Nem tudom miért nem rakod fel a pwn-t. Csak a változók neveit nem tudtam retusálni. Így hiába fejtem vissza, nem tudjuk lopott-e. De szerintem nem az, bár, csak tippelek.
#include a_samp
#include zcmd
enum {d_menu, d_kezif, d_mfsz, d_piszt, d_geppiszt, d_shoti, d_puska, d_granat, d_credits}
CMD:weapons(playerid) return ShowPlayerDialog(playerid, d_menu, DIALOG_STYLE_LIST, \"{3399FF}Fegyver menü\", \"Kézi fegyverek\\nMûf@szok\\nPisztolyok\\nGéppisztolyok\\nShotgunok\\nPuskák\\nGránátok\\n{FF0000}Credits\", \"Ok\", \"Kilép\"), 1;
CMD:wp(playerid) return cmd_weapons(playerid);
CMD:w(playerid) return cmd_wp(playerid);
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
if(!response) return 1;
switch(dialogid) {
case d_menu: {
switch(listitem) {
case 0: ShowPlayerDialog(playerid, d_kezif, DIALOG_STYLE_LIST, \"{EDAE04}Kézi fegyverek\", \"Boxer\\nGolfütõ\\nGumibot\\nKés\\nBaseball ütõ\\nLapát\\nDákó\\nSzamurálykard\\nLáncfûrész\\nVirágcsokor\\nBot\\n{FF0000}Vissza\", \"Ok\", \"Kilép\");
case 1: ShowPlayerDialog(playerid, d_mfsz, DIALOG_STYLE_LIST, \"{EDAE04}Mûf@szok\", \"Nagy lla\\nEzüst\\nNagy fehér\\nKis fehér\\n{FF0000}Vissza\", \"Ok\", \"Kilép\");
case 2: ShowPlayerDialog(playerid, d_piszt, DIALOG_STYLE_LIST, \"{EDAE04}Pisztolyok\", \"9mm pisztoly\\nHangtompítós\\nDesert Eagle\\n{FF0000}Vissza\", \"Ok\", \"Kilép\");
case 3: ShowPlayerDialog(playerid, d_geppiszt, DIALOG_STYLE_LIST, \"{EDAE04}Géppisztolyok\", \"Micro uzi(Mac 10)\\nMp5\\nAK-47\\nM4\\nTec 9\\n{FF0000}Vissza\", \"Ok\", \"Kilép\");
case 4: ShowPlayerDialog(playerid, d_shoti, DIALOG_STYLE_LIST, \"{EDAE04}Shotgunok\", \"Shotgun\\nSawn OFF\\nCombat shotgun\\n{FF0000}Vissza\", \"Ok\", \"Kilép\");
case 5: ShowPlayerDialog(playerid, d_puska, DIALOG_STYLE_LIST, \"{EDAE04}Puskák\", \"Countri rifle\\nSniper rifle\\n{FF0000}Vissza\", \"Ok\", \"Kilép\");
case 6: ShowPlayerDialog(playerid, d_granat, DIALOG_STYLE_LIST, \"{EDAE04}Gránátok\", \"Gránát\\nFüst gránát\\n{FF0000}Vissza\", \"Ok\", \"Kilép\");
case 7: ShowPlayerDialog(playerid, d_credits, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{007700}Fegyvermenü készítõja\", \"HWPM || v1.0\\n\\nA fegyvermenüt {FF0000}Hanga{FFFFFF} készítette!\\nKészítés ideje: 2014.06.09\\nwww.fantasticcool.tk\", \"Ok\", \"\");
}
}
case d_kezif: {
switch(listitem) {
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 2, 1);
case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1);
case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
case 4: GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1);
case 5: GivePlayerWeapon(playerid, 6, 1);
case 6: GivePlayerWeapon(playerid, 7, 1);
case 7: GivePlayerWeapon(playerid, 8, 1);
case 8: GivePlayerWeapon(playerid, 9, 1);
case 9: GivePlayerWeapon(playerid, 14, 1);
case 10: GivePlayerWeapon(playerid, 15, 1);
case 11: cmd_weapons(playerid);
}
}
case d_mfsz: {
switch(listitem) {
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 10, 1);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 11, 1);
case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 12, 1);
case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 13, 1);
case 4: cmd_weapons(playerid);
}
}
case d_piszt: {
switch(listitem) {
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 22, 99999);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 23, 99999);
case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 24, 99999);
case 4: cmd_weapons(playerid);
}
}
case d_geppiszt: {
switch(listitem) {
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 28, 99999);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 29, 99999);
case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 30, 99999);
case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 31, 99999);
case 4: GivePlayerWeapon(playerid, 32, 99999);
case 5: cmd_weapons(playerid);
}
}
case d_shoti: {
switch(listitem) {
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 25, 99999);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 26, 99999);
case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 27, 99999);
case 3: cmd_weapons(playerid);
}
}
case d_puska: {
switch(listitem) {
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 33, 99999);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 34, 99999);
case 2: cmd_weapons(playerid);
}
}
case d_granat: {
switch(listitem) {
case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 16, 99999);
case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 17, 99999);
case 2: cmd_weapons(playerid);
}
}
}
return 0;
}