Játékos Elsõ nevének lekérdezése Nos egyik barátomnak segítettem volna scriptben de amint nekifogtam egybõl egy olyan irányba kanyarodtam el amerre nem kellett volna és érdekes eredmény sült ki.
Nézzük a kódot:
//[ pawn ] kóddal hibásan jeleníti meg!!!
COMMAND:vezeteknev(playerid)
{
new Nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, Nev, MAX_PLAYER_NAME);
new sztg[32];
for(new jnev = 0; jnev < MAX_PLAYER_NAME; jnev++)
{
sztg[jnev] = Nev[jnev];
if(Nev[jnev] == \'_\')
{
Nev[jnev] = \' \';
sztg[jnev] = Nev[jnev];
new szov[32];
format(szov,32, \"%s\",sztg);
SendClientMessage(playerid,0xffffffAA,szov);
return 1;
}
}
return 1;
}
Mûködésben:
Haszna szerintem csak RP szervereken lehet.
Hogyan készült:
Elõször while ciklussal akartam végigtolni majd megakasztani a _ karakternél de problémába ütköztem nem jutott eszembe, hogy hogyan kérdezzem le és tároljam el egy változóban az eddigi karaktereket.
A GetPlayerName függvénybõl is gondolkodtam, hogy kivonok karaktereket és for ciklust küldök végig. Végigküldés közben folyamatosan kérdezi le a karaktereket és egy változóban eltárolja.
Az utolsó probléma az volt, hogy mivel a _ nál akasztotta meg azért az is bent maradt de ezt már egyszerûen töröltem.
Munkaidõ 15 perc13 perc bömbölés, hogy nem jövök rá a logikai elvre.
1 perccel késõbb rájöttem és megírtam.
Utolsó percben kipróbáltam.