Szasztok pár órája megkérdeztem ugyanezt egy másik topicban de nem tudtak rá válaszolni viszont sikerült kitalálnom egy tökéletes megoldást hatványozásra
[pawn]stock Float:Hatvany(Float:X,Float:N)
{
new Float:Y = X;
for(new i = 1; i < N; i++)
{
X = X * Y;
}
return X;
}[/pawn]
Az X az alap
Az Y a kitevõ
használata nagyon egyszerü.
Példa parancs:
[pawn]CMD:hatvany(playerid,params[])
{
new Float:Alap,Float:Kitevo,str[128];
if(sscanf(params,\"ff\",Alap,Kitevo)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat: /hatvany [alap] [kitevõ]\");
format(str,sizeof(str),\"%f ** %f = %f\",Alap, Kitevo, Hatvany(Alap,Kitevo));
SendClientMessage(playerid,0x00FF00,str);
return 1;
}[/pawn]