Aki játszott már a Counter Strike-al, az tudja milyen úgy gondolom. KIZÁRÓLAG 0.3D-N MÛKÖDIK!
Most ezt a hangefektet, meg fogjuk csinálni úgy, hogy ha meghal a player, akkor ezt játsza le. Kezdjük is a Pawnot. Elõsször szükségünk lesz egy AudioStreamForAll függvény létrehozására. Menjünk a gamemodeunk legaljára. Illesszük be ezt: [pawn]stock PlayAudioStreamForAll(url[]) //play audio stream for all függvény neve { for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++ ) //beállítjuk hogy mindenkinek szóljon { if(IsPlayerConnected( i )) //a játékos csatlakozva van-e { PlayAudioStreamForPlayer(i, url); //lejátsza a hangot } } return 1; }[/pawn] Tehát már meg van a PlayAudioStreamForAll függvényünk. Most menjünk az OnPlayerDeath alá. [pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) //amikor a játékos meghal { PlayAudioStreamForAll(\"http://kingoftheroad.ewk.hu/feltolt/headshot.mp3\" ); //én már feltöltöttem a webtárhelyemre, használhatod te is. Ezzel le fogjuk játszani a hangot a játékosoknak. Esetleg sendclientmessage-t is tehetünk alá ha szükséges. return 1; }[/pawn] Remélem érthetõ volt.
Jó ötlet, ahogy tetszik. Ha úgy akarjátok mint Ystee mondta, akkor a gamemodeotok aljáról kiszeditek a stock-ot, és a PlayAudioStreamForAll helyett csak PlayAudioStream-et használtok.
Még hangot sem hallok, több módon próbáltam, nem csak a halálkor, ahhoz köze van ,hogy a rádióm le van némítva? Igen, kérlek tedd hozzá, hogy a rádió ne legyen lenémítva!
\" post=\"218984\" timestamp=\"1328038128\"] Még hangot sem hallok, több módon próbáltam, nem csak a halálkor, ahhoz köze van ,hogy a rádióm le van némítva? Igen, kérlek tedd hozzá, hogy a rádió ne legyen lenémítva!