Szavazás

Szeretnél V2-es verziót? (a fejlesztés eléggé leállt, és érdekel a felhasználók véleménye minket.)

Összes szavazó: 40

Szerző Téma: GRF | by Krisk & GameStar  (Megtekintve 10465 alkalommal)

GRF | by Krisk & GameStar
« Dátum: 2010. május 30. - 17:17:12 »
+2 Show voters
GRF - Gamestar\'s & Reynolds\' Functions
 

Elso publikus, béta kiadás - 2010. június 3.
 
Ez a projekt a YSI magyar mintájára indult MI (MultiInc.) néven, amit még én (GameStar) kezdtem írni. Nem olyan rég összevontuk a készülo rLib (Reynolds Lib.) projekttel, új nevet kapott: GRF (Gamestar\'s & Reynolds\' Functions). Rengeteg (több száz) funkciót tartalmaz, reméljük hasznára lesz valakinek. Ötleteket ebbe a témába lehet írni, ha jó, megvalósítjuk.
Függvénykönyvtárak, funkciók
Reynolds
area.h
cache.h
crypt.h
data.h
  | 
  | 
  | 
  | 
Területkezelo INC
Gyorsítótárazó fájl író/olvasó
Titkosító mechanizmus [CRC-alapú]
Adatkezelo tömb
Gamestar
god.h
language.h
object.h
speedh.h
speedo.h
teleport.h
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
Örök player/vehicle élet lekérés/beállítás
Nyelvkezelo
Object Streamer
Speedhack bekapcsolás/állítás
Sebességméro
Teleport kezelo
Közös
func.h
grf.h
new.pwn
mysql.h
gang.h
  | 
  | 
  | 
  | 
  | 
Hasznos funkciók
Alap függvénykönyvtár
Alap PWN fájl átirata
SQL kezelo
Bandakezelo rendszer


area.h
IsPlayerInArea(player, Float: minx, Float: maxx, Float: miny, Float: maxy, Float:minz, Float:maxz);
A játékos a területen bellül van? Ha igen, a visszatérés 1, ha nem, akkor 0
IsTeamInArea(player, team, Float: minx, Float: maxx, Float: miny, Float: maxy, Float:minz, Float:maxz);
Egy csaapatban minden játékos a területen bellül van? Ha a csapaton bellül minden játékos a területen bellül van, akkor 1 a visszatérés, ha nem, akkor 0. Ha a játékos, amit meghatároztunk, érvénytelen, akkor a visszatérés -1.
SetPlayerGravityInArenaIfIsPlayerInArea(player, gravity, minx, maxx, miny, maxy, minz, maxz);
Ez a funkció a játékos gravitációját állítja át egy területen bellül. Ehhez természetesen az kell, hogy a játékos a területen bellül legyen. Ha nincs a területen bellül, akkor -1 a visszatérés. Ha a játékos nincs kapcsolódva (érvénytelen), akkor 0 a visszatérés. Ha pedig sikerült átállítani, a visszatérés 1.
IsEverybodyInArea(Float: minx, Float: maxx, Float: miny, Float: maxy, Float: minz, Float: maxz);
Ez a funkció azt ellenorzi, hogy minden játékos a területen bellül van-e. Ha igen akkor 1 a visszatérés, ha nem, akkor 0.


cache.h
Open(const file[]);
Egy fájt nyit meg, és helyez a gyorsítótárba.
ReadStr(const keyname[]);
Egy stringet olvas ki.
Float:ReadFl(const keyname[]);
Egy lebegopontos számot olvas ki.
ReadInt(const keyname[]);
Egy integert olvas ki.
SetStr(const keyname[],const value[]);
Egy stringet ír át.
SetInt(const keyname[],const value);
Egy integert ír át.
SetFloat(const keyname[],const Float:value);
Egy lebegopontos számot ír át.
DelRow(const keyname[]);
Egy sort töröl.
KeySet(const keyname[]);
Egy sor egy elemét írja át.
Save();
Egy fájlt ment.
Close();
Törli a gyorsítótárat.
Create(NAME[]);
Fájt készít, eokészíti a gyorsítótárazáshoz.
Clean(tstring[]);
Törli a fájlt.


