-
Szevasztok!
Ez a script arra jó, hogy halál után vissza tudj menni oda, ahol meghaltál.
Készítõ: PuffancsLE. (én)
Elkészítési idõ: kb 2perc
Szükséges includek: colors, zcmd, és hát persze az a_samp
Nincs tesztelve, de szinte 100% hogy mûködik!
És a script:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <colors>
#pragma tabsize 0
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
public OnPlayerDeath(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Meghaltál! ha vissza akarsz menni: /back\");
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
return 1;
}
CMD:back(playerid, params[])
{
SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
return 1;
}
-
Ezzel csak az a baj, hogy mindig csak az utolsó halott játékos pozíciójára rak vissza.
Mindhárom változót írd át MAX_PLAYERS-re, és halálkor az adott játékos utolsó koordinátájához teleportálj.
Amúgy jó lett, hasznos lehet DM/FUN/STUNT szervereken!
-
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <colors>
#pragma tabsize 0
new Float:X[MAX_PLAYERS];
new Float:Y[MAX_PLAYERS];
new Float:Z[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Meghaltál! ha vissza akarsz menni: /back\");
GetPlayerPos(playerid, X[playerid],Y[playerid],Z[playerid]);
return 1;
}
CMD:back(playerid, params[])
{
SetPlayerPos(playerid, X[playerid],Y[playerid],Z[playerid]);
return 1;
}
-
Hasonló kód, annyi különbséggel, hogy mûködik.
http://sampforum.hu/index.php?topic=6068
-
[gmod]Álljunk meg egy szóra. Nem mûködõ szkript? Nincs tesztelve? Érdemes lenne a szabályzatot elolvasni. Zárom a témát, semmi értelmét nem látom.[/gmod]
-
Szevasztok!
Ez a script arra jó, hogy halál után vissza tudj menni oda, ahol meghaltál.
Készítõ: PuffancsLE. (én)
Elkészítési idõ: kb 2perc
Szükséges includek: colors, zcmd, és hát persze az a_samp
Nincs tesztelve, de szinte 100% hogy mûködik!
És a script:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <colors>
#pragma tabsize 0
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
public OnPlayerDeath(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Meghaltál! ha vissza akarsz menni: /back\");
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
return 1;
}
CMD:back(playerid, params[])
{
SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
return 1;
}
-
Ezzel csak az a baj, hogy mindig csak az utolsó halott játékos pozíciójára rak vissza.
Mindhárom változót írd át MAX_PLAYERS-re, és halálkor az adott játékos utolsó koordinátájához teleportálj.
Amúgy jó lett, hasznos lehet DM/FUN/STUNT szervereken!
-
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <colors>
#pragma tabsize 0
new Float:X[MAX_PLAYERS];
new Float:Y[MAX_PLAYERS];
new Float:Z[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Meghaltál! ha vissza akarsz menni: /back\");
GetPlayerPos(playerid, X[playerid],Y[playerid],Z[playerid]);
return 1;
}
CMD:back(playerid, params[])
{
SetPlayerPos(playerid, X[playerid],Y[playerid],Z[playerid]);
return 1;
}
-
Hasonló kód, annyi különbséggel, hogy mûködik.
http://sampforum.hu/index.php?topic=6068
-
[gmod]Álljunk meg egy szóra. Nem mûködõ szkript? Nincs tesztelve? Érdemes lenne a szabályzatot elolvasni. Zárom a témát, semmi értelmét nem látom.[/gmod]