GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: Csabesz - 2010. március 21. - 14:56:40

Cím: Jármu respawn
Írta: Csabesz - 2010. március 21. - 14:56:40
Használaton kívüli jármuvek helyreállítása
 
Most, hogy így nézegettem a fórumot észre vettem egy topicot, amit még Freddie írt a jármu respawnról...  :neutral:
De mivel láttam, hogy minden kocsit helyreállít még azt is ami használatban van, ezért gondoltam kiírok egy olyat, ami csak a használatunk kívüli jármuveket állítja helyre.  :)
Eloször is kell egy idozíto, ami meghívja a függvényt.
 

public OnGameModeInit()
{
    SetTimer(\"CarRespawn\",300000,1); // 60000 ( 1 min ) * 5 min = 300000
    return 1;
}

 
Majd a függvényt is létrehozzuk.
 

public CarRespawn( );
public CarRespawn ( )
{
    for ( new vid = 0; vid < MAX_VEHICLES; vid ++ )
    {
        if ( !IsVehicleOccupied ( vid ) )
        {
            SetVehicleToRespawn ( vid );
        }
    }
    SendClientMessageToAll( 0xAA3333AA,\"* Minden használaton kívüli jármu helyreállítva!\" ); // Mindenkinek küld egy üzenetet
    return 1; // Visszatérés
}

 
IsVehicleOccupied
 

stock IsVehicleOccupied ( vehicleid )
{
for ( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ )
{
if ( IsPlayerInVehicle ( i, vehicleid ) ) return 1;
}
return 0;
}

 
Remélem segítettem.  ;)
Cím: Jármu respawn
Írta: ZeRo - 2010. március 21. - 15:47:10
Az IsVehicleOccupied függvényt nem tartalmazza az alap szervercsomag egyik függvénykönyvtára sem, tehát ha használod ebben, akkor illene belinkelni.  ;)
ZeRo
Cím: Jármu respawn
Írta: Csabesz - 2010. március 21. - 15:52:02
Bocsánat...  :(
Csak nekem az ehhez hasonló függvények, külön föggvénykönyvtárban vannak.  :)
Foposzthoz hozzáadva!  ;)
Cím: Jármu respawn
Írta: Epsilon - 2010. március 22. - 15:30:02
Jó kis kód lenne, csak sajnos hibás. A helyre állítás csak a nullás azonosítószámú jármure vonatkozik, mivel idozíto elindításakor nem definiáltad a vehicleid paramétert így a PAWN (hibájából adódóan) nullás értékkel kezeli.
Cím: Jármu respawn
Írta: Csabesz - 2010. március 22. - 18:02:32
Értem, javítottam!  :D
De, nekem jó volt..  :-\\
Cím: Jármu respawn
Írta: kurta999 - 2010. március 28. - 21:30:08
Én is pont ugyanezt használom, nem a LUX admin ból van ez ? :D
Cím: Jármu respawn
Írta: GroX - 2010. március 28. - 21:43:25
Lehet h abból van csak az parancsos, ez idõzítõs ::|
Cím: Jármu respawn
Írta: Csabesz - 2010. március 28. - 21:49:48
Kedves kurta és GroX
Az IsVehicleOccupied függvényt FeaR készítette. ( Ez a függvény megtalálható ebben a kód részeltben, LuX Adminban, GodFather játékmódban. )
Gondolom, Luxorion is a Keresztapa nevû játékmódból másolta ki ezt a függvényt, ahogy én is. ( fel is tüntettem a készítõ nevét. )
Abban kértek tõlem segítséget, hogy hogyan oldható meg, hogy csak a használaton kívüli jármûveket állítsa helyre Freddie leírása lapján készített scriptek.
Én ebben szívesen segítettem, és arra gondoltam, hogy ki írom ide is a megoldást.  ;)
De kiemelem, ha nem látjátok a készítõ nevét...
DE nem tudtam, hogy lesznek emberek akiknek szúrni fogja a szemét...
Amúgy, jól esett, hogy ilyennel meggyanúsítottatok...  :(
Cím: Jármu respawn
Írta: Epsilon - 2010. március 29. - 12:57:06
Ideje megszoknod, ez már rég nem az A magyar sa-mp közösség, ami volt..
Cím: Jármu respawn
Írta: Csabesz - 2010. március 29. - 15:48:43
Idézetet írta: Epsilon date=1269860226\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1051\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ideje megszoknod, ez már rég nem az A magyar sa-mp közösség, ami volt..
 
Sajnos, ebben igazad van...  :(
Cím: Jármu respawn
Írta: Depi - 2010. március 29. - 17:08:38
Idézetet írta: Csabesz date=1269870523\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1051\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ideje megszoknod, ez már rég nem az A magyar sa-mp közösség, ami volt..
 
Sajnos, ebben igazad van...  :(
 
[/quote]
Hát amikor még régebben reggeltem,nagyon rég akkor sokkal másabb,vagyis jobb volt itt minden. :(
Cím: Jármu respawn
Írta: kurta999 - 2010. március 29. - 21:01:27
Bocs nem gyanusítalak, csak szokásom meglérdezni XD   Ám nem nagyon érdekel ki készítette, és hasznos kis kód...
Cím: Jármu respawn
Írta: ALIEN - 2010. március 30. - 08:16:37
Idézetet írta: Hell date=1269875318\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1051\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Ideje megszoknod, ez már rég nem az A magyar sa-mp közösség, ami volt..
 
Sajnos, ebben igazad van...  :(
 
[/quote]
Hát amikor még régebben reggeltem,nagyon rég akkor sokkal másabb,vagyis jobb volt itt minden. :(
 
[/quote]
 

Ideje megszoknod, ez már rég nem az A magyar sa-mp közösség, ami volt..
 
[/quote]
Mért? Azt nem nekünk  kell megteremntenünk?
Nem magától jön.
Cím: Jármu respawn
Írta: Depi - 2010. március 30. - 18:05:07
Idézetet írta: ALIEN date=1269929797\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1051\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Ideje megszoknod, ez már rég nem az A magyar sa-mp közösség, ami volt..
 
Sajnos, ebben igazad van...  :(
 
[/quote]
Hát amikor még régebben reggeltem,nagyon rég akkor sokkal másabb,vagyis jobb volt itt minden. :(
 
[/quote]
 

Ideje megszoknod, ez már rég nem az A magyar sa-mp közösség, ami volt..
 
[/quote]
Mért? Azt nem nekünk  kell megteremntenünk?
Nem magától jön.
 
[/quote]
De amíg nem voltak ilyen nagy képu alakok mind te,addig nem is volt gond.
Cím: Jármu respawn
Írta: ALIEN - 2010. március 30. - 19:50:20
Idézetet írta: Hell date=1269965107\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1051\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De amíg nem voltak ilyen nagy képû alakok mind te,addig nem is volt gond.
 
Kár hogy így gondolkodsz.
Cím: Jármu respawn
Írta: SnicK - 2010. március 30. - 21:32:53
Az a kár hogy kicsit igaza van.
Cím: Jármu respawn
Írta: Csabesz - 2010. március 30. - 21:41:14
Igaz vagy nem igaz, mind egy.  :)
Kinek melyik jobb.  ;)
A témát zárom, mert már át ment OFFba.  :angry: