GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: RDash - 2014. Április 28. - 19:05:21

Cím: Holttest Kód
Írta: RDash - 2014. Április 28. - 19:05:21

Helló mindenki készítettem egy gyors kis holttest rendszert

remélem tetszeni fog :)

Készítési idõ: 3 perc
Készítette: RDash
Pawn kódja:
 
 

/* ============================================================== */
/* ==================== < Holtest Rendszer > ==================== */
/* ======================= < Készítette > ======================= */
/* =================== < RDash > =================== */
/* ================== <  NE TÖRÖLD KI  > ================== */
/* ============================================================== */
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
 
new Gyilkos[MAX_PLAYERS], Holttest[MAX_PLAYERS], hObject[MAX_PLAYERS];
new Halott[MAX_PLAYERS];
new Float:Yh[MAX_PLAYERS], Float:Xh[MAX_PLAYERS], Float:Zh[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
DestroyDynamicObject(hObject [playerid]);
GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
hObject[playerid] = CreateDynamicObject(2907, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.8, 0, 0, 274);
Gyilkos[playerid] = killerid;
Holttest[playerid] = playerid;
Halott[playerid] = 1;
return 1;
}
//=================VÉGE=================
Cím: Holttest Kód
Írta: bbTamas - 2014. Április 28. - 19:33:22
Szép, viszont én így oldanám meg a TE kódod felhasználásával és módosításával:
Felesleges sorokat töröltem.
 
new hObject[MAX_PLAYERS];
new timer_[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(IsValidDynamicObject(hObject[playerid]))
{
DestroyDynamicObject(hObject[playerid]); //töröljük
hObject[playerid] = INVALID_OBJECT_ID;
}
new Float:POS_[4];
GetPlayerFacingAngle(playerid,POS_[3]);
GetPlayerPos(playerid,POS_[1],POS_[2],POS_[3]);
hObject[playerid] = CreateDynamicObject(2907, POS_[1],POS_[2],POS_[3]-0.8, 0, 0,POS_[3]);
timer_[playerid] = SetTimerEx(\"ObjectTorol\",15*1000,false,\"d\",playerid);
return 1;
}
forward ObjectTorol(playerid);
public ObjectTorol(playerid)
{
if(IsValidDynamicObject(hObject[playerid]))
{
DestroyDynamicObject(hObject[playerid]); //töröljük
hObject[playerid] = INVALID_OBJECT_ID;
timer_[playerid] = -1;
}
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if(timer_[playerid] != -1)
{
KillTimer(timer_[playerid]);
}
if(IsValidDynamicObject(hObject[playerid]))
{
DestroyDynamicObject(hObject[playerid]); //töröljük
hObject[playerid] = INVALID_OBJECT_ID;
}
 
}
Cím: Holttest Kód
Írta: Dfoglalo - 2014. Április 28. - 19:53:51
Azt azért igazán megemlíthetted volna, hogy egy-két dolgot más szkriptjébõl másoltál ki. Pl.:
 
DestroyDynamicObject(hObject [playerid]);
GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
hObject[playerid] = CreateDynamicObject(2907, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.8, 0, 0, 274);
Gyilkos[playerid] = killerid;
Holtest[playerid] = playerid;

 
Csak hogy a kódod felét említsem... Igaz, a felesleges sorokat törölte, mert amúgy így nézne ki alapból:
 
        DestroyDynamicObject(hObject [playerid]);
        GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
        hObject[playerid] = CreateDynamicObject(2907, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.8, 0, 0, 274);
        Gyilkos[playerid] = killerid;
        Holtest[playerid] = playerid;

 
Ja amúgy innen copyzta: http://sampforum.hu/index.php?topic=43535.0
Az 51-es körzet mapját is csekkoltam, mert nem hiszem, hogy õ csinálta, vagy a 0-ból csinálta volna, de arra sajnos nem találtam bizonyítékot, így azzal kapcsolatban egyenlõre nem vádaskodom.
Cím: Holttest Kód
Írta: Cappsy - 2014. Április 28. - 21:18:03
[gmod]Jó azért ez nem így megy. Minimum, hogy ilyenkor feltünteted a nevét.. Bár igaziból az õ munkája nélkül, a tied nem sokat ér.. Zárom, figyelmeztetést kiosztok.[/gmod]
Cím: Holttest Kód
Írta: RDash - 2014. Április 28. - 19:05:21