crypt.h
crypt(string[]);
Egy megadott stringet titkosítunk a CRC hash-tábla segítségével. A különlegessége abban rejlik, hogy nem csak stringet, hanem akár (elméletben) komplett fájlokat is használhatunk. Visszafejteni a hash táblázatnak köszönhetoen nem lehet, ám az átalakított algoritmus segítségével a kód sokkal biztonságosabb. FONTOS: A muvelet NAGYON memóriaigényes. Komplett szkripteknél ajánlatos filterscriptként beilleszteni a muveleteket!


data.h
CreateDataArray(name,row,varname,data,data1=2,data2=3,data3=4);
Egy adatkezelo tömböt hoz létre. A name a neve, a row a sorok száma, a varname a használni kívánt változónév, a data, data1, data2, data3 az adatok, amiket    kezelünk.
SetArrayValueStr(varname, userow, data, var[])
Egy adatkezelo tömb egy változójának állítjuk át az értékét, ha az STRING. varname: a változó neve, userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó,  ami az érték.
SetArrayValueInt(varname, userow, data, var[]);
Egy adatkezelo tömb egy változójának állítjuk át az értékét, ha az INTEGER. varname: a változó neve, az userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó,  ami az érték.
SetArrayValueFloat(varname, userow, data, var[]);
Egy adatkezelo tömb egy változójának állítjuk át az értékét, ha az FLOAT.varname: a változó neve, az userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó,  ami az érték.
SetArrayValueBool(varname, userow, data, var[]);
Egy adatkezelo tömb egy változójának állítjuk át az értékét, ha az BOOL. varname: a változó neve, az userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó,  ami az érték.
DelArrayValue(varname, userow, data);
Egy adatkezelo tömb egy változójának értékét töröljük.  varname: a változó neve, az userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó,  ami az érték.
GetArrayValue(varname, userow, data.);
Egy adatkezelo tömb egy változójának értékét keressük.  varname: a változó neve, az userow: a használni kívánt sor, a data az adat amit át akarsz írni, a var pedig a változó,  ami az érték.


