Szerző Téma: In Game Map Editor With Extras  (Megtekintve 9090 alkalommal)

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
In Game Map Editor With Extras
« Válasz #15 Dátum: 2013. május 26. - 11:01:12 »
0 Show voters
Kösz JBauer és Cannon.
Amúgy igyekezek jelenleg is, egy 3DTV rendszeren dolgozok, ergo felveszel valamit, eltárolja neked .rec adatba, és NPC-vel pedig IG lejátszatod. Aztán majd mikor elindul a \"felvétel\" akkor ment, majd szöveget és lehet lesz majd váltogatni a különbözõ csatornák között és hasonlók. Eddig meg van kb 20 perc alatt a felvétel és a visszajátszás, most finomítgatok rajta. Remélem ez is jól fog sikerülni :\'D
E: Vagy eszembe jutott még pont most a filmeken filózva egy Mozi rendszer. De az több hetes munka lenne és ilyen képkockákat kellene átkonvertálni SA:MP-be és hasonlók.  :cry3:
« Utoljára szerkesztve: 2013. május 26. - 11:05:53 írta SnooP »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
In Game Map Editor With Extras
« Válasz #16 Dátum: 2013. május 28. - 09:53:21 »
0 Show voters
Szép munka!

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
In Game Map Editor With Extras
« Válasz #17 Dátum: 2013. május 28. - 13:41:29 »
0 Show voters
Kösz, és igen én csináltam ;)

In Game Map Editor With Extras
« Válasz #18 Dátum: 2013. május 29. - 18:11:12 »
0 Show voters
igényes és szép munka, gratuálok  8)

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
In Game Map Editor With Extras
« Válasz #19 Dátum: 2013. május 29. - 18:20:09 »
0 Show voters
Köszönöm igyekszem ;)

In Game Map Editor With Extras
« Válasz #20 Dátum: 2013. június 10. - 23:32:36 »
0 Show voters
Nagyon jó és igényes munkának látszik. Ki is fogom próbálni... Természetesen a + sem maradhat el :D

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
In Game Map Editor With Extras
« Válasz #21 Dátum: 2013. június 11. - 10:18:12 »
0 Show voters
Nagyon szépen köszönöm, hát próbáltam a legjobbat kihozni, nem szeretek összecsapott  munkát publikálni. :)

Nem elérhető TryStar

  • 776
  • TryStar
    • Profil megtekintése
In Game Map Editor With Extras
« Válasz #22 Dátum: 2013. június 11. - 14:19:22 »
0 Show voters
Tõkéletes egy hibát se látok benne alap objektet tõrõlni és copy-zni lehet?
+ Nem maradhat el.

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
In Game Map Editor With Extras
« Válasz #23 Dátum: 2013. június 11. - 14:30:03 »
0 Show voters
Idézetet írta: TryStar date=1370953162\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37792\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tõkéletes egy hibát se látok benne alap objektet tõrõlni és copy-zni lehet?
+ Nem maradhat el.
 
Elõször is köszönöm. Hogy a kérdésedre választ adjak igen mindkettõ megy rajta kifogástalanul. De egy alap objectet ami nincs mentve (/oe-ban vagy másolás után) felesleges törölni, mert alapból amikor újraindul a szerver és nincs meg a fájlban az adata akkor nem fog betöltõdni.
A másolást illetõen pedig igen, az alap objectet /oe-val el kell menteni (és az ott marad a restart után is mivel a fájlba mentõdik a poziciókkal lásd kép), /om-el másoljuk és a végén ahova lerakjuk és eligazítottuk koordináták és rotációk szempontjából rákattintunk a floppy gombra és menti az egészet. Remélem érthetõen fogalmaztam, elég összetett a \"rendszer\". :)

Nem elérhető KR3W

  • 395
  • #weekendcup - irc.
    • Profil megtekintése
In Game Map Editor With Extras
« Válasz #24 Dátum: 2013. június 11. - 15:40:29 »
0 Show voters
szép lett!

In Game Map Editor With Extras
« Válasz #25 Dátum: 2013. június 11. - 17:06:08 »
0 Show voters
szép lett ment a \"+\".:D

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
In Game Map Editor With Extras
« Válasz #26 Dátum: 2013. június 11. - 17:20:42 »
0 Show voters
Köszönöm. :)

In Game Map Editor With Extras
« Válasz #27 Dátum: 2013. június 12. - 17:35:02 »
0 Show voters
Grat, egy kis apróság:
Látom hogy létrehoztál kettõ változót bool típust de én helyettük egy simát ajánlanék, mivel egyszerre úgysem lehet szerkeszteni vagy törölni vagy éppen másolni egy objectet, mert most vagy szerkeszted vagy másolod vagy éppen törlöd az objectet. :D
Ezért lenne egy változó és maximum enum vagy definíció segítségével létrehozol lefoglalt neveket és azt használod az egyes esetekben.
Talán egy apró kód jobban segít megérteni mire gondoltam:
 
enum
{
OBJECT_NONE,
OBJECT_EDIT,
OBJECT_COPY,
OBJECT_DELETE
};
// Vagy
/*
#define   OBJECT_NONE      0
#define   OBJECT_EDIT      1
#define   OBJECT_COPY      2
#define   OBJECT_DELETE   3
*/
new
objecttype[MAX_PLAYERS];
public
OnPlayerConnect(playerid)
{
objecttype[playerid] = OBJECT_NONE;
return 1;
}
CMD:om(playerid)
{
objecttype[playerid] = OBJECT_COPY;
return 1;
}
public
OnPlayerSelectDynamicObject(playerid, objectid, modelid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
if(objecttype[playerid] == OBJECT_COPY)
{
// code
return 1;
}
return 0;
}

 
De még elég sokféleképp meg lehet oldani és akár még egyszerûbbé tenni az objectelést, pl.: kattintható textdraw akár delete copy funkcióval vagy ugyanez gomb nyomásra történne, használati utasításként lehet elég a SendClientMessage, ne csak rcon admin tudja használni, stb..
De ha idõvel lesz kedved még vele foglalkozni biztosan változtatni fogsz még a kódon. :D

Nem elérhető SnooP

  • 1798
  • SnooP
    • Profil megtekintése
In Game Map Editor With Extras
« Válasz #28 Dátum: 2013. június 12. - 19:55:03 »
0 Show voters
Nagyon szépen köszönöm Zsoleszka a gratulációd sokat számít számomra a te szavad :)
A tanácsokat és az enumos, a Textdrawos és a nem dialogos formátumot megfogadom a v2-ben biztos változtatok ezeken, de az igazat megvallva ebbe a filterscriptbe egy jó ideig biztos nem nyúlok bele. Minden esetre köszönöm a tanácsod, most már legalább tudom mit kellesz még változtatnom.

In Game Map Editor With Extras
« Válasz #29 Dátum: 2013. július 08. - 11:13:33 »
0 Show voters
ha csinálok vele egy mappot, akkor hogy tudom átalakítani úgy, hogy  be tudjam tenni a módba?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal