Elso publikus, béta kiadás - 2010. június 3. Ez a projekt a YSI magyar mintájára indult MI (MultiInc.) néven, amit még én (GameStar) kezdtem írni. Nem olyan rég összevontuk a készülo rLib (Reynolds Lib.) projekttel, új nevet kapott: GRF (Gamestar\'s & Reynolds\' Functions). Rengeteg (több száz) funkciót tartalmaz, reméljük hasznára lesz valakinek. Ötleteket ebbe a témába lehet írni, ha jó, megvalósítjuk.
Függvénykönyvtárak, funkciókReynoldsarea.h | cache.h | crypt.h | data.h |
| | Területkezelo INC | Gyorsítótárazó fájl író/olvasó | Titkosító mechanizmus [CRC-alapú] | Adatkezelo tömb |
|
Gamestargod.h | language.h | object.h | speedh.h | speedo.h | teleport.h |
| | Örök player/vehicle élet lekérés/beállítás | Nyelvkezelo | Object Streamer | Speedhack bekapcsolás/állítás | Sebességméro | Teleport kezelo |
|
Közösfunc.h | grf.h | new.pwn | mysql.h | gang.h |
| | Hasznos funkciók | Alap függvénykönyvtár | Alap PWN fájl átirata | SQL kezelo | Bandakezelo rendszer |
|
area.hIsPlayerInArea(player, Float: minx, Float: maxx, Float: miny, Float: maxy, Float:minz, Float:maxz);A játékos a területen bellül van? Ha igen, a visszatérés 1, ha nem, akkor 0
IsTeamInArea(player, team, Float: minx, Float: maxx, Float: miny, Float: maxy, Float:minz, Float:maxz);Egy csaapatban minden játékos a területen bellül van? Ha a csapaton bellül minden játékos a területen bellül van, akkor 1 a visszatérés, ha nem, akkor 0. Ha a játékos, amit meghatároztunk, érvénytelen, akkor a visszatérés -1.
SetPlayerGravityInArenaIfIsPlayerInArea(player, gravity, minx, maxx, miny, maxy, minz, maxz);Ez a funkció a játékos gravitációját állítja át egy területen bellül. Ehhez természetesen az kell, hogy a játékos a területen bellül legyen. Ha nincs a területen bellül, akkor -1 a visszatérés. Ha a játékos nincs kapcsolódva (érvénytelen), akkor 0 a visszatérés. Ha pedig sikerült átállítani, a visszatérés 1.
IsEverybodyInArea(Float: minx, Float: maxx, Float: miny, Float: maxy, Float: minz, Float: maxz);Ez a funkció azt ellenorzi, hogy minden játékos a területen bellül van-e. Ha igen akkor 1 a visszatérés, ha nem, akkor 0.
cache.hOpen(const file[]);Egy fájt nyit meg, és helyez a gyorsítótárba.
ReadStr(const keyname[]);Egy stringet olvas ki.
Float:ReadFl(const keyname[]);Egy lebegopontos számot olvas ki.
ReadInt(const keyname[]);Egy integert olvas ki.
SetStr(const keyname[],const value[]);Egy stringet ír át.
SetInt(const keyname[],const value);Egy integert ír át.
SetFloat(const keyname[],const Float:value);Egy lebegopontos számot ír át.
DelRow(const keyname[]);Egy sort töröl.
KeySet(const keyname[]);Egy sor egy elemét írja át.
Save();Egy fájlt ment.
Close();Törli a gyorsítótárat.
Create(NAME[]);Fájt készít, eokészíti a gyorsítótárazáshoz.
Clean(tstring[]);Törli a fájlt.
crypt.hcrypt(string[]);Egy megadott stringet titkosítunk a CRC hash-tábla segítségével. A különlegessége abban rejlik, hogy nem csak stringet, hanem akár (elméletben) komplett fájlokat is használhatunk. Visszafejteni a hash táblázatnak köszönhetoen nem lehet, ám az átalakított algoritmus segítségével a kód sokkal biztonságosabb. FONTOS: A muvelet NAGYON memóriaigényes. Komplett szkripteknél ajánlatos filterscriptként beilleszteni a muveleteket!
data.hCreateDataArray(name,row,varname,data,data1=2,data2=3,data3=4);Egy adatkezelo tömböt hoz létre. A name a neve, a row a sorok száma, a varname a használni kívánt változónév, a data, data1, data2, data3 az adatok, amiket kezelünk.
