Itt a script síma parancsban:
#include a_samp
#define szindialog (100)
new Float:x, Float:y, Float:z;
new Float:x2, Float:y2, Float:z2;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/makegz\", true))
{
SendClientMessage(playerid,0xffa200AA,\"1. Lépés: Menj a terület egyik szélére: A pont! És írd be /gza\");
SendClientMessage(playerid,0xffa200AA,\"2. Lépés: Menj az A pont átlójához: B pont! És írd be /gzb\");
return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/gza\", true))
{
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
SendClientMessage(playerid,0x00ff09AA,\"1. Lépés kész!!\");
SendClientMessage(playerid,0xffa200AA,\"2. Lépés: Menj az A pont átlójához: B pont! És írd be /gzb\");
return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/gzb\", true))
{
GetPlayerPos(playerid,x2,y2,z2);
SendClientMessage(playerid,0x00ff09AA,\"2. Lépés kész! Most válaszd ki milyen legyen a gangzone színe!\");
ShowPlayerDialog(playerid, szindialog, DIALOG_STYLE_LIST, \"{00ff1e}Gangzone színek\",\"{ff0000}Piros\\n{002bff}Kék\\n{fff200}Sárga\\n{22ff00}Zöld\",\"Kiválaszt\",\"Mégse\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == szindialog)
{
if(response == 1)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
new File:gz=fopen(\"Gangzones.txt\"), string[500];
format(string,sizeof(string),\"//Mód eleje:\\r\\nnew gangzone;\\r\\n//OnGameModeInit alá:\\r\\ngangzone = GangZoneCreate(%f, %f, %f, %f);\\r\\n//OnPlayerSpawn alá:\\r\\nGangZoneShowForPlayer(playerid, gangzone, 0xff0000AA);\\r\\n\\r\\n\",x,y,x2,y2);
fwrite(gz, string);
fclose(gz);
SendClientMessage(playerid,0x00ff09AA,\"A gangzone elkészült! Megtalálod a scriptfiles mappában\");
}
case 1:
{
new File:gz=fopen(\"Gangzones.txt\"), string[500];
format(string,sizeof(string),\"//Mód eleje:\\r\\nnew gangzone;\\r\\n//OnGameModeInit alá:\\r\\ngangzone = GangZoneCreate(%f, %f, %f, %f);\\r\\n//OnPlayerSpawn alá:\\r\\nGangZoneShowForPlayer(playerid, gangzone, 0x0040ffAA);\\r\\n\\r\\n\",x,y,x2,y2);
fwrite(gz, string);
fclose(gz);
SendClientMessage(playerid,0x00ff09AA,\"A gangzone elkészült! Megtalálod a scriptfiles mappában\");
}
case 2:
{
new File:gz=fopen(\"Gangzones.txt\"), string[500];
format(string,sizeof(string),\"//Mód eleje:\\r\\nnew gangzone;\\r\\n//OnGameModeInit alá:\\r\\ngangzone = GangZoneCreate(%f, %f, %f, %f);\\r\\n//OnPlayerSpawn alá:\\r\\nGangZoneShowForPlayer(playerid, gangzone, 0xffea00AA);\\r\\n\\r\\n\",x,y,x2,y2);
fwrite(gz, string);
fclose(gz);
SendClientMessage(playerid,0x00ff09AA,\"A gangzone elkészült! Megtalálod a scriptfiles mappában\");
}
case 3:
{
new File:gz=fopen(\"Gangzones.txt\"), string[500];
format(string,sizeof(string),\"//Mód eleje:\\r\\nnew gangzone;\\r\\n//OnGameModeInit alá:\\r\\ngangzone = GangZoneCreate(%f, %f, %f, %f);\\r\\n//OnPlayerSpawn alá:\\r\\nGangZoneShowForPlayer(playerid, gangzone, 0x2bff00AA);\\r\\n\\r\\n\",x,y,x2,y2);
fwrite(gz, string);
fclose(gz);
SendClientMessage(playerid,0x00ff09AA,\"A gangzone elkészült! Megtalálod a scriptfiles mappában\");
}
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"Nem választottál színt a gangzonenak!\");
}
}
return 1;
}