GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: kurta999 - 2010. augusztus 15. - 15:48:41

Cím: IsPlayerInWater
Írta: kurta999 - 2010. augusztus 15. - 15:48:41
Hello, találtam az official fórumon egy igen hasznos kis kódot.
Készítõ: ZaR
Átszerkesztette: kurta999
Megj: Csak 0.3b és az újabb verziókkal mûködik.
 

stock bool:IsPlayerInWater(playerid)
{
    new animlib[32], atmp[32];
    GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid), animlib, sizeof(animlib), atmp, sizeof(atmp));
    if( !strcmp(animlib, \"SWIM\") && !IsPlayerInAnyVehicle(playerid) ) return 1;
    return 0;
}
Cím: IsPlayerInWater
Írta: Zharko - 2010. augusztus 15. - 20:52:36
Hali! Tényleg hasznos kis kód! Használni fogom :P

// OFF:  Ezt becsülöm benned, hogy nem azt írod: én írtam neszójjábe.... :D


Cím: IsPlayerInWater
Írta: nyE - 2010. augusztus 15. - 22:37:37
Zsír :D :D
Cím: IsPlayerInWater
Írta: M4tr1X - 2010. augusztus 16. - 07:45:01
Nah igen, ez régebben is kellett nekem. :) Ez karaj!
Cím: IsPlayerInWater
Írta: hpeter94 - 2010. augusztus 16. - 08:19:52
ez télleg tuti :) de kocsiban is mukszik? :)
Cím: IsPlayerInWater
Írta: Iceaac - 2010. augusztus 16. - 09:01:51
Idézetet írta: hpeter94 date=1281939592\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2857\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ez télleg tuti :) de kocsiban is mukszik? :)
 

&& !IsPlayerInAnyVehicle(playerid)[/quote]
Cím: IsPlayerInWater
Írta: M4tr1X - 2010. augusztus 16. - 13:36:24
Idézetet írta: Iceaac date=1281942111\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2857\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


ez télleg tuti :) de kocsiban is mukszik? :)
 

&& !IsPlayerInAnyVehicle(playerid)[/quote]
 
[/quote]
Magyarán, csak akkor tér vissza igaz értékkel, ha nem vagy jármûben.
Cím: IsPlayerInWater
Írta: hegdavid95 - 2011. február 19. - 23:39:21
Kurtánk az tud :D
Cím: IsPlayerInWater
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. február 20. - 00:29:22
Hasznos kód, de nem minden esetben.
Azért hasznos mert ha egy játékos bemegy a vízbe akkor lekérdez egy animot és ha azt csinálja akkor a vízben van.
Ám ha pl.:egy felvett npc megy bele a vízbe az nem csinálja az animot ezért úgy veszi nincs vízben, de közbe ott van.
Cím: IsPlayerInWater
Írta: kurta999 - 2011. február 20. - 18:12:43
\" post=\"115239\" timestamp=\"1298158162\"]
Hasznos kód, de nem minden esetben.
Azért hasznos mert ha egy játékos bemegy a vízbe akkor lekérdez egy animot és ha azt csinálja akkor a vízben van.
Ám ha pl.:egy felvett npc megy bele a vízbe az nem csinálja az animot ezért úgy veszi nincs vízben, de közbe ott van.
 
[/quote]
Ja, már nekem is voltak vele gondok. De majd megpróbálok arénásat csinálni.
Cím: IsPlayerInWater
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. február 20. - 19:56:55
Annak nincs értelme mert nem minden tó és víz négyzög alakú , és elvileg 0.3c be nem jó az IsPlayerInArea
Cím: IsPlayerInWater
Írta: DrAkE - 2011. február 21. - 16:16:04
Én inkább lekérném a játékos magassági állapotát, és ha lentebb van mint a víz szintjétõl + 1 távolságra(bug elkerülése végett) akkor igazzal térne vissza :) :D (logikusan minden környéken ugyan annyi a vízszint kivéve a gátnál lévõ mert az magasabban van)
Cím: IsPlayerInWater
Írta: kurta999 - 2011. február 21. - 16:49:02
De lenne, ha a water.dat szerint megtudnám csinálni :)
Cím: IsPlayerInWater
Írta: Bluebay - 2011. március 10. - 19:52:02
na de ez mi?:D
Cím: IsPlayerInWater
Írta: ChuckNorris - 2011. március 10. - 20:09:10
Ellenörzi,hogy a játékos a vízben van-e...
Cím: IsPlayerInWater
Írta: lackos888 - 2012. március 07. - 17:31:56
Bocsi a bumpért.Nem lesz IsVehicleInWater funkció? :D
Cím: IsPlayerInWater
Írta: DrAkE - 2012. március 07. - 17:41:28
Idézetet írta: lackos888 date=1331137916\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2857\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bocsi a bumpért.Nem lesz IsVehicleInWater funkció? :D
 
Lekérdezed a kocsi magasságát. Szinte az összes víz egy szinten van :D
Cím: IsPlayerInWater
Írta: 1ST_Chr - 2012. március 07. - 19:13:35
Idézetet írta: DrAkE date=1331138488\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2857\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Bocsi a bumpért.Nem lesz IsVehicleInWater funkció? :D
 
Lekérdezed a kocsi magasságát. Szinte az összes víz egy szinten van :D
 
[/quote]
Ez hülyeség :D A kõfejtõ valamelyik része is 0-ás szinten van. És a gátnál magasabb a víz :/ :D
Cím: IsPlayerInWater
Írta: TwisT3R - 2012. március 07. - 19:22:33
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1331144015\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2857\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Bocsi a bumpért.Nem lesz IsVehicleInWater funkció? :D
 
Lekérdezed a kocsi magasságát. Szinte az összes víz egy szinten van :D
 
[/quote]
Ez hülyeség :D A kõfejtõ valamelyik része is 0-ás szinten van. És a gátnál magasabb a víz :/ :D
 
[/quote]
És a Gazdagnegyedben a medencék azok csak díszek? xd
Amúgy jó lett kurtus.
Cím: IsPlayerInWater
Írta: kurta999 - 2012. március 07. - 20:17:51
kurtus az anyád picsája! :D
Amúgy ne engem dícsérjetek, nem én csináltam.
Majd megpróbálom valahogy az aréna szerinti ellenõrzést megoldani, az mégis csak többet érne, mint ez.