SetArrayValueStr(varname, userow, data, var[])Egy adatkezelo tömb egy változójának állítjuk át az értékét, ha az STRING. varname: a változó neve, userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó, ami az érték.
SetArrayValueInt(varname, userow, data, var[]);Egy adatkezelo tömb egy változójának állítjuk át az értékét, ha az INTEGER. varname: a változó neve, az userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó, ami az érték.
SetArrayValueFloat(varname, userow, data, var[]);Egy adatkezelo tömb egy változójának állítjuk át az értékét, ha az FLOAT.varname: a változó neve, az userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó, ami az érték.
SetArrayValueBool(varname, userow, data, var[]);Egy adatkezelo tömb egy változójának állítjuk át az értékét, ha az BOOL. varname: a változó neve, az userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó, ami az érték.
DelArrayValue(varname, userow, data);Egy adatkezelo tömb egy változójának értékét töröljük. varname: a változó neve, az userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó, ami az érték.
GetArrayValue(varname, userow, data.);Egy adatkezelo tömb egy változójának értékét keressük. varname: a változó neve, az userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó, ami az érték.
func.hAntiDeamx();Anti-DeAMX elleni védelem. Nincsen paraméter
GetPlayerNameEx( playerid );A játékos nevét határozza meg a playerid-bol.
IsValidRPName( name[ ] );Ha a játékos neve RP-s név-e. A name[] a string, ami ált. a játékos neve.
GetClosestVehicle( playerid );A legközelebb levo kocsi ID-jével tér vissza. A playerid a játékos IDje
IsNumericVar(const str[]);Ha a string minden eleme szám, és a tizes számkörön bellül van, akkor 1 a visszatérés. Ha a tizes számkörön kívül, akkor 2+az a blokk ahol ezt az eredményt kaptuk. Ha egyik sem, vagyis nem szám, akkor 0 a visszatérés
POSIX(year[4]);A POSIX idoszámítást határozza meg, a megadott évbol. (1970-0-0 0:00 UTC óta eltellt másodpercek). Ha a beírt karakter több mint 4, akkor 0 a visszatérés. Ha az idoszámításon kívül van (1970 - 2038) akkor -1 a visszatérés. Ha lefutott, akkor a másodperc a visszatérés. FONTOS: Ezzel a funkcióval CSAK normál évet számolhatunk (nem szökoév).
POSIXL(year[]);A POSIX idoszámítást határozza meg, a megadott évbol. (1970-0-0 0:00 UTC óta eltellt másodpercek). Ha a beírt karakter több mint 4, akkor 0 a visszatérés. Ha az idoszámításon kívül van (1970 - 2038) akkor -1 a visszatérés. Ha lefutott, akkor a másodperc a visszatérés. FONTOS: Ezzel a funkcióval CSAK szökoévet számíthatunk (nem normál év).
BinToDec(numb);Egy bináris számot konvertál decimálissá.
FloatToInt(Float: numb,round);Egy lebegopontos számot konvertál egész számmá. A kerekítés módszere (round) : 0 - Normál matematikai kerekítés. 1 - lefele kerekítés, 2 - felfele kerekítés, 3 - TOZERO kerekítés, magyarul a pozitív számokat lefele, a negaktívakat felfele kereíti.
SetPlayerMoney(target,money);Átállítja (NEM HOZZÁAD) a játékos pénzét
StrSame(stri1[], stri2[]);Két STRING azonosságát kaphatjuk meg. Ha a blokkhosszúság nem egyezik, akkor 0 a visszatérés. Ha a blokkhosszúság egyezik, viszont a két string nem azonos, akkor 2 a visszatérés. Ha 2 string teljesen azonos, akkor 1 a visszatérés. FONTOS: Ez a funkció KIS-ÉS NAGYBETU ÉRZÉKENY.
StrSameIC(stri1[], stri2[]);Két STRING azonosságát kaphatjuk meg. Ha a blokkhosszúság nem egyezik, akkor 0 a visszatérés. Ha a blokkhosszúság egyezik, viszont a két string nem azonos, akkor 2 a visszatérés. Ha 2 string teljesen azonos, akkor 1 a visszatérés. FONTOS: Ez a funkció KIS-ÉS NAGYBETU ÉRZÉKENY.