func.h
AntiDeamx();
Anti-DeAMX elleni védelem. Nincsen paraméter
GetPlayerNameEx( playerid );
A játékos nevét határozza meg a playerid-bol.
IsValidRPName( name[ ] );
Ha a játékos neve RP-s név-e. A name[] a string, ami ált. a játékos neve.
GetClosestVehicle( playerid );
A legközelebb levo kocsi ID-jével tér vissza. A playerid a játékos IDje
IsNumericVar(const str[]);
Ha a string minden eleme szám, és a tizes számkörön bellül van, akkor 1 a visszatérés. Ha a tizes számkörön kívül, akkor 2+az a blokk ahol ezt az eredményt   kaptuk. Ha egyik sem, vagyis nem szám, akkor 0 a visszatérés
POSIX(year[4]);
A POSIX idoszámítást határozza meg, a megadott évbol. (1970-0-0 0:00 UTC óta eltellt másodpercek). Ha a beírt karakter több mint 4, akkor 0 a visszatérés. Ha az idoszámításon kívül van (1970 - 2038) akkor -1 a visszatérés. Ha lefutott, akkor a másodperc a visszatérés. FONTOS: Ezzel a funkcióval CSAK normál évet számolhatunk (nem szökoév).
POSIXL(year[]);
A POSIX idoszámítást határozza meg, a megadott évbol. (1970-0-0 0:00 UTC óta eltellt másodpercek). Ha a beírt karakter több mint 4, akkor 0 a visszatérés. Ha az idoszámításon kívül van (1970 - 2038) akkor -1 a visszatérés. Ha lefutott, akkor a másodperc a visszatérés. FONTOS: Ezzel a funkcióval CSAK szökoévet számíthatunk (nem normál év).
BinToDec(numb);
Egy bináris számot konvertál decimálissá.
FloatToInt(Float: numb,round);
Egy lebegopontos számot konvertál egész számmá. A kerekítés módszere (round) : 0 - Normál matematikai kerekítés. 1 - lefele kerekítés, 2 - felfele kerekítés, 3 - TOZERO kerekítés, magyarul a pozitív számokat lefele, a negaktívakat felfele kereíti.
SetPlayerMoney(target,money);
Átállítja (NEM HOZZÁAD) a játékos pénzét
StrSame(stri1[], stri2[]);
Két STRING azonosságát kaphatjuk meg. Ha a blokkhosszúság nem egyezik, akkor 0 a visszatérés. Ha a blokkhosszúság egyezik, viszont a két string nem azonos, akkor 2 a visszatérés. Ha 2 string teljesen azonos, akkor 1 a visszatérés. FONTOS: Ez a funkció KIS-ÉS NAGYBETU ÉRZÉKENY.
StrSameIC(stri1[], stri2[]);
Két STRING azonosságát kaphatjuk meg. Ha a blokkhosszúság nem egyezik, akkor 0 a visszatérés. Ha a blokkhosszúság egyezik, viszont a két string nem azonos, akkor 2 a visszatérés. Ha 2 string teljesen azonos, akkor 1 a visszatérés. FONTOS: Ez a funkció KIS-ÉS NAGYBETU ÉRZÉKENY.
StrToUp(str[]);
Egy STRING összes karakterét nagybetuvé konvertálja. A nagybetus értékkel tér vissza.
StrToLow(str[]);
Egy STRING összes karakterét kisbetuvé konvertálja. A nagybetus értékkel tér vissza.
Modulo(inte, inte2);
Két INTEGER osztása közben keletkezett maradékkal tér vissza.
BanFromTeam(teamid);
A csapatból az összes játékost kibannolja.
DegToRad(deg);
Szöget számít át radiánba.
RadToDeg(rad);
Radiánt számít át szögbe.
Vehicles();
Az összes kocsi értékével tér vissza
Pickups();
Az összes pickup értékével tér vissza
IsPlayerInInterior(player);
Ha a játékos interiorban van, akkor 1-gyel, ha nem, akkor 0-val tér vissza
SetTeamPos(player, team, Float:x, Float:y, Float:z);
A csapatból az összes játékos pozícióját átállítja.
WhoIsDriving(vehicle);
Ki vezeti a kocsit? Az ID-vel tér vissza.
WhoIsDrivingWithName(vehicle);
Ki vezeti a kocsit? A nevével tér vissza.
ClearChatForAll();
A csetet üríti minden játékosnak
ClearChatToPlayer(player);
A csetet üríti egy bizonyos játékosnak


gang.h
CreateGang(id,color,Float:minx,Float:miny,Float:maxx,Float:maxy,leader);
Az ID csak egy segédváltozó. Nem történik vele semmi, ezt állítjuk át. A minx, miny, maxx, maxy a gangzone 4 koordinátája. A leader az alapértelmezett leader ID-je. A kreált banda IDjével tér vissza.
DestroyGang(id);
A megadott bandát törli. 1-gyel tér vissza.
GangWar(id,id2);
Két megadott IDju bandát háborúztat. GangZoneFlash függvénnyel ellátva. Nem tér vissza értékkel.
IsGangFighting(id);
Ha a banda háborúzik, 1, ha nem, akkor 0 a visszatérés.
EngGangWar(id, winnerid);
A bandaháború vége. Az ID az a banda, ami kezdeményezte a háborút, a winnerid pedig az a banda, amelyik megnyerte.
InviteToGang(player,id);
A megadott bandába (id) egy adott játékost (player)  vesz be.
SetGangPoint(id,x,y,z);
A banda spawnhelye.
Gang_OnPlayerSpawn(pid);
A bandákat spawnoltatja a megadott helyre. Ezt a függvényt az OnPlayerSpawn funkcióba kell beilleszteni.
PutGangMoney(id, ammount);
A bandapénzbe tesz be.
TakeGangMoney(id, ammount);
A bandapénzbol vesz ki.
GetGangMoney(id);
A megadott id-ju banda pénzébol vesz ki


