stock bool:IsPlayerInWater(playerid)
{
new animlib[32], atmp[32];
GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid), animlib, sizeof(animlib), atmp, sizeof(atmp));
if( !strcmp(animlib, \"SWIM\") && !IsPlayerInAnyVehicle(playerid) ) return 1;
return 0;
}
ez télleg tuti :) de kocsiban is mukszik? :)
&& !IsPlayerInAnyVehicle(playerid)[/quote]
ez télleg tuti :) de kocsiban is mukszik? :)
&& !IsPlayerInAnyVehicle(playerid)[/quote]
[/quote]
Magyarán, csak akkor tér vissza igaz értékkel, ha nem vagy jármûben.
\" post=\"115239\" timestamp=\"1298158162\"]
Hasznos kód, de nem minden esetben.
Azért hasznos mert ha egy játékos bemegy a vízbe akkor lekérdez egy animot és ha azt csinálja akkor a vízben van.
Ám ha pl.:egy felvett npc megy bele a vízbe az nem csinálja az animot ezért úgy veszi nincs vízben, de közbe ott van.
[/quote]
Ja, már nekem is voltak vele gondok. De majd megpróbálok arénásat csinálni.
Bocsi a bumpért.Nem lesz IsVehicleInWater funkció? :DLekérdezed a kocsi magasságát. Szinte az összes víz egy szinten van :D
Lekérdezed a kocsi magasságát. Szinte az összes víz egy szinten van :D
Bocsi a bumpért.Nem lesz IsVehicleInWater funkció? :D
[/quote]
Ez hülyeség :D A kõfejtõ valamelyik része is 0-ás szinten van. És a gátnál magasabb a víz :/ :D
Lekérdezed a kocsi magasságát. Szinte az összes víz egy szinten van :D
Bocsi a bumpért.Nem lesz IsVehicleInWater funkció? :D
[/quote]
Ez hülyeség :D A kõfejtõ valamelyik része is 0-ás szinten van. És a gátnál magasabb a víz :/ :D
[/quote]
És a Gazdagnegyedben a medencék azok csak díszek? xd
Amúgy jó lett kurtus.