#define kek 0x0000FFAA
#include <zcmd>
CMD:box(playerid){ GameTextForPlayer(playerid, \"Megvaltozott a harcstilusod!\", 3000, 1); SetPlayerFightingStyle(playerid, 5); // SendClientMessage(playerid,kek,\"Új harcstílusod:BOX\"); SendClientMessage(playerid,kek,\"Használat:Jobbklikk+F\"); return 1;}CMD:kungfu(playerid){ GameTextForPlayer(playerid, \"Megvaltozott a harcstilusod!\", 3000, 1); SetPlayerFightingStyle(playerid, 6); // SendClientMessage(playerid,kek,\"Új harcstílusod:Kung-fu\"); SendClientMessage(playerid,kek,\"Használat:Jobbklikk+F\"); return 1;}CMD:kneehead(playerid){ GameTextForPlayer(playerid, \"Megvaltozott a harcstilusod!\", 3000, 1); SetPlayerFightingStyle(playerid, 7); // SendClientMessage(playerid,kek,\"Új harcstílusod:Kneehead\"); SendClientMessage(playerid,kek,\"Használat:Jobbklikk+F\"); return 1;}CMD:elbow(playerid){ GameTextForPlayer(playerid, \"Megvaltozott a harcstilusod!\", 3000, 1); SetPlayerFightingStyle(playerid, 16); // SendClientMessage(playerid,kek,\"Új harcstílusod:Elbow\"); SendClientMessage(playerid,kek,\"Használat:Jobbklikk+F\"); return 1;}CMD:grabkick(playerid){ GameTextForPlayer(playerid, \"Megvaltozott a harcstilusod!\", 3000, 1); SetPlayerFightingStyle(playerid, 15); SendClientMessage(playerid,kek,\"Új harcstílusod:Grabkick\"); SendClientMessage(playerid,kek,\"Használat:Jobbklikk+F\"); return 1;}CMD:normalharcstilus(playerid){ GameTextForPlayer(playerid, \"Megvaltozott a harcstilusod!\", 3000, 1); SetPlayerFightingStyle(playerid, 4); SendClientMessage(playerid,kek,\"Új harcstílusod:Normál\"); SendClientMessage(playerid,kek,\"Használat:Jobbklikk+F\"); return 1;}
CMD:box(playerid) { GameTextForPlayer(playerid, \"Megvaltozott a harcstilusod~n~Új harcstílusod:BOX~n~Használat:Jobbklikk+F\", 3000, 1); SetPlayerFightingStyle(playerid, 5); return 1;}
CMD:fightstyle(playerid, params[]) { if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"/fightstyle (box, kungfu, kneehead, elbow)\"); if(!strcmp(params, \"box\", true)) { SetPlayerFightingStyle(playerid, 7); SendClientMessage(playerid, -1, \"Új harcstílusod:Kneehead\"); } else if(!strcmp(params, \"kungfu\", true)) { SetPlayerFightingStyle(playerid, 6); SendClientMessage(playerid, -1, \"Új harcstílusod:Kung-fu\"); } else if(!strcmp(params, \"kneehead\", true)) { SetPlayerFightingStyle(playerid, 7); SendClientMessage(playerid, -1, \"Új harcstílusod:Kneehead\"); } else if(!strcmp(params, \"elbow\", true)) { SetPlayerFightingStyle(playerid, 16); // SendClientMessage(playerid, -1, \"Új harcstílusod:Elbow\"); } return 1;}
Csak hogy beleszóljak, a színkódra nem figyeltél. Nem írtad ki a \'kek\' szín definiálását : ) Ja és ennyi erővel már kiírhattad volna ezekkel együtt a \'normal\' és \'grabkick\' harcstílust is.
Nem értem, hogy mire jók ezek a felesleges üzenetküldések. Egy példa, hogy sokkal takarékosabban is meglehetett volna írni... CMD:box(playerid) { GameTextForPlayer(playerid, \"Megvaltozott a harcstilusod~n~Új harcstílusod:BOX~n~Használat:Jobbklikk+F\", 3000, 1); SetPlayerFightingStyle(playerid, 5); return 1;} Vagy, ha még egyszerübben akarod, akkor: CMD:fightstyle(playerid, params[]) { if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"/fightstyle (box, kungfu, kneehead, elbow)\"); if(!strcmp(params, \"box\", true)) { SetPlayerFightingStyle(playerid, 7); SendClientMessage(playerid, -1, \"Új harcstílusod:Kneehead\"); } else if(!strcmp(params, \"kungfu\", true)) { SetPlayerFightingStyle(playerid, 6); SendClientMessage(playerid, -1, \"Új harcstílusod:Kung-fu\"); } else if(!strcmp(params, \"kneehead\", true)) { SetPlayerFightingStyle(playerid, 7); SendClientMessage(playerid, -1, \"Új harcstílusod:Kneehead\"); } else if(!strcmp(params, \"elbow\", true)) { SetPlayerFightingStyle(playerid, 16); // SendClientMessage(playerid, -1, \"Új harcstílusod:Elbow\"); } return 1;} A másik. A szin\"kód\" definició az holvan? Lemaradt? a(z) \"kek\" re gondolok. [/quote]1. Bocsi,nem rég kezdtem el scriptelni,de ezentúl akkor így csinálom,köszi. 2.Szinkódot odaírni elfelejtettem odaírni,elnézést.Már ottvan.
