Szerző Téma: SetCameraBeforePlayer(playerid);  (Megtekintve 1404 alkalommal)

Gang[St]e[R]

  • Vendég
SetCameraBeforePlayer(playerid);
« Dátum: 2011. Október 27. - 16:37:25 »
+7 Show voters
Üdv!
Van a SetCameraBehindPlayer fügvény, ez azt teszi lehetõvé, hogy a játékosnak a kamera nézete pont vele szemben legyen, vagyis a karaktere hátát látja.
Én létrehoztam a SetCameraBeforePlayer fügvényt, amellyel a játékos a karakterét szembõl tudja nézni.
[pawn]stock SetCameraBeforPlayer(playerid)
{
     new Float:a;
     GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
     SetCameraBehindPlayer(playerid);
     SetPlayerFacingAngle(playerid, a+180.0);
}[/pawn]
Nem tudom ,hogy volt e már ilyen téma, de kitettem, gondolom néhány embernek hazsnos lehet.
« Utoljára szerkesztve: 2012. Január 01. - 21:14:28 írta GangSteR] »

SetCameraBeforePlayer(playerid);
« Válasz #1 Dátum: 2011. Október 27. - 16:41:42 »
+1 Show voters
No ez szép!
+!

Gang[St]e[R]

  • Vendég
SetCameraBeforePlayer(playerid);
« Válasz #2 Dátum: 2011. Október 27. - 16:46:40 »
+1 Show voters
Köszönöm! :D
Az elejére a [pawn]SetCameraBehindPlayer(playerid);[/pawn] azért kell, mert nem biztos ,hogy úgy áll a kamera nézete a játékosnak, és akkor rosszul fordítaná meg.

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
SetCameraBeforePlayer(playerid);
« Válasz #3 Dátum: 2011. December 22. - 17:09:09 »
0 Show voters
És ez tud kamerát is közelíteni ? ...Pl. fps-re csinálni?

Nem elérhető rhassi

  • 624
    • Profil megtekintése
SetCameraBeforePlayer(playerid);
« Válasz #4 Dátum: 2011. December 22. - 18:56:54 »
0 Show voters
Ez a játékost fordítja meg, így nem vicces :D
 

stock SetCameraBeforPlayer(playerid)
{
    SetPlayerFacingAngle(playerid, GetPlayerFacingAngle(playerid)+180.0);
    SetCameraBehindPlayer(playerid);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, GetPlayerFacingAngle(playerid)+180.0);
}

 
Így jobb, a player helyzete a végén ugyanaz marad, mégis elõtte van a kamera.
« Utoljára szerkesztve: 2011. December 26. - 12:04:23 írta rhassi »

SetCameraBeforePlayer(playerid);
« Válasz #5 Dátum: 2011. December 26. - 11:15:41 »
0 Show voters
Ez jólesz ha péld módomba csinem skinválasztót xD.

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
SetCameraBeforePlayer(playerid);
« Válasz #6 Dátum: 2012. Január 01. - 20:54:22 »
0 Show voters
Csak nekem vannak ezek a warningok:
warning 202: number of arguments does not match definition
warning 202: number of arguments does not match definition
Itt:
[pawn]   
SetPlayerFacingAngle(playerid, GetPlayerFacingAngle(playerid)+180.0);
SetPlayerFacingAngle(playerid, GetPlayerFacingAngle(playerid)+180.0);
[/pawn]
?

Gang[St]e[R]

  • Vendég
SetCameraBeforePlayer(playerid);
« Válasz #7 Dátum: 2012. Január 01. - 21:14:07 »
0 Show voters
Így kell lekérni:
[pawn]new Float:a;
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
SetPlayerFacingAngle(playerid, a+180.0);[/pawn]
Mivel ez egy lebegõpontos szám, bocs én rontottam el.
Viszont akkor már kiteszem a jót:
[pawn]stock SetCameraBeforPlayer(playerid)
{
     new Float:a;
     GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
     SetCameraBehindPlayer(playerid);
     SetPlayerFacingAngle(playerid, a+180.0);
}[/pawn]
Na így helyes :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal