall akkor az aki megölte 1-2 percre speceli.. egy object töltõvel készítettem elõ szóval van ami nem egyedi benne! A poziciót kérlek írjátok átt mert azt nem csináltam meg.. Az Object Betöltõ úgy tudom Buba készítette azért feltüntettem a nevét. És így össze írtam egy kisebb DM -et a kezdõ játékosok számára. Sok Szerencsét a fejlesztésben. Elég réggen publikáltam azért csináltam és gondoltam össze dobok egy ilyet.. ja igen fegyvereket nem raktam hozzá azokat tegyetek
Készítési idõ: 10 perc tesztelésel!
#include < a_samp >
#include < zcmd >
new InKDM [ MAX_PLAYERS ] ;
new cvar ;
forward Object ( playerid ) ;
forward ObjectOff ( playerid ) ;
public OnPlayerConnect( playerid )
{
InKDM [ playerid ] = 0;
return 1 ;
}
public OnPlayerDisconnect ( playerid , reason )
{
InKDM [ playerid ] = 0;
cvar-- ;
return 1 ;
}
CMD:kdm ( playerid , params[] )
{
new string [250] ;
new name [ MAX_PLAYER_NAME ] ;
if ( InKDM [ playerid ] == 1 ) return SendClientMessage ( playerid , -1 , \"Már benne vagy a KDM -ben!\" ) ;
ResetPlayerWeapons ( playerid ) ;
InKDM [ playerid ] = 1 ;
cvar++;
SetPlayerPos ( playerid , -1965.3878,515.6260,202.2840 ) ;
GetPlayerName ( playerid , name , sizeof ( name ) ) ;
format ( string , sizeof ( string ) , \"{ffc400}* {ff5e00}%s {ffc400}csatlakozott a Karantén DM -be {ff5e00}(/kdm) {ffc400}| {FFFF00}Bentlévõk Száma: {FF0000}%i | *\" , name , cvar ) ;
SendClientMessageToAll ( -1 , string ) ;
return 1 ;
}
CMD:exitdm ( playerid , params[] )
{
if ( InKDM [ playerid ] == 0 ) return SendClientMessage ( playerid , -1 , \"Nem vagy benne a KDM -ben!\" ) ;new string [250] ;
new name [ MAX_PLAYER_NAME ] ;
ResetPlayerWeapons ( playerid ) ;
InKDM [ playerid ] = 0 ;
cvar--;
GetPlayerName ( playerid , name , sizeof ( name ) ) ;
format ( string , sizeof ( string ) , \"{ffc400}* {ff5e00}%s {ffc400}kilépett a Karantén DM -bõl {ff5e00}(/exitdm) {ffc400}| {FFFF00}Bentlévõk Száma: {FF0000}%i {ffc400}| *\" , name , cvar ) ;
SendClientMessageToAll ( -1 , string ) ;
return 1 ;
}
public OnPlayerDeath ( playerid , killerid , reason )
{
if ( InKDM [ playerid ] == 1 )
{
TogglePlayerSpectating ( playerid, 1 ) ;
PlayerSpectatePlayer ( playerid , killerid ) ;
GivePlayerMoney ( killerid, 10000 ) ;
GivePlayerMoney ( playerid, 10000 ) ;
Object ( playerid ) ;
}
return 1 ;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if ( InKDM [ playerid ] == 1 )
{
SetPlayerPos ( playerid , -1965.3878,515.6260,202.2840 ) ;
}
return 1 ;
}
public Object ( playerid )
{
GameTextForPlayer ( playerid , \"~h~~r~ÚJRASAPWNOLÁS ~g~BETÖLTÉSE!\" , 3000 , 6 ) ; //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound ( playerid , 1056 , 0.0, 0.0, 0.0 ) ; //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx ( \"ObjectOff\" , 7000 , 0 , \"e\" , playerid ) ; //Az \"ObjectOff\" meghívása 6 másodperc múlva
return 1;
}
public ObjectOff ( playerid )
{
TogglePlayerSpectating ( playerid , 0 );
GameTextForPlayer ( playerid , \"~h~~r~ÚJRASPAWNOLÁS ~g~BETÖLTVE!\" , 3000 , 6 ) ; //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound ( playerid , 1056 , 0.0 , 0.0 , 0.0 ) ; //hang az objectek betöltése végén
return 1;
}