Sziasztok!
Sajnálom, hogy ilyen egyszeru függvényeket írok, de épp most foglalkozom a függvények létrehozásával és hogy úgy mondjam, még olyan vagyok benne mint fél éve a Pawn-ban( kezdo ).
Írtam 2 függvényt ami tud életet és pontot ( Score ) adni, de elvenni is.
Íme a két függvény:
stock GivePlayerHealth(playerid, Float: health)
{
new Float: Health;
GetPlayerHealth(playerid, Health);
SetPlayerHealth(playerid, Health + health);
}
stock GivePlayerScore(playerid, Float: score)
{
new Float: Score;
GetPlayerScore(playerid, Score);
SetPlayerScore(playerid, Score + score);
}
Nem, nem jó :D
A GetPlayerHealth nem az életpontokkal tér vissza, viszont az alábbi funkció már igen:
Float: GetHealth(id) { new Float: pp; GetPlayerHealth(id,pp); return pp; }
Ezután már könnyedén megoldhatod makróban az életpontkezelést:
// GivePlayerHealth(playerid,health) /* GetHealth szükségeltetik! */
#define GivePlayerHealth(%1,%2) SetPlayerHealth((%1,floatadd(GetHealth(%1),%2))