StrToUp(str[]);Egy STRING összes karakterét nagybetuvé konvertálja. A nagybetus értékkel tér vissza.
StrToLow(str[]);Egy STRING összes karakterét kisbetuvé konvertálja. A nagybetus értékkel tér vissza.
Modulo(inte, inte2);Két INTEGER osztása közben keletkezett maradékkal tér vissza.
BanFromTeam(teamid);A csapatból az összes játékost kibannolja.
DegToRad(deg);Szöget számít át radiánba.
RadToDeg(rad);Radiánt számít át szögbe.
Vehicles();Az összes kocsi értékével tér vissza
Pickups();Az összes pickup értékével tér vissza
IsPlayerInInterior(player);Ha a játékos interiorban van, akkor 1-gyel, ha nem, akkor 0-val tér vissza
SetTeamPos(player, team, Float:x, Float:y, Float:z);A csapatból az összes játékos pozícióját átállítja.
WhoIsDriving(vehicle);Ki vezeti a kocsit? Az ID-vel tér vissza.
WhoIsDrivingWithName(vehicle);Ki vezeti a kocsit? A nevével tér vissza.
ClearChatForAll();A csetet üríti minden játékosnak
ClearChatToPlayer(player);A csetet üríti egy bizonyos játékosnak
gang.hCreateGang(id,color,Float:minx,Float:miny,Float:maxx,Float:maxy,leader);Az ID csak egy segédváltozó. Nem történik vele semmi, ezt állítjuk át. A minx, miny, maxx, maxy a gangzone 4 koordinátája. A leader az alapértelmezett leader ID-je. A kreált banda IDjével tér vissza.
DestroyGang(id);A megadott bandát törli. 1-gyel tér vissza.
GangWar(id,id2);Két megadott IDju bandát háborúztat. GangZoneFlash függvénnyel ellátva. Nem tér vissza értékkel.
IsGangFighting(id);Ha a banda háborúzik, 1, ha nem, akkor 0 a visszatérés.
EngGangWar(id, winnerid);A bandaháború vége. Az ID az a banda, ami kezdeményezte a háborút, a winnerid pedig az a banda, amelyik megnyerte.
InviteToGang(player,id);A megadott bandába (id) egy adott játékost (player) vesz be.
SetGangPoint(id,x,y,z);A banda spawnhelye.
Gang_OnPlayerSpawn(pid);A bandákat spawnoltatja a megadott helyre. Ezt a függvényt az OnPlayerSpawn funkcióba kell beilleszteni.
PutGangMoney(id, ammount);A bandapénzbe tesz be.
TakeGangMoney(id, ammount);A bandapénzbol vesz ki.
GetGangMoney(id);A megadott id-ju banda pénzébol vesz ki
god.hGod_IsPlayerGod(playerid);Ha a játékos halhatatlan, 1-gyel, ha nem, 0-val tér vissza.
God_IsPlayerCarGod(playerid);Ha a játékos kocsija halhatatlan, akkor 1-gyel, ha nem 0-val tér vissza.
God_IsCarGod(carid);Ha a kocsi halhatatlan, akkor 1-gyel, ha nem 0-val tér vissza.
God_TogglePlayerGod(playerid,bool:log);A játékos (playerid) godmodját kapcsolja ki (log = false) vagy be (log = true). 1 ha sikeres, INVALID_PLAYER_ID ha nem.
God_TogglePlayerCarGod(playerid,bool:log);A játékos (playerid) kocsijának godmodját kapcsolja ki (log = false) vagy be (log = true). 1 ha sikeres, INVALID_PLAYER_ID ha nem.
language.hLanguage_Add( languageshort[ ] );Nyelv hozzáadása. A languageshort a rövid neve
Language_IsActive( languageid );Ha a megadott nyelv aktív, akkor 1, ha nem akkor 0 a visszatérés.
Language_LoadFormFile( languageid, file[ ] );Nyelv (languageid) betöltése egy fájlból (file)
Language_AddString( languageid, ident[ ], string[ ] );A nyelv (languageid) és az egyezményes jeléhez (ident) ad hozzá egy értéket (string)
Language_SendMessage( playerid, color, ident[ ], {Float,_}:... );Egy egyezményes jel (ident) küld el a csetre a megadott nyelven egy adott játékosnak.
Language_SendMessageToAll( color, ident[ ], {Float,_}:... );Egy egyezményes jel (ident) küld el a csetre a megadott nyelven mindenkinek.
