Ez egy AntiKill rendszer ami öléskor lefagyasztja a játékost míg kinem lép vagy az admin fel nem oldja.
Készítõje CANNONN. Másé nem lehet ugyanis egyszerû szkript
Amúgy rövidebb lett volna:
#include a_samp
main()
print(\"\\n--------------------------------------\\nÖlésscript bekapcsolva!\\n--------------------------------------\\n\");
public OnPlayerConnect(playerid)
return ShowPlayerDialog(playerid, 0, 0, \"Üdvözlet!\",\"Ezen a szerveren ölni tilos!\",\"Rendben\",\"\"), 1;
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
return TogglePlayerControllable(killerid, 0), ShowPlayerDialog(killerid, 0, 0, \"Szóltam!!\",\"Ezen a szerveren ölni tilos!\",\"Rendben\",\"\"), 1;
Amúgy felesleges csak leírtam mert a mainba raktad a kikapcsolás szót amit úgyis szerver indításkor ír.
Másik hogy nincs benne a #define FILTERSCRIPT ezért feleslegesnek tartottam mert GM-nek észleli.
Felesleges Dialogid definíció mert zavarodást esetleg crasht is idézhet.
És feleslegesnek tartom hogy mindig beírom hogy DIALOG_LIST mikor az is egy definált szó.
0=MSGBOX, 1=INPUTTEXT, 2=LIST
Amúgy ezenkívül hasznos lehet stunt szervereken