god.h
God_IsPlayerGod(playerid);
Ha a játékos halhatatlan, 1-gyel, ha nem, 0-val tér vissza.
God_IsPlayerCarGod(playerid);
Ha a játékos kocsija halhatatlan, akkor 1-gyel, ha nem 0-val tér vissza.
God_IsCarGod(carid);
Ha a kocsi halhatatlan, akkor 1-gyel, ha nem 0-val tér vissza.
God_TogglePlayerGod(playerid,bool:log);
A játékos (playerid) godmodját kapcsolja ki (log = false) vagy be (log = true). 1 ha sikeres, INVALID_PLAYER_ID ha nem.
God_TogglePlayerCarGod(playerid,bool:log);
A játékos (playerid) kocsijának godmodját kapcsolja ki (log = false) vagy be (log = true). 1 ha sikeres, INVALID_PLAYER_ID ha nem.


language.h
Language_Add( languageshort[  ] );
Nyelv hozzáadása. A languageshort a rövid neve
Language_IsActive( languageid );
Ha a megadott nyelv aktív, akkor 1, ha nem akkor 0 a visszatérés.
Language_LoadFormFile( languageid, file[  ] );
Nyelv (languageid) betöltése egy fájlból (file)
Language_AddString( languageid, ident[  ], string[  ] );
A nyelv (languageid) és az egyezményes jeléhez (ident) ad hozzá egy értéket (string)
Language_SendMessage( playerid, color, ident[ ], {Float,_}:... );
Egy egyezményes jel (ident) küld el a csetre a megadott nyelven egy adott játékosnak.
Language_SendMessageToAll( color, ident[ ], {Float,_}:... );
Egy egyezményes jel (ident) küld el a csetre a megadott nyelven mindenkinek.
Language_GetString( languageid, ident[  ], dest[  ], len );
Egy megadott nyelven egy egyezményes jelet kapsz meg.
Language_SetShort( languageid, languageshort[  ] );
Átállítja a nyelv rövid nevét.
Language_GetShort( languageid, dest[  ], len );
Meghatározza  a nyelv rövid nevét
Language_GetCount( );
Összes nyelv listázása
Language_SetDefaultLanguage( languageid );
Meghatározza az alapértelmezett nyelvet
Language_SetPlayerLanguage( playerid, languageid );
Átállítja a játékos nyelvét.
Language_ToggleChatLanguageTag( toggle );
Kiteszi a nyelvi rövidítést | Példa: Játékosneve: [ENG]: üzenet
Language_ToggleLanguageChat( toggle );
Csak az azonos nyelvuek kommunikálhatnak a közös beszélgetoablakban (pl magyar némettel nem...)
Language_IsChatLanguageTag( );
Ki van-e rakva a nyelvi rövidítés
Language_IsLanguageChat( );
Be van-e kapcsolva a nyelvi csevegés
Language_GetPlayerLanguageID( playerid );
Megkapjuk a játékos nyelv IDjét
Language_GetDefaultLanguage( );
Megkapjuk az alapértelmezett nyelvet


