Egy új nagxon hasznos funkcióval is bovülni fog a func.h, mégpedig a forplayers() funkcióval. Ez, ellentétben a sokak által használt for-os ciklusokkal ellentétben (1. példa) csak azokat az ID-ket nézi meg, amelyeket meghatározunk, és csak azokra a játékosokra érvényesít, amelyek kapcsolódva vannak (2. példa).
1. példa:
for( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ ) {
SendClientMessage(i,0xFFFFFF,\"Hülye vagy!\");
}
/* Kimenet:
* SendClientMessage(0,0xFFFFF,\"Hülye vagy!\");
* SendClientMessage(1,0xFFFFF,\"Hülye vagy!\");
* ....
* SendClientMessage(499,0xFFFFF,\"Hülye vagy!\");
*/
2. példa ( 2 játékosnál ) :
forplayers(0,MAX_PLAYERS) {
SendClientMessage(i,0xFFFFFF,\"Ez jobb!\");
}
/* Kimenet:
* SendClientMessage(0,0xFFFFFF,\"Ez jobb!\");
* SendClientMessage(1,0xFFFFFF,\"Ez jobb!\");
* breaked // 3.
* ....
* breaked // 499.
*/