Helló mindenki készítettem egy gyors kis holttest rendszert

remélem tetszeni fog :)

Készítési idõ: 3 perc
Készítette: RDash
Pawn kódja:
 
 

/* ============================================================== */
/* ==================== < Holtest Rendszer > ==================== */
/* ======================= < Készítette > ======================= */
/* =================== < RDash > =================== */
/* ================== <  NE TÖRÖLD KI  > ================== */
/* ============================================================== */
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
 
new Gyilkos[MAX_PLAYERS], Holttest[MAX_PLAYERS], hObject[MAX_PLAYERS];
new Halott[MAX_PLAYERS];
new Float:Yh[MAX_PLAYERS], Float:Xh[MAX_PLAYERS], Float:Zh[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
DestroyDynamicObject(hObject [playerid]);
GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
hObject[playerid] = CreateDynamicObject(2907, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.8, 0, 0, 274);
Gyilkos[playerid] = killerid;
Holttest[playerid] = playerid;
Halott[playerid] = 1;
return 1;
}
//=================VÉGE=================
Cím: Holttest Kód
Írta: bbTamas - 2014. Április 28. - 19:33:22
Szép, viszont én így oldanám meg a TE kódod felhasználásával és módosításával:
Felesleges sorokat töröltem.
 
new hObject[MAX_PLAYERS];
new timer_[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(IsValidDynamicObject(hObject[playerid]))
{
DestroyDynamicObject(hObject[playerid]); //töröljük
hObject[playerid] = INVALID_OBJECT_ID;
}
new Float:POS_[4];
GetPlayerFacingAngle(playerid,POS_[3]);
GetPlayerPos(playerid,POS_[1],POS_[2],POS_[3]);
hObject[playerid] = CreateDynamicObject(2907, POS_[1],POS_[2],POS_[3]-0.8, 0, 0,POS_[3]);
timer_[playerid] = SetTimerEx(\"ObjectTorol\",15*1000,false,\"d\",playerid);
return 1;
}
forward ObjectTorol(playerid);
public ObjectTorol(playerid)
{
if(IsValidDynamicObject(hObject[playerid]))
{
DestroyDynamicObject(hObject[playerid]); //töröljük
hObject[playerid] = INVALID_OBJECT_ID;
timer_[playerid] = -1;
}
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if(timer_[playerid] != -1)
{
KillTimer(timer_[playerid]);
}
if(IsValidDynamicObject(hObject[playerid]))
{
DestroyDynamicObject(hObject[playerid]); //töröljük
hObject[playerid] = INVALID_OBJECT_ID;
}
 
}
Cím: Holttest Kód
Írta: Dfoglalo - 2014. Április 28. - 19:53:51
Azt azért igazán megemlíthetted volna, hogy egy-két dolgot más szkriptjébõl másoltál ki. Pl.:
 
DestroyDynamicObject(hObject [playerid]);
GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
hObject[playerid] = CreateDynamicObject(2907, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.8, 0, 0, 274);
Gyilkos[playerid] = killerid;
Holtest[playerid] = playerid;

 
Csak hogy a kódod felét említsem... Igaz, a felesleges sorokat törölte, mert amúgy így nézne ki alapból:
 
        DestroyDynamicObject(hObject [playerid]);
        GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
        hObject[playerid] = CreateDynamicObject(2907, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.8, 0, 0, 274);
        Gyilkos[playerid] = killerid;
        Holtest[playerid] = playerid;

 
Ja amúgy innen copyzta: http://sampforum.hu/index.php?topic=43535.0
Az 51-es körzet mapját is csekkoltam, mert nem hiszem, hogy õ csinálta, vagy a 0-ból csinálta volna, de arra sajnos nem találtam bizonyítékot, így azzal kapcsolatban egyenlõre nem vádaskodom.
Cím: Holttest Kód
Írta: Cappsy - 2014. Április 28. - 21:18:03
[gmod]Jó azért ez nem így megy. Minimum, hogy ilyenkor feltünteted a nevét.. Bár igaziból az õ munkája nélkül, a tied nem sokat ér.. Zárom, figyelmeztetést kiosztok.[/gmod]