object.h
Streamer_Start( );
Magától meghívódik | Rendszerindító függvény
Streamer_Stop( );
Magától meghívódik | Rendszerleállító függvény
Object_IsStreamedForPlayer(objectid, playerid); 
Ha az objektum meg van jelenítve a játékosnak
Object_IsStreamed( objectid );
Ha az objektum benne van a rendszerben
Object_Update( objectid );
Magától meghívódik | Objektum frissíto
Object_SetStreamed( objectid, set );
Lokális típusú (biztonsági okokból)
Object_SetMoving( objectid, set );
Lokális típusú (biztonsági okokból)
Object_Create( modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, Float:vd = DEFAULT_VIEW_DISTANCE );
Objektumot kreál, a megadott modellel, a vektorokkal, a rotáviókkal, illetve az opcionális látótávval.
Object_IsStreamed( objectid );
Az object streamelt-e?
Object_Remove( objectid );
Objektum eltávolítása
Object_RemoveAll( );
Összes objektum eltávolítása
Object_GetCount( );
Összes objektum listázása
Object_SetRot( objectid,Float:rX,Float:rY,Float:rZ );
Objektum forgatását állítja át.
Object_GetRot( objectid,&Float:rX,&Float:rY,&Float:rZ );
Objektum forgatását adja meg.
Object_SetPos( objectid,Float:X,Float:Y,Float:Z );
Objektum helyzetét állítja át.
Object_GetPos( objectid,&Float:X,&Float:Y,&Float:Z );
Objektum hejzetét adja meg.
Object_Move( objectid, Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Speed );
Objektumot mozgat.
Object_IsMoving( objectid );
Boolean: Ha az objektum mozog akkor true ha nem akkor false.
Object_GetMovingSpeed( objectid, &Float:speed );
Objektum mozgási sebesség kiszámítása.
Object_Stop( objectid );
Objektum megállítása.
Object_SetViewDistance( objectid, Float:distance );
Objektum megjelenítési távolságot állítja át.
Object_GetViewDistance( objectid, &Float:distance );
Objektum megjelenítési távolságot kapja meg.
Object_SetModel( objectid, modelid );
Objektum modelljét állítja át.
Object_GetModel( objectid );
Objektum modelljét adja meg


speedhack.h
Speedhack_ToggleSpeedhack( toggle );
Speedhack bekapcsolása.
Speedhack_TogglePlayerSpeedhack( playerid, toggle );
Speedhack bekapcsolása játékosnak
Speedhack_IsSpeedhack(  );
BOOLEAN: Ha a speedhack be van kapcsolva akkor true, ha nem akkor false.
Speedhack_IsPlayerSpeedhack( playerid );
BOOLEAN: Ha a játékos speedhackel akkor true, ha nem akkor false.
Speedhack_SetKey( key );
A speedhack gombját állítja át.
Speedhack_GetKey( );
A speedhack gombját adja meg.
Speedhack_SetMaxSpeed( Float:KMH );
A speedhack maximum sebességét állítjuk át
Speedhack_GetMaxSpeed( &Float:speed );
A speedhack maximum sebességét kapjuk meg.


speedo.h
Speedo_GetPlayerSpeed(playerid, Float:mtp);
A kocsi sebességét határozza meg.