Language_GetString( languageid, ident[ ], dest[ ], len );Egy megadott nyelven egy egyezményes jelet kapsz meg.
Language_SetShort( languageid, languageshort[ ] );Átállítja a nyelv rövid nevét.
Language_GetShort( languageid, dest[ ], len );Meghatározza a nyelv rövid nevét
Language_GetCount( );Összes nyelv listázása
Language_SetDefaultLanguage( languageid );Meghatározza az alapértelmezett nyelvet
Language_SetPlayerLanguage( playerid, languageid );Átállítja a játékos nyelvét.
Language_ToggleChatLanguageTag( toggle ); Kiteszi a nyelvi rövidítést | Példa: Játékosneve: [ENG]: üzenet
Language_ToggleLanguageChat( toggle ); Csak az azonos nyelvuek kommunikálhatnak a közös beszélgetoablakban (pl magyar némettel nem...)
Language_IsChatLanguageTag( );Ki van-e rakva a nyelvi rövidítés
Language_IsLanguageChat( );Be van-e kapcsolva a nyelvi csevegés
Language_GetPlayerLanguageID( playerid );Megkapjuk a játékos nyelv IDjét
Language_GetDefaultLanguage( );Megkapjuk az alapértelmezett nyelvet
object.hStreamer_Start( ); Magától meghívódik | Rendszerindító függvény
Streamer_Stop( ); Magától meghívódik | Rendszerleállító függvény
Object_IsStreamedForPlayer(objectid, playerid); Ha az objektum meg van jelenítve a játékosnak
Object_IsStreamed( objectid ); Ha az objektum benne van a rendszerben
Object_Update( objectid ); Magától meghívódik | Objektum frissíto
Object_SetStreamed( objectid, set ); Lokális típusú (biztonsági okokból)
Object_SetMoving( objectid, set ); Lokális típusú (biztonsági okokból)
Object_Create( modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, Float:vd = DEFAULT_VIEW_DISTANCE );Objektumot kreál, a megadott modellel, a vektorokkal, a rotáviókkal, illetve az opcionális látótávval.
Object_IsStreamed( objectid );Az object streamelt-e?
Object_Remove( objectid );Objektum eltávolítása
Object_RemoveAll( );Összes objektum eltávolítása
Object_GetCount( );Összes objektum listázása
Object_SetRot( objectid,Float:rX,Float:rY,Float:rZ );Objektum forgatását állítja át.
Object_GetRot( objectid,&Float:rX,&Float:rY,&Float:rZ );Objektum forgatását adja meg.
Object_SetPos( objectid,Float:X,Float:Y,Float:Z );Objektum helyzetét állítja át.
Object_GetPos( objectid,&Float:X,&Float:Y,&Float:Z );Objektum hejzetét adja meg.
Object_Move( objectid, Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Speed );Objektumot mozgat.
Object_IsMoving( objectid );Boolean: Ha az objektum mozog akkor true ha nem akkor false.
Object_GetMovingSpeed( objectid, &Float:speed );Objektum mozgási sebesség kiszámítása.
Object_Stop( objectid );Objektum megállítása.
Object_SetViewDistance( objectid, Float:distance );Objektum megjelenítési távolságot állítja át.
Object_GetViewDistance( objectid, &Float:distance );Objektum megjelenítési távolságot kapja meg.
Object_SetModel( objectid, modelid );Objektum modelljét állítja át.
Object_GetModel( objectid );Objektum modelljét adja meg
speedhack.hSpeedhack_ToggleSpeedhack( toggle );Speedhack bekapcsolása.
Speedhack_TogglePlayerSpeedhack( playerid, toggle );Speedhack bekapcsolása játékosnak
Speedhack_IsSpeedhack( );BOOLEAN: Ha a speedhack be van kapcsolva akkor true, ha nem akkor false.
Speedhack_IsPlayerSpeedhack( playerid );BOOLEAN: Ha a játékos speedhackel akkor true, ha nem akkor false.
Speedhack_SetKey( key );A speedhack gombját állítja át.
Speedhack_GetKey( );A speedhack gombját adja meg.
