Az alábbi funkcióimmal lehetoséged van jármuvet, pickupot, objectet és playerobjectet létrehozni a megadott ido elteltéig.
Azután a létrehozott dolog törlodik.
// Time_CreateObject(exist time,modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ)
#define Time_CreateObject(%1,%2) SetTimerEx(\"Time_DelObj\",%1,0,\"%d\",CreateObject(%2))
forward Time_DelObj(e);
public Time_DelObj(e) return DestroyObject(e);
// Time_CreatePlayerObject(exist time,playerid,modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ)
#define Time_CreatePlayerObject(%1,%2,%3) SetTimerEx(\"Time_DelpObj\",%1,0,\"ii\",%2,CreatePlayerObject(%2,%3))
forward Time_DelpObj(i,e);
public Time_DelpObj(i,e) return DestroyPlayerObject(i,e);
// Time_CreatePickup(exist time,model, type, Float:X, Float:Y, Float:Z, Virtualworld)
#define Time_CreatePickup(%1,%2) SetTimerEx(\"Time_DelPick\",%1,0,\"%d\",CreatePickup(%2))
forward Time_DelPick(e);
public Time_DelPick(e) return DestroyPickup(e);
// Time_CreateVehicle(exist time,modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay)
#define Time_CreateVehicle(%1,%2) SetTimerEx(\"Time_DelVeh\",%1,0,\"%d\",CreateVehicle(%2))
forward Time_DelVeh(e);
public Time_DelVeh(e) return DestroyVehicle(e);
exist time ban kell megadni azt az idointervallumot (ezredmásodpercben) amíg a dolog létezzen. A többi paraméter remélem értheto.