teleport.h
forward OnPlayerTeleport(playerid,teleportid);
Akkor hívódik meg, miutána  játékos teleportált
forward OnPlayerCallingTeleport(playerid,teleportid);
Akkor hívódik meg, mielott a játékos teleportált. A return 0/false visszatéréssel a teleport megakadályozható
forward OnPlayerFailedTeleport(playerid,teleportid);
Akkor hívódik meg, ha a játékosnak nem sikerült teleportálnia
forward OnPlayerStartingObjectLoad(playerid);
Akkor hívódik meg, mikor a \"környezet betöltése\" elindul a játékosnak
forward OnPlayerEndingObjectLoad(playerid);
Akkor hívódik meg, mikor a \"környezet betöltése\" véget ér a játékosnak
Teleport_New(name[], cmd[], Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle,interior=0,worldid=0,price=0, bool:text3d = true,text3dcolor = TELEPORT_3D_DEFAULT_COLOR, Float:text3ddrawd = TELEPORT_3D_DEFAULT_DRAWD,bool:objectloader = false, objectltime = 2500, bool:foot = true, bool:vehicle = true,bool:drivermode = true, bool:adminonly = false);
Megadott nevu (name) és parancsú (cmd) illetve vektorú (x,y,z) és nézési szügu (angle), [opcionális] meghatározott interiorú (interior) virtualworld (vorldid) illetve árú [opcionális vége], meghatározott 3DTextu, nevu, megj. távolsugú, objectloaderrel ellátható, meghatározható betöltési idovel, kocsival vagy gyalog történo teleport létrehozása.
Teleport_Remove(teleportid);
Megadott IDJu teleport törlése.
Teleport_CountAll();
Teleportok mennyisége
Teleport_LittleID();
Legkissebb teleportid
Teleport_HighestID();
Legnagyobb teleportid
Teleport_IsActive( teleportid );
Aktív teleport? boolean true ha igen, ha nem, false
Teleport_IsValid( teleportid );
Érvényes teleport? boolean true ha igen, ha nem, false
Teleport_IsValid3Dtext(teleportid);
A teleportid-hez tartozik 3DText? Boolean true ha igaz, ha nem, false.
Teleport_Toggle3Dtext(teleportid,toggle);
3DText bekapcsolás a teleporthoz
Teleport_IsUsing3Dtext(teleportid);
A teleportid használ 3DTextet? Boolean true ha igaz, ha nem, false
Teleport_SetText3Dcolor(teleportid, color);
3DText szín átállítása.
Teleport_GetText3Dcolor(teleportid);
3DText szín megkapása.
Teleport_Set3DtextDrawDistance(teleportid, Float:distance);
3DText Draw-Distance átállítása
Teleport_Get3DtextDeawDistance(teleportid, &Float:dis);
3DText Draw-Distance lekérése
Teleport_LoadFormFile(handle[]);
Teleport betöltése fájlból
Teleport_SaveToFile(...);
Teleport fájlba mentése
Teleport_SaveToFileEx(teleportid,file[]);
Egyedi teleportidju és fájlnevu teleport mentése.
Teleport_ToggleDriverMode(teleportid, toggle);
Teleport kocsival-teleportál mód bekapcsolása (bool)
Teleport_IsUsingDriverMode(teleportid);
A teleport használ kocsival-teleportál módot? (bool)
Teleport_ToggleAdminOnly( teleportid,toggle );
A teleport átállítása csak adminnak. (bool)
Teleport_IsAdminOnly( teleportid );
A teleport csak adminnak megy? (bool)
Teleport_SetLoaderTime( teleportid,time_second );
A környezet betöltési ido átállítása.
Teleport_GetLoaderTime( teleportid );
A környezet betöltési megkapása.
Teleport_ToggleFoot( teleportid,toggle );
A teleport gyalogos-mód átállítása (bool).
Teleport_IsUsingFoot( teleportid );
A teleport gyalogos-módban muködik? (boolÖ
Teleport_ToggleVehicle( teleportid,toggle );
A teleport kocsi-kezelo átállítása. (bool)
Teleport_IsUsingVehicle( teleportid );
A teleport használ kocsi-kezelot?
Teleport_ToggleObjectLoader(teleportid,toggle);
Object loader átállítása (bool).
Teleport_IsUsingObjectLoader(teleportid);
Használunk Object Loadert?
Teleport_SetPrice(teleportid,prize);
A teleport árának átállítása.
Teleport_GetPrice(teleportid);
A teleport árának bekérése.
Teleport_SetPos(teleportid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle);
A teleport vektorainak átállítása.
Teleport_GetPos(teleportid,&Float:x,&Float:y,&Float:z,&Float:angle);
A teleport vektorainak lekérése.
Teleport_SetInterior(teleportid,interiorid);
A teleport interior-tele átállítása.
Teleport_GetInterior(teleportid);
A teleport interior-tele lekérése.
Teleport_SetVirtualWorld(teleportid,worldid);
A teleport vw-tele átállítása.
Teleport_GetVirtualWorld(teleportid);
A teleport vw-tele lekérése.
Teleport_SetName(teleportid,name[]);
A teleport nevének átállítása.
Teleport_GetName(teleportid,name[],len);
A teleport nevének lekérése.
Teleport_SetCommand(teleportid,cmd[]);
A teleport parancsának átállítása
Teleport_GetCommand(teleportid,cmd[],len);
A teleport parancsának lekérése.
Teleport_GetIDByCommand(command[]);
A teleport ID-jének lekérése parancs alapján.