Speedhack_SetMaxSpeed( Float:KMH );A speedhack maximum sebességét állítjuk át
Speedhack_GetMaxSpeed( &Float:speed );A speedhack maximum sebességét kapjuk meg.
speedo.hSpeedo_GetPlayerSpeed(playerid, Float:mtp);A kocsi sebességét határozza meg.
teleport.hforward OnPlayerTeleport(playerid,teleportid);Akkor hívódik meg, miutána játékos teleportált
forward OnPlayerCallingTeleport(playerid,teleportid);Akkor hívódik meg, mielott a játékos teleportált. A return 0/false visszatéréssel a teleport megakadályozható
forward OnPlayerFailedTeleport(playerid,teleportid);Akkor hívódik meg, ha a játékosnak nem sikerült teleportálnia
forward OnPlayerStartingObjectLoad(playerid);Akkor hívódik meg, mikor a \"környezet betöltése\" elindul a játékosnak
forward OnPlayerEndingObjectLoad(playerid);Akkor hívódik meg, mikor a \"környezet betöltése\" véget ér a játékosnak
Teleport_New(name[], cmd[], Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle,interior=0,worldid=0,price=0, bool:text3d = true,text3dcolor = TELEPORT_3D_DEFAULT_COLOR, Float:text3ddrawd = TELEPORT_3D_DEFAULT_DRAWD,bool:objectloader = false, objectltime = 2500, bool:foot = true, bool:vehicle = true,bool:drivermode = true, bool:adminonly = false);Megadott nevu (name) és parancsú (cmd) illetve vektorú (x,y,z) és nézési szügu (angle), [opcionális] meghatározott interiorú (interior) virtualworld (vorldid) illetve árú [opcionális vége], meghatározott 3DTextu, nevu, megj. távolsugú, objectloaderrel ellátható, meghatározható betöltési idovel, kocsival vagy gyalog történo teleport létrehozása.
Teleport_Remove(teleportid);Megadott IDJu teleport törlése.
Teleport_CountAll();Teleportok mennyisége
Teleport_LittleID();Legkissebb teleportid
Teleport_HighestID();Legnagyobb teleportid
Teleport_IsActive( teleportid );Aktív teleport? boolean true ha igen, ha nem, false
Teleport_IsValid( teleportid );Érvényes teleport? boolean true ha igen, ha nem, false
Teleport_IsValid3Dtext(teleportid);A teleportid-hez tartozik 3DText? Boolean true ha igaz, ha nem, false.
Teleport_Toggle3Dtext(teleportid,toggle);3DText bekapcsolás a teleporthoz
Teleport_IsUsing3Dtext(teleportid);A teleportid használ 3DTextet? Boolean true ha igaz, ha nem, false
Teleport_SetText3Dcolor(teleportid, color);3DText szín átállítása.
Teleport_GetText3Dcolor(teleportid);3DText szín megkapása.
Teleport_Set3DtextDrawDistance(teleportid, Float:distance);3DText Draw-Distance átállítása
Teleport_Get3DtextDeawDistance(teleportid, &Float:dis);3DText Draw-Distance lekérése
Teleport_LoadFormFile(handle[]);Teleport betöltése fájlból
Teleport_SaveToFile(...);Teleport fájlba mentése
Teleport_SaveToFileEx(teleportid,file[]);Egyedi teleportidju és fájlnevu teleport mentése.
Teleport_ToggleDriverMode(teleportid, toggle);Teleport kocsival-teleportál mód bekapcsolása (bool)
Teleport_IsUsingDriverMode(teleportid);A teleport használ kocsival-teleportál módot? (bool)
Teleport_ToggleAdminOnly( teleportid,toggle );A teleport átállítása csak adminnak. (bool)
Teleport_IsAdminOnly( teleportid );A teleport csak adminnak megy? (bool)
Teleport_SetLoaderTime( teleportid,time_second );A környezet betöltési ido átállítása.
Teleport_GetLoaderTime( teleportid );A környezet betöltési megkapása.
Teleport_ToggleFoot( teleportid,toggle );A teleport gyalogos-mód átállítása (bool).
Teleport_IsUsingFoot( teleportid );A teleport gyalogos-módban muködik? (boolÖ
Teleport_ToggleVehicle( teleportid,toggle );A teleport kocsi-kezelo átállítása. (bool)
Teleport_IsUsingVehicle( teleportid );A teleport használ kocsi-kezelot?
Teleport_ToggleObjectLoader(teleportid,toggle);Object loader átállítása (bool).
Teleport_IsUsingObjectLoader(teleportid);Használunk Object Loadert?
Teleport_SetPrice(teleportid,prize);A teleport árának átállítása.
