Az AFK-t javítottam kicsit, pl asszem:
- 7 színt defináltál és csak 2t használtál
- indentáció javítva
- nem használtad az IsAfk-t, hozzáírtam a parancsokhoz, IsAfkból logikai változót csináltam
Nem teszteltem, nem is fordítottam, nem tudom teljesen jó e, am sztem 1-2 kellemetlenséget lehet még javítani:
Fordítva és javítva: lemaradt egy relációjel és egy pontosvesszo
/* T - AFK | [email protected] |
* Edited by: Iceaac */
#include <a_samp>
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
new bool:IsAfk[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/afk\", true)) // afk mód bekapcsolása
{
if (IsAfk[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Már AFK vagy, miken újra? Ha ki akarod kapcsolni: /afkoff\");
new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[48];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), \"%s állapota: AFK - Nincs a gépnél\", pName); // üzenet mindenkinek | status: afk |
SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~AFK MOD BEKAPCSOLVA\",5000,5);
SetPlayerInterior(playerid, 3);
SetPlayerPos(playerid,2887.2756,1945.8971,10.8203); // AFK pozició
SetPlayerFacingAngle(playerid,0);
TogglePlayerControllable(playerid, 0); // beállítjuk vele, hogy amig afk a palyer ne tudjon mozogni
IsAfk[playerid] = true; // AFK mód állapotának beállítása ( 1 - be, 0 - ki
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/afkoff\", true) == 0) // afk mód kikapcsolása
{
if (IsAfk[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy AFK, minek? \");
new pName[MAX_PLAYER_NAME], string[48];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), \"%s állapota: Újra elérheto\", pName); // üzenet mindenkinek | status: online |
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~AFK MOD KIKAPCSOLVA\",5000,5);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid, 1725.5525,1608.7756,10.1283); // teleport --> LV Reptér
SetPlayerFacingAngle(playerid, 264.3768);
TogglePlayerControllable(playerid, 1); // visszaállítja a mozgási lehetoséget
IsAfk[playerid] = false;
return 1;
}
return 0;
}