CMD:fightstyle(playerid, params[]){new STYLEID, STYLESTR[128];new STYLEARRAY[7][128] = {\"Használat: /fightstyle [1-6] (1 - Normal; 2 - Box; 3 - Kungfu; 4 - Kneehead; 5 - Grabkick; 6 - Elbow)\", \"Normal\", \"Box\", \"Kungfu\", \"Kneehead\", \"Grabkick\", \"Elbow\"};if(sscanf(params, \"i\", STYLEID) || !(1 <= STYLEID <= 6)) return SendClientMessage(playerid, -1, STYLEARRAY[0]);if(STYLEID < 5) SetPlayerFightingStyle(playerid, STYLEID + 3);else SetPlayerFightingStyle(playerid, STYLEID + 10);format(STYLESTR, sizeof(STYLESTR), \"Új harcstílusod: %s (Használathoz: JobbEgérGomb + F)\", STYLEARRAY[sTYLEID]);SendClientMessage(playerid, -1, STYLESTR);return 1;}
Akkor már kiírom a Hawkz-féle rendszert is. Valószínűleg lassabb a tiédnél, de szerintem nagyon sexy lett, és bár kissé kompakt de egy tömör gyönyör CMD:fightstyle(playerid, params[]){new STYLEID, STYLESTR[128];new STYLEARRAY[7][128] = {\"Használat: /fightstyle [1-6] (1 - Normal; 2 - Box; 3 - Kungfu; 4 - Kneehead; 5 - Grabkick; 6 - Elbow)\", \"Normal\", \"Box\", \"Kungfu\", \"Kneehead\", \"Grabkick\", \"Elbow\"};if(sscanf(params, \"i\", STYLEID) || !(1 <= STYLEID <= 6)) return SendClientMessage(playerid, -1, STYLEARRAY[0]);if(STYLEID < 5) SetPlayerFightingStyle(playerid, STYLEID + 3);else SetPlayerFightingStyle(playerid, STYLEID + 10);format(STYLESTR, sizeof(STYLESTR), \"Új harcstílusod: %s (Használathoz: JobbEgérGomb + F)\", STYLEARRAY[sTYLEID]);SendClientMessage(playerid, -1, STYLESTR);return 1;}
Pocséklás az egész tömb (megfelel egy 896 cella nagyságú tömbnek, mikor nem is használsz annyit) és sscanf használata, hallottál a(z) strval funkcióról? [/quote]Azzal én tisztában vagyok, hogy pocséklás, meg használhatnék akár strval-t, de az írás pillanatában éppen így találtam ki, me\' mé\' ne. U.I.: Attól, hogy valami \"sexy\", még lehet szar.[/quote]Az lehet, és nem is az volt a célom, hogy valami hiper-szuper-ultra-mega-giga-uber-badass-optimized kódot írjak, és ezt fel is tüntettem. U.I.: De működik : D
U.I.: Attól, hogy valami \"sexy\", még lehet szar.[/quote]Az lehet, és nem is az volt a célom, hogy valami hiper-szuper-ultra-mega-giga-uber-badass-optimized kódot írjak, és ezt fel is tüntettem. U.I.: De működik : D
Pocséklás az egész tömb (megfelel egy 896 cella nagyságú tömbnek, mikor nem is használsz annyit) és sscanf használata, hallottál a(z) strval funkcióról? Azzal én tisztában vagyok, hogy pocséklás, meg használhatnék akár strval-t, de az írás pillanatában éppen így találtam ki, me\' mé\' ne.Ha optimalizált kódot akarsz keresd fel Xeniust. U.I.: Attól, hogy valami \"sexy\", még lehet szar.[/quote]Az lehet, és nem is az volt a célom, hogy valami hiper-szuper-ultra-mega-giga-uber-badass-optimized kódot írjak, és ezt fel is tüntettem. U.I.: De működik : D [/quote]Ha optimalizációról van szó, akkor keresd fel Xeniust.(sarcasm) « Utoljára szerkesztve: 2015. október 10. - 22:31:37 írta DrAkE » Naplózva
Pocséklás az egész tömb (megfelel egy 896 cella nagyságú tömbnek, mikor nem is használsz annyit) és sscanf használata, hallottál a(z) strval funkcióról?
U.I.: Attól, hogy valami \"sexy\", még lehet szar.[/quote]Az lehet, és nem is az volt a célom, hogy valami hiper-szuper-ultra-mega-giga-uber-badass-optimized kódot írjak, és ezt fel is tüntettem. U.I.: De működik : D [/quote]Ha optimalizációról van szó, akkor keresd fel Xeniust.(sarcasm) « Utoljára szerkesztve: 2015. október 10. - 22:31:37 írta DrAkE » Naplózva