mysql.h
MySQL_IsServer();
Ha a szerverenek van pingje, akkor 1, ha nem, akkor 0.
MySQL_Connect();
A megadott szerveradatokkal kapcsolódik.
MySQL_Disconnect();
Lekapcsolódik a szerverrol.
MySQL_ExistEntry(table[],where[],is[]);
A megadott mysql paraméterek alapján megnézi, található-e ilyen sor az adatbázisban.
MySQL_RemoveEntry(table[],where[],is[]);
A megadott mysql paraméterek alapján töröl egy sort az adatbázisban.
MySQL_GetVar(column[],table[],where[],is[]);
A megadott mysql adatok alapján meghatároz egy változót a sorban.
MySQL_SetVar(table[],column[],var[],where[],is[]);
A megadott mysql adatok alapján átír egy változót a sorban.
MySQL_CreateTable(table[], column[], var[], ver[], len[]);
A megadott mysql adatok alapján csinál egy táblát
MySQL_AddColumn(table[], column[], var[], ver[], len[]);
A megadott mysql adatok alapján hozzáad egy sort a táblához.


gang.h
CreateGang(id,color,Float:minx,Float:miny,Float:maxx,Float:maxy,leader);
Egy idju (ide mindegy mit írsz, a program automatikusan választ egyet), színu, bandazóna területu és leaderu bandát csinál.
DestroyGang(id);
Bandát töröl
GangWar(id,id2);
Két banda közt háború.
IsGangFightingA(id);
Ha a bandában van bandaháború...
EndGangWar(id,winnerid);
A bandaháború végén a nyertes színén lesz a zóna, stb...
InviteToGang(player,id);
Játékos meghívása a bandába.
SetGangPoint(id,Float:x,Float:y,Float:z);
Banda spawnhely meghatározása.
Gang_OnPlayerSpawn(pid);
Az onplayerspawn callback-ben hívható meg, a játékost a badna kezdohelyre teleportálja.
PutGangMoney(id, ammount);
A játékos pénzt rak a bandaszéfbe
TakeGangMoney(id, ammount);
A játékost pénzt vesz ki a bandaszéfbol
GetGangMoney(id);
Lekérjük a banda pénzét


Licenszszerzodés
A muvünket a GNU/GPL licensz alatt tettük közzé. A mu szabadon terjesztheto (akár pénzért is), és szabadon módosítható, de a terjesztései és a módosítások kötelezoen szintén GPL licenc alatt kell, hogy megjelenjenek, így biztosítva, hogy a szabad tartalmakból készült bármilyen származékos mu is szabad maradjon.
2010 © Gamestar & Reynolds - Néhány jog fenntartva.


Letöltés
Nem teljes, csak béta verzió, egyes dolgok még nincsenek benne.
http://solidfiles.com/d/a9a/


Várható fejlesztések
- INI parser, kezeli ezeket is: INI, XML, JSON (mindegyikhez van PHP funkció)
- Ház rendszer
- Anticheat (Professional)
- Hibás magyar karakterek javítása a kijelzo-szövegeken (Professional)
- Filterszkriptek (Chatbot, Sebességméro, Csatlakozás-Lecsatlakozás(Professional) és Anticheat(Professional)), játékmódok (Teszt és Gang War játékmód)
- Elso komplett verzió (stabil) (Professional)


Üdvözlettel,

krisk, GameStar
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 18. - 06:12:47 írta ChuckNorris »

Nem elérhető Lömpi

  • 1257
    • Profil megtekintése
GRF | by Krisk & GameStar
« Válasz #1 Dátum: 2010. május 30. - 17:21:57 »
0 Show voters
Jóféle:D

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
GRF | by Krisk & GameStar
« Válasz #2 Dátum: 2010. május 30. - 17:31:52 »
0 Show voters
Ez már annyi mindent kezel, hogy érdemesebb lenne pluginba megírni.  :D

Nem elérhető SnicK

  • 7521
    • Profil megtekintése
GRF | by Krisk & GameStar
« Válasz #3 Dátum: 2010. május 30. - 18:14:26 »
0 Show voters
Egy bandakezelo rendszer?  :)

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
GRF | by Krisk & GameStar
« Válasz #4 Dátum: 2010. május 30. - 19:55:18 »
0 Show voters
Jólesz az Frakciókezelonek

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
GRF | by Krisk & GameStar
« Válasz #5 Dátum: 2010. május 30. - 21:24:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: SnicK date=1275236066\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1845\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egy bandakezelo rendszer?  :)
 
Az k.urva jó lenne, foleg olyan ami fájlba mentenébe a bandákat és a benne lévo tagokat.