Teleport_GetPrice(teleportid);A teleport árának bekérése.
Teleport_SetPos(teleportid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle);A teleport vektorainak átállítása.
Teleport_GetPos(teleportid,&Float:x,&Float:y,&Float:z,&Float:angle);A teleport vektorainak lekérése.
Teleport_SetInterior(teleportid,interiorid);A teleport interior-tele átállítása.
Teleport_GetInterior(teleportid);A teleport interior-tele lekérése.
Teleport_SetVirtualWorld(teleportid,worldid);A teleport vw-tele átállítása.
Teleport_GetVirtualWorld(teleportid);A teleport vw-tele lekérése.
Teleport_SetName(teleportid,name[]);A teleport nevének átállítása.
Teleport_GetName(teleportid,name[],len);A teleport nevének lekérése.
Teleport_SetCommand(teleportid,cmd[]);A teleport parancsának átállítása
Teleport_GetCommand(teleportid,cmd[],len);A teleport parancsának lekérése.
Teleport_GetIDByCommand(command[]); A teleport ID-jének lekérése parancs alapján.
mysql.hMySQL_IsServer();Ha a szerverenek van pingje, akkor 1, ha nem, akkor 0.
MySQL_Connect();A megadott szerveradatokkal kapcsolódik.
MySQL_Disconnect();Lekapcsolódik a szerverrol.
MySQL_ExistEntry(table[],where[],is[]);A megadott mysql paraméterek alapján megnézi, található-e ilyen sor az adatbázisban.
MySQL_RemoveEntry(table[],where[],is[]);A megadott mysql paraméterek alapján töröl egy sort az adatbázisban.
MySQL_GetVar(column[],table[],where[],is[]);A megadott mysql adatok alapján meghatároz egy változót a sorban.
MySQL_SetVar(table[],column[],var[],where[],is[]);A megadott mysql adatok alapján átír egy változót a sorban.
MySQL_CreateTable(table[], column[], var[], ver[], len[]);A megadott mysql adatok alapján csinál egy táblát
MySQL_AddColumn(table[], column[], var[], ver[], len[]);A megadott mysql adatok alapján hozzáad egy sort a táblához.
gang.hCreateGang(id,color,Float:minx,Float:miny,Float:maxx,Float:maxy,leader);Egy idju (ide mindegy mit írsz, a program automatikusan választ egyet), színu, bandazóna területu és leaderu bandát csinál.
DestroyGang(id);Bandát töröl
GangWar(id,id2);Két banda közt háború.
IsGangFightingA(id);Ha a bandában van bandaháború...
EndGangWar(id,winnerid);A bandaháború végén a nyertes színén lesz a zóna, stb...
InviteToGang(player,id);Játékos meghívása a bandába.
SetGangPoint(id,Float:x,Float:y,Float:z);Banda spawnhely meghatározása.
Gang_OnPlayerSpawn(pid);Az onplayerspawn callback-ben hívható meg, a játékost a badna kezdohelyre teleportálja.
PutGangMoney(id, ammount);A játékos pénzt rak a bandaszéfbe
TakeGangMoney(id, ammount);A játékost pénzt vesz ki a bandaszéfbol
GetGangMoney(id);Lekérjük a banda pénzét
LicenszszerzodésA muvünket a GNU/GPL licensz alatt tettük közzé. A mu szabadon terjesztheto (akár pénzért is), és szabadon módosítható, de a terjesztései és a módosítások kötelezoen szintén GPL licenc alatt kell, hogy megjelenjenek, így biztosítva, hogy a szabad tartalmakból készült bármilyen származékos mu is szabad maradjon.
2010 © Gamestar & Reynolds - Néhány jog fenntartva.
LetöltésNem teljes, csak béta verzió, egyes dolgok még nincsenek benne.
http://solidfiles.com/d/a9a/
Várható fejlesztések- INI parser, kezeli ezeket is: INI, XML, JSON (mindegyikhez van PHP funkció)
- Ház rendszer
- Anticheat (Professional)
- Hibás magyar karakterek javítása a kijelzo-szövegeken (Professional)
- Filterszkriptek (Chatbot, Sebességméro, Csatlakozás-Lecsatlakozás(Professional) és Anticheat(Professional)), játékmódok (Teszt és Gang War játékmód)
- Elso komplett verzió (stabil) (Professional)
Üdvözlettel,
krisk, GameStar