new bool:FALSE = false;
do{newsendfstring[128];format(sendfstring, 128, \"my string %s, %d\", \"valamisz*rságide\", 25);SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, sendfstring);}while(FALSE)
Úgy ahogy gondolom mire ez a \"FALSE\" megoldás, de inkább megkérdezem, hogy tényleg erre-e.Ez most azér kell, hogy egy {} közé tegye õket, mivel a do while ciklus csak egyszer fut le, mert a \"FALSE\" értéke soha nem lesz igaz, tehát úgy értem, hogy \"jobban\" nézzen ki a kódban? do{newsendfstring[128];format(sendfstring, 128, \"my string %s, %d\", \"valamisz*rságide\", 25);SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, sendfstring);}while(FALSE)
Úgy ahogy gondolom mire ez a \"FALSE\" megoldás, de inkább megkérdezem, hogy tényleg erre-e.Ez most azér kell, hogy egy {} közé tegye õket, mivel a do while ciklus csak egyszer fut le, mert a \"FALSE\" értéke soha nem lesz igaz, tehát úgy értem, hogy \"jobban\" nézzen ki a kódban? do{newsendfstring[128];format(sendfstring, 128, \"my string %s, %d\", \"valamisz*rságide\", 25);SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, sendfstring);}while(FALSE) Nem azért kell, azért kell mert a fordító nem fogadja másképp el. [/quote]Dehogynem (bár ha félreértelmeztem elnézést ). #define SendFormatMessage(%1,%2,%3,%4) new sendfstring[128];format(sendfstring,128,(%3),%4);SendClientMessage(%1,(%2),sendfstring)
#define SendFormatMessage(%1,%2,%3,%4) new sendfstring[128];format(sendfstring,128,(%3),%4);SendClientMessage(%1,(%2),sendfstring)
Dehogynem (bár ha félreértelmeztem elnézést ). #define SendFormatMessage(%1,%2,%3,%4) new sendfstring[128];format(sendfstring,128,(%3),%4);SendClientMessage(%1,(%2),sendfstring)
return SendFormatMessage(playerid, -1, \"%s\", teszt);
stock ShiftRGBAToHex(color)return (color >>> ;
format(string, 144, \"Szín: %x\", ShiftRGBAToHex(0xFFFFFFFF));
newg_szFormatString[144];#define PrintFormatWithReturn(%1) \\ print((format(g_szFormatString, sizeof(g_szFormatString), %1), g_szFormatString)) public OnFilterScriptInit(){return PrintFormatWithReturn(\"1234 %s hehe %x\", \"asd\", 0xFFFF);}
IsEven(value){ return (value % 2);}
#define players(%0) for(new %0 = 0; %0 <= GetPlayerPoolSize(); %0++) if(IsPlayerConnected(%0))#define vehicles(%0) for(new %0 = 0; %0 <= GetVehiclePoolSize(); %0++) if(IsValidVehicle(%0))