GRF | by Krisk & GameStar
« Válasz #6 Dátum: 2010. május 31. - 10:56:58 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1275247479\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1845\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Egy bandakezelo rendszer?  :)
 
Az k.urva jó lenne, foleg olyan ami fájlba mentenébe a bandákat és a benne lévo tagokat.
 
[/quote]
Snick: Többnyire kész. Egy nagyon dinamikus banda - ill. zóna rendszer.
kurta999: Igen, azt is beleírtuk.

GRF | by Krisk & GameStar
« Válasz #7 Dátum: 2010. május 31. - 13:22:12 »
0 Show voters
Már várom hogy elkészüljön:):) gondolom nem gond ha felhasználok 1-2 dolgot? :angel: :angel:
Üdvözlettel KisHerceg:)
UI: Sok Sikert hozzá:)

Nem elérhető Lömpi

  • 1257
    • Profil megtekintése
GRF | by Krisk & GameStar
« Válasz #8 Dátum: 2010. május 31. - 13:56:45 »
0 Show voters
Idézetet írta: KisHerceg date=1275304932\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1845\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Már várom hogy elkészüljön:):) gondolom nem gond ha felhasználok 1-2 dolgot? :angel: :angel:
Üdvözlettel KisHerceg:)
UI: Sok Sikert hozzá:)
 
Azért van hogy fel lehessen.

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
GRF | by Krisk & GameStar
« Válasz #9 Dátum: 2010. május 31. - 14:02:52 »
0 Show voters
[Psd][_GameStar\" post=57251\" timestamp=\"1275296218]

 

Egy bandakezelo rendszer?  :)
 
[/quote]
Az k.urva jó lenne, foleg olyan ami fájlba mentenébe a bandákat és a benne lévo tagokat.
 
[/quote]
Snick: Többnyire kész. Egy nagyon dinamikus banda - ill. zóna rendszer.
kurta999: Igen, azt is beleírtuk.
 
[/quote]
1000x kösz, de el is menti ? xD

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
GRF | by Krisk & GameStar
« Válasz #10 Dátum: 2010. május 31. - 14:08:43 »
0 Show voters
A mentést GameStar fogja megcsinálni (valószínu), mivel én rühellek fájlokkal dolgozni. Kis ízelíto a bandakezelobol (már kész csak a fájlrenszer kell:)
CreateGang;
DestroyGang;
GangWar;
IsGangFighting;
EngGangWar;
InviteToGang;
SetGangPoint;
Gang_OnPlayerSpawn; (ezt az onplayerspawn funkciódba kell beleírni)
PutGangMoney;
TakeGangMoney;
GetGangMoney;

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
GRF | by Krisk & GameStar
« Válasz #11 Dátum: 2010. május 31. - 14:52:59 »
0 Show voters
A házaknál.. Tudjátok, hogy a prize szó jutalmat jelent? :) Az ár az a price.

GRF | by Krisk & GameStar
« Válasz #12 Dátum: 2010. május 31. - 21:04:03 »
0 Show voters
Idézetet írta: Iceaac date=1275310379\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1845\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A házaknál.. Tudjátok, hogy a prize szó jutalmat jelent? :) Az ár az a price.
 
Bocs, javítva.

Nem elérhető Lömpi

  • 1257
    • Profil megtekintése
GRF | by Krisk & GameStar
« Válasz #13 Dátum: 2010. május 31. - 22:15:21 »
0 Show voters
[Psd][_GameStar\" post=57463\" timestamp=\"1275332643]

A házaknál.. Tudjátok, hogy a prize szó jutalmat jelent? :) Az ár az a price.
 
[/quote]
Bocs, javítva.
 
[/quote]
am teleportprize is meg stbnél is ez van :D de lekell xarni :]

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
GRF | by Krisk & GameStar
« Válasz #14 Dátum: 2010. június 02. - 07:11:41 »
0 Show voters
A readme-vel megvagyunk, úgyhogy úgy tervezzük, ma vagy holnap kiadjuk a pack-ot.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal