Eddig ment, de most meg akármit csinálok ezt kapom:
Eddig ment, de most meg akármit csinálok ezt kapom: Öhm SSCANF hiba lehet a hátralevõket nem veszi be :SA héten szeretnék egy updatet nyomni a rendszerre úgy, hogy lehessen házat bérelni is meg pénzt betenni [/quote]Várjuk
HazInformacio[hazid][hbejx] = dini_Float(szoveg, \"Bejx\"); HazInformacio[hazid][hbejy] = dini_Float(szoveg, \"Bejy\"); HazInformacio[hazid][hbejz] = dini_Float(szoveg, \"Bejz\"); HazInformacio[hazid][hbentx] = dini_Float(szoveg, \"Bentx\"); HazInformacio[hazid][hbenty] = dini_Float(szoveg, \"Benty\"); HazInformacio[hazid][hbentz] = dini_Float(szoveg, \"Bentz\");
HazInformacio[hazid][hbejx] = dini_Float(szoveg, \"hbejx\"); HazInformacio[hazid][hbejy] = dini_Float(szoveg, \"hbejy\"); HazInformacio[hazid][hbejz] = dini_Float(szoveg, \"hbejz\"); HazInformacio[hazid][hbentx] = dini_Float(szoveg, \"hbentx\"); HazInformacio[hazid][hbenty] = dini_Float(szoveg, \"hbenty\"); HazInformacio[hazid][hbentz] = dini_Float(szoveg, \"hbentz\");
Valaki írta hogy olyan problémába ütközött hogy \" genthouse.pwn(185) : error 017: undefined symbol \"KEY_YES\" \" Végig olvastam a HSZ-eket ,de nem láttam rá megoldást.Valaki tud segíteni?Nekem is ez a hibám. a 185.sorban ez áll: \" if(PRESSED(KEY_YES))\"
Na megy minden f***án. Egy baj van. A /kimegy parancsot bárhol lehet használni és a 0,0,0-ra rak.
if(GetPlayerInterior(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Csak házban használhatod\");
forward HazLetrehoz(hazid, Float:bejx, Float:bejy,Float:bejz, Float:bentx,Float:benty,Float:bentz, InteriorID, vetelar); //Ne warningoljon a pawno
if(style > 9) { SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Nem nem! Nem rontani el gentleman házrendszerét!\"); return 1; }
case 10: //Mivel növeljük a feltételek számát { globhazid++; GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz); HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz, BELTÉRX,BELTÉRY,BELTÉRZ, INTERIOR, vetelar); SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\"); }
Legörgetsz a \'hazletrehoz\' parancshoz. if(style > 9) { SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Nem nem! Nem rontani el gentleman házrendszerét!\"); return 1; } Elõször is ennek (9) az értékét megnöveled annyival amennyi új beltér van hozzáadva. Ha egyet adsz hozzá akkor értelemszerûen 10 kell legyen az értéke.Utána picit lentebb görgetsz és hozzáadsz egy új feltételt lásd: case 10: //Mivel növeljük a feltételek számát { globhazid++; GetPlayerPos(playerid, jx, jy,jz); HazLetrehoz(globhazid, jx, jy,jz, BELTÉRX,BELTÉRY,BELTÉRZ, INTERIOR, vetelar); SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Ház létrehozva\"); } A \'jx\', \'jy\', \'jz\' és \'vetelar\' nevû változókat ne módosítsd. A \'BELTÉRX\', \'BELTÉRY\', \'BELTÉRZ\' és \'INTERIOR\' helyére az új beltérnek az adatait kell megadni.
SendClientMessage(playerid, SZIN_SZURKE, \"Nem nem! Nem rontani el gentleman házrendszerét!\");